To je asi tym, že tu pišem iba keď idem s traktoristom alebo sa mi niečo nepači takže 90% mojich prispevkov je takych, že sa tu "sťažujem"... Keď budem dôchodca dufam, že už DPMK nebude existovať alebo ja tu nebudem.
Slnka mam dosť, usmevu tiež ale všetko ma prejde keď mi vynechaju 4 trolejbusy od TESCA. ☠
1018: Axel mi presne zobral slová z úst. Nehnevaj sa, ale dopyt bol robený hurá systémom. Nálepky polepené šírom šárom, niekde sú, inde zas nie. O tom, že sa K OTVORENIU prelepovalo NA OTVORENIE, je asi zbytočné aj hovoriť.
AD gombíky, to že v každom type vozidla sú iné a inak umiestnené je chyba, ale to, že v rovnakom type vozidla (solaris) je v jednom vozidle na vrchu stop a pod ním dvere, a v druhom zasa naopak to je lajdáctvo.
Axel už o tom písal, ale pripomínam divnú "zábavku" vodičov, kde na jednej zastávke sa otvára pomocou dopytu na druhej už centrálne a tak dokolečka. Cestujúci si tak môže cestu krátiť hádaním, ako sa bude otvárať na zastávke kde bude vystupovať...
Mám ešte jeden apel na teba alebo na firmu, ak sa raz dočkáme nových vozidiel, tak by bolo dobré pouvažovať (ak to nebude finančne nákladné) aby umiestnenie dopytových tlačidiel bolo na dverách, ako z vonka, tak aj z vnútra. Často som svedkom, že osoby nižšieho vzrastu nevedia dočiahnúť na tlačidlo. Je to hlavne pri solarisoch.
A uznaj, takto to už vôbec nie je služba, ktorá má prínos pre cestujúceho...
Nove byty? To prerobite ubytovnu? ?
Vodic(ky) z THP? Drzim palce v nabore... ?
Negarantovane spoje? To mam ist na zastavku s tym, ze MOZNO mi nieco dojde? To sa mozem rovno postavit na zastavku so zdvihnutym palcom a mozno niekoho stopnem skor ako mi dojde bus. Alebo tu bude garantovany interval 4 minuty + dalsie 3 spoje za hodinu ako negarant? To uz nejako prezijem.
Nema to ziadne vyhody.Ke uz chceli ten system tak mali zvolit system akym to praktizovat.Najprv dam do poriadku vsetky vozidla vybavym ich jednym tipom tlacidla osadim ho vsade na rovnake miesto oznacim a ked to otestujem vsade tak potom zavediem.A nie naopak. ?
Ja len som zvedavy na tie zastavky na znamenie.V ikaruse co stlacim na znamenie? Gombik ktory je napojeny na elektriku a tecie z neho voda? ? Male deti pridu zaklopat na okienko? A v elektricke?Deti splhajte po tycke ne? ? ?
Asi som debilna sahovina. Ale sorry, v kazdom vozidle (alebo aspon type) su ine tlacidla, inde umiestnene + pomiesane so STOP-kami a tlacidlami pre invalidov. Obcas treba tlacidla hladat pod oznacovacmi. Niektore vozy maju dopyt, niektore nie. Niekde staci stlacit pred zastavenim, niekde treba po.
Ospravedlnujem sa, ze nie som ultrafan MHD, ale ja ako zakaznik proste nechcem riesit veci ako zistovanie, kde si mam stlacit, co si mam stlacit, ci nestlacam zbytocne, lebo vodic hadze bobika (pripadne system nefunguje). Chcem mat jasny system. Funkcny system so zavedenymi a DODRZIAVANYMI pravidlami. Za ktory si platim (to kolko si platim sem netahajme) a rad ho budem vyuzivat, lebo je pre mna prinosom. No narovinu: v dnesnom stave ma pre mna ako zakaznika dopyt nejake vyhody?
"Chcete aby Vám ostal úsmev na tvári? Neotvárajte výplatnú pásku!" alebo;"Si bezdomovec, cestuješ na čierno a nemáš ani na suchý rožok a mokrú vodu? Staň sa jedným z nás! Dopravný podnik Ti granatuje sociálne a materiálne istoty. Príď na zápis ešte dnes! Tešíme sa na Teba! DPMK - Šanca pre Tvoju budúcnosť!" ?
Ste nalepený na sklo dverí a najbližší fungujúci označovač je na opačnom konci vozidla?
Pri výstupe vám Emtest namiesto odznačenia zakúpil druhý lístok?
Dosť bolo stresu!
Chcete mať konečne úsmev na tvári?
Máme riešenie!
Staňte sa vodičmi MHD a máte to zadarmo!!!
Negarantovaný spoj v cestovnom poriadku ?
To rovno dajte k nemu poznámku Zrušený bez náhrady. Veď dneska nejazdia ani tie garantované.
Inak o tých traktoristoch za volantom je to pravda. dnes pobede napr. na 32-ke na voze 3501 jazdil akýsi Fitipaldy asi tak, že v zákrute pri športovej hale o siedmej večer temer prevrátil manželke kočiar s dcérou. Vo voze boli revízorky, tie museli požiadať vodiča, aby jazdil opatrnejšie. DPMK sa vždy chválil vodičmi profesionálmi. Ale aj vedenie firmy bolo oveľa k profesionalite bližšie, ako teraz. A vodiči sú iba obraz celého systému DPMK....
zobral si ten moj prispevok osobne, toho som sa bal....myslene to bolo na podnik vseobecne, nie na teba.....a to ze vodici nie su, za to moze podnik!! a jeho dlhodoba politika...(ktora zapricnila okrem ineho aj to, ze z pana vodica sa stalo obycajne hovno)...., a nasledne teda podnik moze aj za nevypravene sluzby
a podobne....bohuzial do tohto stavu sa nedostal podnik zo dna na den, je to dlhodoby upadok....takze...stale som toho nazoru, ze Peter naozaj nema preco mat na tvari vycarovany usmev ked sa jedna o dopravu...pretoze naozaj tie sluzby co poskytuje DPMK su na velmi mizivej urovni....a on vo svojich tusim 16-17 rokoch nema na vyber medzi autom a MHD....
este k tomu naboru vodicov....by som poradil robit vyber vhodnych adeptov podla vzoru pana Belusa, ktory kedysi pracoval v DP a mal toto na starost....neprijat hociakeho traktorisu ale naozaj iba tych najlepsich z najlepsich, a ked nie su, tak radsej neprijat nikoho....lebo traktorista iba dokatuje voz z coho vyplyva mensi pocet vozov do vypravy(lebo traktoristov voz je odstaveny) a takisto aj naklady na udrzbu a opravy tych vozov.....
Vodičov niet. To je proste fakt. Takže su nevypravené služby. Aj to je fakt. Nezávisle od starého ci nového linkového. Dovod nedostatku vodicov je vsetkym jasny. Ja ho ale nevyriesim - nie som genetik, aby som ich naklonoval,
nie som kuzelnik, aby som ich vycaroval,
nie som milionar, aby som ich zaplatil
a nie som ani Matka vodičo_rodička, aby som ich zniesol na svet.
Ja zabezpečujem dopravu. S materiálom, financiami a ľuďmi, akých máme. A ked nemame, nie je doprava.
Lenze ak ma poznas, tak vies, ze sa neostanem hlucho pozerat na to, ako to (ne)funguje. Pripravujeme dalsi projekt stabilizacie vodicov, ktory bude riesit otazku financnych jednorazovych motivacnych odmien pre stalych vodicov a otazku poskytovania uplne novych bytov. Podnikame kroky k maximalne aktivnej naborovej kampani, v doprave zrejme zavedieme negarantovane spoje po vzore Usti n/Labem a aktivizujeme dalsich vodicov v radach DPMK, aby sli pracovat zo svojich sucasnych pozicii (predovsetkym THP) na voz ci uz nastalo, alebo aspon brigadnicky.
az bude Dimi plateny zato aby pomohol DPMK dostat sa zo slamastiky, potom nebude len kritizovat ale aj nieco sa pokusi s tym robit.....a niekedy dobre mienena kritika dokaze zazraky( ze Dimi ? )....takze tak
bohuzial ma Peter pravdu, darmo sa hnevas a skusas ho zakopat pod ciernu zem.....DPMK momentalne sa pohybuje na spodku rebricka v poskytovani sluzieb cestujucim....ale to ty ako jeden z riadiacich pracovnikov isto vies sam, preto sa divim tomu ako si sa do neho obul.....povedz mi jeden dovod preco by mal mat dobru naladu, a usmev? ked mu vynechaju 2-3 trolejbusy vecer za sebou?? a toto ma byt akoze nosna doprava na furci...a z toho ma mat Peter dobru naladu?? ? ? ši me pobavel....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
5
Občania!
Chcete si v autobuse sadnúť?
Staňte sa vodičmi MHD!!!
?