Reply on: Vladimír #3400:
úplný súhlas 
V poslednej dobe sa nám omladzuje kolektív vodičov

Pred chvíľou som na Nám. oslob. videl Solaris L30 (od Blšáku), ktorý tam stál skoro 3 minúty, kým sa cestujúci obmenili /totálne bol preplnený/. Neviem do kedy bude tento stav trvať. To nikto nevidí, že v tomto smere treba kapacitne posilniť spoje ?
KVKV
To, že električka na sídl.Ťahanovce nebude , je rozumné. Pokial sa plánuje trolejbus ako popisuješ , je to dobré riešenie.
V Košiciach sa v minulosti napáchalo mnoho dnes už nenapravitelných chýb v koncepcii mhd a dopravy vobec.
Povodný cestný most -úzky, ktorý nepočítal s električkou od križovatky pri VSS smerom Nad jazerom sa staval v dobe ,keď už boli plány na električku. Ako to dopadlo,vidíme dnes.
Sídlisko Furča až do K.N.Vsi bolo ideálne pre stavbu električky. Sú tam projekčne náročné úseky , stúpania, kolízia s hlavnými cestnými komunikáciami. Ale podla vzoru z iných miest by sa to bolo dalo riešiť. V opačnom smere by trať viedla po Mier v dnešnej trase trolejbusu, ďalej Watsonovou až k amfiteátru s napojením na komenského a Němcovej . Možno tak za 50 rokov (ja viem,dnes sa tam plánuje trolejbus s pokračovaním až na KVP)