Reply on: Sarko #3407:
Oukej, ale ani dopyt nemusí byť absolútny. To znamená, že to môže byť nastavené tak, že ja si navolím zelenú a "samofor" mi dá signál voľno len v prípade, že nejde vlna vozidiel.Na "vlastné postupy" revízora sa môžem vykašľať. Nie je možné človeka za jeden priestupok pokutovať dvakrát. A ak je súčasťou pokuty aj cena cestovného lístka za príslušný spoj, tak už vôbec niet o čom baviť. Odo mňa by DPMK 2400 Sk nedostal.
, ako som písal je na dopytové ovládanie, takže tam svieti permanentná zelená. Či je koordinovaný s prípadnou zelenou vlnou z KVP-čka, to som si nevšimol, nakoľko za tých cca 10 min., čo som čakal na autobus, tlačidlo nikto nepoužil.
KVKV
To, že električka na sídl.Ťahanovce nebude , je rozumné. Pokial sa plánuje trolejbus ako popisuješ , je to dobré riešenie.
V Košiciach sa v minulosti napáchalo mnoho dnes už nenapravitelných chýb v koncepcii mhd a dopravy vobec.
Povodný cestný most -úzky, ktorý nepočítal s električkou od križovatky pri VSS smerom Nad jazerom sa staval v dobe ,keď už boli plány na električku. Ako to dopadlo,vidíme dnes.
Sídlisko Furča až do K.N.Vsi bolo ideálne pre stavbu električky. Sú tam projekčne náročné úseky , stúpania, kolízia s hlavnými cestnými komunikáciami. Ale podla vzoru z iných miest by sa to bolo dalo riešiť. V opačnom smere by trať viedla po Mier v dnešnej trase trolejbusu, ďalej Watsonovou až k amfiteátru s napojením na komenského a Němcovej . Možno tak za 50 rokov (ja viem,dnes sa tam plánuje trolejbus s pokračovaním až na KVP)