Reply on: Vladimír #3376:
To, že električka na sídl.Ťahanovce nebude , je rozumné. Pokial sa plánuje trolejbus ako popisuješ , je to dobré riešenie.
V Košiciach sa v minulosti napáchalo mnoho dnes už nenapravitelných chýb v koncepcii mhd a dopravy vobec.
Povodný cestný most -úzky, ktorý nepočítal s električkou od križovatky pri VSS smerom Nad jazerom sa staval v dobe ,keď už boli plány na električku. Ako to dopadlo,vidíme dnes.
Sídlisko Furča až do K.N.Vsi bolo ideálne pre stavbu električky. Sú tam projekčne náročné úseky , stúpania, kolízia s hlavnými cestnými komunikáciami. Ale podla vzoru z iných miest by sa to bolo dalo riešiť. V opačnom smere by trať viedla po Mier v dnešnej trase trolejbusu, ďalej Watsonovou až k amfiteátru s napojením na komenského a Němcovej . Možno tak za 50 rokov (ja viem,dnes sa tam plánuje trolejbus s pokračovaním až na KVP)
Konmi to pojde sotva, ledaze by vymysleli elektrickych (nie hojdacich :)/.
Sarko
Nie je bez zaujímavostí, že hlavným kontrolórom mesta sa stal " target="_blank">http://www.kosice-city.sk/osobne_profily/hojer.html"> Rišo Hojer, známa osobnosť zo Slovenského technického múzea. Som zvedavý, čo sa mu podarí v DPMK zistiť, ale ak mu to nariadili poslancii, zrejme to nebude len tak pre nič za nič.