Takze panovi namestnikovy je tazke prestupit na namesti osloboditelov na trolejbus pripadne iny spoj jazdiaci okolo magistratu? K tej 14tke: citala som ze ma chodit po trase "Horný Bankov - Čermeľ - Havlíčkova - Anička - Žel. zastávka Ťahanovce". Nie je v tejto trase uz aj OD Mier? Alebo sa trasa 14tky zmenila?
Re #33583 Vladislav48: ale vy ste akym si predakom vodicov (aspon tych co su vo Vasich odboroch), vy by ste mali byt ten kto buchne po stole a povie zajtra sa strajkuje...., vy by ste mali byt ten kto zomkne a presvedci tych vodicov o spravnosti strajku a aby tahali za jeden povraz (aj ked viem ze toto je viac nez tazka uloha)...niekto musi zobrat na seba ulohu akeho si vodcu strajkujucich, kto iny ak nie vy? predseda odborov....
V akom stave je linkovanie? No v divnom. Námestník primátora chce 15-tku naspäť na magistrát, električkové linky sa meniť nebudú (teda platný dnešný stav, žiadna linka a potom ešte chce zachádzku linky 14 na OD Mier, nevadí, že sa pritom predĺži interval zo 60 na 90 minút (lebo niet ďalšieho busa), ale všetko bude ólrájt (babky budú mať blízko k pošte). ?
oproti SOUD vlastne naviac len 9, 34 a 31 (a mínus 11,22,25,38,56) - Šaca a dzedziny pri pomalodráhe by to mali horšie. (a lietajúci luníčania ? ale môžu prestúpiť pri Kauflande ☺)
Ešte by to chcelo prerátať pre nové LV - ozaj, v akom je stave?
Nie nebola. Veď keď bol ten Aerovíkend na letisku, tak tá posilová 23-ka chodila po SOUD (samozrejme, to by sa muselo urobiť sociálne zázemie pre vodiča na letisku, alebo to dohodnúť s letiskom).
A to ty nevieš, že odvšadiaľ-všade bez prestupu priamo na NO? Lebo niekedy bol národný výbor na Hlavnej a bolo treba voziť súdruhov priamo z celého mesta (teraz sa národný výbor presťahoval na Toryskú)? Tak už vieš. ?
A prečo nechodíte medzi nich? Asi nemáte u nich autoritu. Aj tak ich prepustiť NEMôŽU, lebo sú nedostatkovým tovarom, kto by potom jazdil? Predstavenstvo? Nových tak ľahko a v takom množstve dnes NEZOŽENÚ. Takže?
Nedalo by sa to riešiť tak ako napr. v Prahe? spojenie po najbližší terminal metra alebo AE po nádraží Holešovice.Tu by to bolo po Moldavsku.Je to tak veľký problém?
Ak o tom neviete, tak ja sa s podnikom súdim štyri roky o neplatnosť výpovede a svoju prácu predsedu ZO robím ako nezamestnaný.
O možnostiach štrajku som písal a bez prispenia samotných vodičov sa môžem aj roztrhať. Najprv to musia pochopiť oni.
Ja sa o svoje miesto strachovať teda nemusím.
Vlado
Nie som celkom presvedčený, že riešením je súkromný prepravca a či Eurobus ako píšete. DP Praha má skúsenosti s tým, že pred niekoľkými rokmi niektoré linky (menej stratové) prevzali súkromní prepravcovia. Tí čo máte novšie informácie napíšte ako to tam funguje. Niektoré podniky MHD na Slovensku nakúpili 15 - 20 miestne minibusy, v Istanbule ich je spústa a aj súkromných a na niektorých linkách by sa určite uživili aj v Košiciach.
Skôr si myslím, že mesto by malo vytvárať pre mestskú dopravu také preferencie aby bola tak pre cestujúceho ako aj pre životné prostredie výhodnejšia ako individuálna doprava. A to aj za cenu vyšších dotácií a za cenu rôznych obmedzení pre individuálnu dopravu. Vo svete je to bežné, ale aj tá mestská doprava tam je na inej úrovni.
Vlado
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Arksun