Reply on: Irisb #33595:
Prepáč, ale ak chceš hovoriť o štrajku tak o tom musíš vedieť viac. O pravidlách v zmysle zákona som tu už písal. Samozrejme, že by sa mohlo k nemu dospieť ale k tomu je potrebná práve tá jednota. Odvahu na štrajk prejaviť v krčme alebo na konečnej a urobiť to naozaj, sú dve veci. Ak poviem, že máme cca 1100 zamestnancov, z toho 570 vodičov a z nich nie je organizovaných temer 350 tak je to len malá matematika. Okrem toho, vyvolať štrajk tak aby nebol v rozpore so zákonom SR a aby na to nedoplatili práve len tí niekoľkí ochotní je práve moja zodpovednosť. Ten čas určite príde a aj preto som štrajkovú pohotovosť neodvolal. Ja môžem na problémy upozorňovať ale riešiť ich musí zamestnávateľ. Ten však mojim argumentom prikladá len takú váhu aká zodpovedá stavu členskej základne. A tu si musia spytovať svedomie samotní vodiči. Bez ich priamej podpory sa zmena k lepším časom nikdy nepodarí. Žiadny zamestnávateľ sa dobrovoľne nevzdá možnosti manipulovať s pracovnou silou, ak nemá dosť prostriedkov, aby si ju zabezpečil v potrebnom rozsahu. A žiaľ skutočnosť je taká, že dobrý vodič MHD je v tomto štáte len úzkoprofilová pracovná sila. Bude to tak dovtedy, kým si každý z nich nespočíta, že jeho sila sa dá uplatniť aj inak.Vlado
a potom ešte chce zachádzku linky 14 na OD Mier, nevadí, že sa pritom predĺži interval zo 60 na 90 minút (lebo niet ďalšieho busa), ale všetko bude ólrájt (babky budú mať blízko k pošte). ?
eMareq