Takze panovi namestnikovy je tazke prestupit na namesti osloboditelov na trolejbus pripadne iny spoj jazdiaci okolo magistratu? K tej 14tke: citala som ze ma chodit po trase "Horný Bankov - Čermeľ - Havlíčkova - Anička - Žel. zastávka Ťahanovce". Nie je v tejto trase uz aj OD Mier? Alebo sa trasa 14tky zmenila?
Re #33583 Vladislav48: ale vy ste akym si predakom vodicov (aspon tych co su vo Vasich odboroch), vy by ste mali byt ten kto buchne po stole a povie zajtra sa strajkuje...., vy by ste mali byt ten kto zomkne a presvedci tych vodicov o spravnosti strajku a aby tahali za jeden povraz (aj ked viem ze toto je viac nez tazka uloha)...niekto musi zobrat na seba ulohu akeho si vodcu strajkujucich, kto iny ak nie vy? predseda odborov....
V akom stave je linkovanie? No v divnom. Námestník primátora chce 15-tku naspäť na magistrát, električkové linky sa meniť nebudú (teda platný dnešný stav, žiadna linka a potom ešte chce zachádzku linky 14 na OD Mier, nevadí, že sa pritom predĺži interval zo 60 na 90 minút (lebo niet ďalšieho busa), ale všetko bude ólrájt (babky budú mať blízko k pošte). ?
oproti SOUD vlastne naviac len 9, 34 a 31 (a mínus 11,22,25,38,56) - Šaca a dzedziny pri pomalodráhe by to mali horšie. (a lietajúci luníčania ? ale môžu prestúpiť pri Kauflande ☺)
Ešte by to chcelo prerátať pre nové LV - ozaj, v akom je stave?
Nie nebola. Veď keď bol ten Aerovíkend na letisku, tak tá posilová 23-ka chodila po SOUD (samozrejme, to by sa muselo urobiť sociálne zázemie pre vodiča na letisku, alebo to dohodnúť s letiskom).
A to ty nevieš, že odvšadiaľ-všade bez prestupu priamo na NO? Lebo niekedy bol národný výbor na Hlavnej a bolo treba voziť súdruhov priamo z celého mesta (teraz sa národný výbor presťahoval na Toryskú)? Tak už vieš. ?
A prečo nechodíte medzi nich? Asi nemáte u nich autoritu. Aj tak ich prepustiť NEMôŽU, lebo sú nedostatkovým tovarom, kto by potom jazdil? Predstavenstvo? Nových tak ľahko a v takom množstve dnes NEZOŽENÚ. Takže?
Nedalo by sa to riešiť tak ako napr. v Prahe? spojenie po najbližší terminal metra alebo AE po nádraží Holešovice.Tu by to bolo po Moldavsku.Je to tak veľký problém?
Ak o tom neviete, tak ja sa s podnikom súdim štyri roky o neplatnosť výpovede a svoju prácu predsedu ZO robím ako nezamestnaný.
O možnostiach štrajku som písal a bez prispenia samotných vodičov sa môžem aj roztrhať. Najprv to musia pochopiť oni.
Ja sa o svoje miesto strachovať teda nemusím.
Vlado
Nie som celkom presvedčený, že riešením je súkromný prepravca a či Eurobus ako píšete. DP Praha má skúsenosti s tým, že pred niekoľkými rokmi niektoré linky (menej stratové) prevzali súkromní prepravcovia. Tí čo máte novšie informácie napíšte ako to tam funguje. Niektoré podniky MHD na Slovensku nakúpili 15 - 20 miestne minibusy, v Istanbule ich je spústa a aj súkromných a na niektorých linkách by sa určite uživili aj v Košiciach.
Skôr si myslím, že mesto by malo vytvárať pre mestskú dopravu také preferencie aby bola tak pre cestujúceho ako aj pre životné prostredie výhodnejšia ako individuálna doprava. A to aj za cenu vyšších dotácií a za cenu rôznych obmedzení pre individuálnu dopravu. Vo svete je to bežné, ale aj tá mestská doprava tam je na inej úrovni.
Vlado
citát:
1. Lietadlo nie je dopravný prostriedok MHD a nie je preto možné jeho prílet zabezpečiť v plánovanom čase v rozsahu plus - mínus 2 minúty.
2. Cestovné poriadky - viaceré, pretože linku č. 23 nerobí iba jeden autobus - sa urobili tak, že opakovane, niekoľkokrát za sebou sa dal otočný čas na letisku 5 minút a na železničnej stanici 2 minúty. Vodiči mi však hlásili, že v špičke pravidelne meškajú 8 - 10 minút. Neviem si teda predstaviť vzájomnú koordináciu takto nastaveným spôsobom.
- Intervalová doprava nič? Inde to tak funguje.
3. Mestská doprava je rovnako dôležitá pre zamestnancov ako pre cestujúcich. Zamestnanec má však pevne učený začiatok a ukončenie pracovnej zmeny.
- Dá sa to spraviť tak, aby OBE strany boli spokojné.
Zrejme aj kvôli skúsenosti s čakaním na spoj si už dojednali príbuzných, resp. osobných šoférov alebo kolegov z firiem. Viacerí idú taxíkom aj keď tam autobus stojí."
- No keď doteraz nebol nikto schopný spraviť zmeny v prospech veci (máme iné problémy...), tak sa nečudujte, že ľudia radšej taxíkujú. Však čo tam po cestujúcich, načo od nich zaplatené cestovné... Môžu ísť predsa taxíkom.
Viete o tom, že pre ich nedostatok sú pravidelne nevypravované služby a to aj 10 - 15 denne. Viete o tom, že z dôvodu, že vodiči MHD v Košiciach majú najnižšie príjmy a najhoršie pracovné podmienky v porovnaní s ostatnými DP je ich stále menej?
- Však choďte ostro štrajkovať (deň, dva, 3...), spisovanie štrajkových pohotovostí nič nerieši. Lenže tam nie je kolektív čo sa dokáže spojiť (a každý si hľadí svojho), možno sa tam už tí modrí hlupáci vo vedení mesta (a vrahovia verejnej dopravy v jednom) prebudia. Keď nebudete tlačiť na magistrát, tak to bude stále o tom istom. Komu pomohlo vyplakávanie? A koho zaujíma, že nie je vypravených 10 - 15 služieb? Alebo obhajujete svoju neschopnosť? Tak čo ste to potom za predáka? Alebo aj vám ide o miesto???
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eMareq