S DPMK je radosť cestovať.
Exstuje nejaký manuál, ktorý radí revízorom, ako postupovať pri vykonávaní činnosti svojej pracovnej náplne? Mám dojem, že nie. Inak nechápem, ako môžu zablokovať počas pobytu na zastávke označovače ( dnes 4306 na L 38 pri OC Kaufland ).
Druhá príhoda je zaujímavejšia - vodič 6415 na L 21 na zastávke pri kr. súde žiadal od 2 nastupujúcich študentov ( viacerých predtým nechal vojsť len tak - asi mu ukázali BČK alebo niečo iné len vizuálne ), aby priložili BČK k označovaču. Jednému kartu zobralo a druhému nie. Tak musel(i) vystúpiť. To, čo je za systém, že niekto, kto spĺňa požadované podmienky, dopláca na nefunkčnosť používaných zariadení
No vchod hore na nástupištia je len jeden, automat je pri východe pri lavičkách kde sedávajú bezdomovci, ked som siel v nedelu okolo bol vypnuty a dopredu ho nedali isto preto, lebo je tam automat ZSSK a v dp by sa museli hanbit keby bol vedla toho fukcneho, tak ho radsej zasili do podchodu kam nikto nechodi ?
Mám rovnakú skúsenosť s tými dvoma "multiautomatmi"... ? Ale zabudol si na tie automaty pod dispečerskou "búdkou"... (Alebo žeby už tie pod dispečerskou búdkou stihli už odmontovať? ? )
EMTest je tam len jeden, ale pri tom druhom vchode na nastupištia ktory je na ľavo keď stojiš pred stanicou. Inak neviem čím to je ale vždy keď pridem na stanicu tak tie 2 žlte automaty svietia na červeno, keby nebolo stánku trochu vedľa tak neviem neviem čo by ľudia robili. (listky MHD predávaju aj v informaciach ZSSK ale veľa ľudi to nevie)
? ? ? EMTEST vyhral lebo dal dobru proviziu papalasom a vysledok bude taky ako u palubnych pocitacov a oznacovacov,ze to poriadne nefunguje ani to fungovat
nikdy nebude a odnesu si to vodici a cestujuci ? ? ?
...."Generálny riaditeľ Michal Tkáč informoval, že EMTEST vyhral verejnú súťaž na automaty s výrazne najlepšou cenou okolo 300-tisíc za kus...."
Ako som sa dozvedel stáli viac ako 350 tis..... ?
Keď ich vkuse monitoruju či ich nerozbijaju prečo nemonitoruju aj to či idu? Lebo na stanici na tom super fleku kde prejdu 2 ľudia za tyždeň a jeden z nich som ja keď tam idem fotit je furt vypnuty, to ho nevedeli položiť k hlavnemu vchodu? ☠
O technickú pamiatku, ktorá síce zatiaľ nie je evidovaná ako pamiatka, sa zaujíma aj Technické múzeum v Košiciach. Svojím spôsobom to už pamiatka na banskú ťažbu je a zámery s lanovkou už boli rôzne. "Pred rokom som sa bol pozrieť na stožiare a, pravdupovediac, som sa zľakol. Na stĺpoch chýbali spevňovacie prvky. Keby sa podrezali nosníky, porušila by sa statika a mohlo by sa to celé zrútiť. Prešetrovala to polícia i mestská časť Staré Mesto s výsledkom, že sa už do konštrukcie nezasahuje," povedal nám riaditeľ STM Eugen Labanič.
Ako dodal, nikto nerobí ani údržbu ochrannej siete. S lanovkou boli aj iné zámery. Mala sa využívať na dopravu turistov na Bankov, čo by zatraktívnilo celé územie. Prirodzene predchádzať by tomu museli odborné posudky a modernizácia. "Keby to dostalo do rúk mesto, v rámci uchádzania sa o titul Hlavné európske mesto kultúry, mohlo by to byť zaujímavé. V programe by mohla byť aj simulovaná ťažba magnezitu a lanovka by to len doplnila. Nie sú na to potrebné obrovské investície a určite by si na seba zarobila. Pokiaľ by sme našli účel, nebol by problém čerpať prostriedky z eurofondov," predostrel svoje predstavy riaditeľ.
Múzejníci sú za zachovanie technickej pamiatky a naklonení sú aj myšlienke vyhlásiť ju za kultúrnu. Už o inom je jej udržiavanie po stránke technickej.
"Mesto nie je vlastníkom lanovky, ako je známe a samostatne neuvažuje o jej rekonštrukcii. Bola však zapísaná do portfólia projektov v rámci uchádzania sa o titul Európske hlavné mesto kultúry v roku 2013. Keď sa to podarí, môžeme očakávať aj prílev financií na ich realizáciu. V prípade revitalizácie samotnej bane existuje aj zámer obnovy lanovky ako atrakcie práve na prepravu turistov do lokality Bankova," uviedla hovorkyňa magistrátu Jana Geročová.
"Automaty vyrobili v anti-vandal verzii (tak to oficiálne uvádza výrobca). Imúnne voči hrubému násiliu nie sú, ale majú robustnú konštrukciu a špeciálne tvrdené sklo. Vážia asi 250 kíl a sú upevnené do zeme, niekde aj do steny, aby ich neukradli. Nonstop ich monitorujú vďaka SIM kartám i otrasovému senzoru."
Diggi