Reply on: KVKV #32071:
to prechadzanie na cervenu som ti myslim jasne vysvetlil, a ked to nevies pochopit, to je len tvoj a tvoj mozgovy problem......a k tomu novemu linkovemu vedeniu....to nove tvorili iní ludia ako to stare..a tvorilo sa vzhladom nato, ze to stare bolo strasne...co sa tyka aj jazdnej doby........cize ak by si fakt FEST dobre videl do problematiky DPMK a MHD v KE...vedel by si to a nenapisal by si taku blbost....
KVKV
Tak si to zhrňme poporadí:
1/ Nespokojnosť začala, ked Váš nadriadený Vám (vodičom) zakázal balkánsku „dovýzdobu“.
Domnievam sa, ak by to neurobil, tak všetci by boli dodnes spokojní a nenapadlo by ich štrajkovať a zrejme by si ani nespomenuli, že by bolo treba viac peňazí..
2/ Problémy v DPMK sú . Celá košická mhd a dpmk je PROBLÉM.
Takže je dobré tieto problémy rozdeliť do skupín.
To jest:
A/ požadovať, aby cp boli zostavené v súlade s dodržiavaním dopravných predpisov.
B/ požadovať, aby na dielňach bol dostatočne kvalifikovaný personál v odpovedajúcom počte a nevypravovať (vodiči nepreberať) vozidlá v nevyhovujúcom tech.stave.
Toto sú problémy organizačné a riadiacej práce. Požadujte ich riešenie na vedení, trebárs štrajkom. Budú musieť reagovať.
C/ požadujte si zvýšenie platov, ale je to samostatný požiadavok, ktorý by sa nemal miešať s inými problémami a nehroziť štrajkom takými absurditami .
...“nezmyselné príkazy“... mne to také nezmyselné nepripadá s tými tlačidlami, niekto by sa mal starať o základnú čistotu vozu behom jeho výpravy na linke.
Polhodina je skutočne málo, malo by byť nariadené prítomnosť vodiča do služby HODINU pred výpravou vozidla . Tak ako je tomu v Prahe. Kto nepríde včas, „je to za pětset!“ –prémie a funguje to.
A vobec, doporučujem nejakému košickému vodičovi, aby skúsil šťastie v profesii v Prahe. Hlavne autobusákom. Zarobia určite o dosť viac. Ale som presvedčený, že devať z desiatich do dvoch mesiacov zdrhne, lebo tú disciplínu a kázeň tam nevydržia.
Ja žiadnu prácu nepodceňujem, ale u košických vodičov spravidla najviac kričia tí najväčší bordelári.
Šoféra sa mi robi´t nechce, mám zaujímavejšiu prácu, ktorá ma baví.
Nie som politickým nominantom a vobec k politikom (a zvlášť slovenským) nemám velmi kladný vzťah.