Reply on: eMareq #31908:
						
			 našiel som nejaké číslo z 2006 "V dalších letech budou každoročně modernizovány 4 tramvaje z celkového počtu 47 ks tohoto typu, které DP hl. m. Prahy, a.s., vlastní. Náklady této modernizace budou celkem 901 mil. Kč." - čiže plus mínus 19 podľa tohto.Podľa vestníka je tá pretriasaná súťaž na (rámcovú zmluvu na) 8ks KT8 (predp. cena 8,5mil) a 16ks T3 (predp. cena 13mil). Idem hútať, akú výbavu tie wany tak možu mať ? ?

 Kto to hľadal foto z nehody 1978?
 Kto to hľadal foto z nehody 1978?
						
eMareq
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=14.3.2008/89232K
Treba zmodernizovať 40
Predseda predstavenstva vysvetľuje, že nová električka stojí okolo 80 miliónov, no modernizácia starej (prestavba na nízkopodlažnú, renovácia ovládacích prvkov, podvozku, skríň atď.) asi 10 miliónov. Podľa Bruňáka treba čo najskôr prerobiť 40 električiek.
Zdôvodňuje to ich zlým technickým stavom, ale aj následnou lepšou šancou na ich výhodný predaj prípadným záujemcom za cenu minimálne 20 miliónov. Argumentuje, že na ročný počet vozokilometrov električiek (asi 4 milióny) ich má DPMK zbytočne veľa (128). Rámcová dohoda má byť na modernizáciu 24, reálne ich však prerobia možno len niekoľko.
WTF? Najprv modernizovať a potom predať? ?