Mala technicka poznamka: skuste si dat novy cp linky 28 a dajte zastavky Nizna Mysla - Poštova a Nizna Mysla- odb.uciliste v smere uz na stanicu a skuste mi napisat na aky cas odchadza ten bus z tych zastavok. ?
Ja viem ze si mozem pozriet odchod od stadiona a pripocitat minutu dve tri ale ked uz cp tak poriadny ?
Tymto nechcem napisat ze admin to nezvladol alebo co lebo kazdy sme len clovek a kazdy robi chyby.Ale som chcel poukazat na chybu ktora sa moze odstranit . ?
Nieco take vypisuje nad cepo:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/imhd/web/_/cepo/generovane/cp_init.php on line 125
Tie T3, čo sú v KE nie. Ale s odporovou výzbrojou bežne sa vyrábali pre prevádzku s vv typy T3D a T4D (k nim vv B3D, B4D).
Boli zprevodované na nižšiu max. rýchlosť 45km/h , zrychlovač mal palce na väčší výkon, úprava el. výzbroje pre ovládanie brzd vv , silnejší MG pre pokrytie spotreby el.výzbroje vv.
Doplňujem chýbajúcu vetu:
.....Ja neviem, či si p. Schwartz ešte stihol doplniť prax počítačovou gramotnosťou, je fakt, že poznám mnoho chytrých titulovaných ludí , ktorí odvádzajú skvelú prácu ,ale pc prišli do ich života trochu pozde.
Tak ked som Váš návrh pochopil správne, malo by to byť tak:
L30: Stanica – Mier – DH – Lingov – sečovská – NO – ďalej po trase tb L71.
L27: sa ruší a posiluje sa L34. (posila NMM- pošta – n.nem.)
...“Mojim návrhom som sledoval o dosť rapídne zlepšenie kapacity v úseku NMM - Nová nemocnica“...
Veď tam sú linky 17,19,6,9. (20´15´15´15´) To nestačí v sedle?
Prípadne NMM-hl.pošta – 17, 4 a snáď ešte niečo ak prídu k rozumu. V každom prípade posilu tohto vzťahu riešiť ed (vedú tam kolajnice).
A k L30. Okrem Sečovskej a zábehu na stanicu kopíruje trolejbus. To nepovažujem za šťastné riešenie.
Rastislavova s tým nesúvisí, tú som spomínal preto, lebo v prapovodnej otázke k téme som sa pýtal na Váš názor a návrh na trasovanie nosnej siete z liniek všetkých trakcií , kde by bol sedlový interval 10´alebo lepší v rámci reálnych možností dp (kapacita vozkm).
Ešte zopakujem, mám na mysli jasnú a prehľadnú základnú sieť liniek (prehľadnú aj návštevníkom mesta), ktorá by umožňovala intervalovo dobré spojenie centra so sídliskami a zaisťovala by dobré náväznosti pri prestupoch medzi linkami tejto siete.
((pokial by nejaký návrh mali aj iní , nech reagujú))
...“Viete, tie škrabanice mi spôsobili takmer šok...“
Ja neviem, či si p. Schwartz ešte stihol doplniť prax počítačovou gramotnosťou, je fakt, že poznám mnoho chytrých titulovaných ludí ,
Mne by nevadilo ak by mi skvelé riešenie niekto predložil trebárs „na pytliku od mouky“ , čo však v danom prípade ani v náznaku neplatí.
Predkladatel to proste inak nevie, je to jeho dogma, ktorej sa už nezbaví. Účelom návrhu nového l.v. bolo mimo iné vytvoriť úspory. Jal sa toho zrejme zcela dobrovolne a nezištne so snahou pomocť a riešil to sposobom jemu vlastným ,o ktorom je on presvedčený, že je dobrý.
Názor na riešenie l.v. sa líši aj u iných ludí zaoberajúcich sa tým či už profesionálne alebo len ako hobby (či už v detailoch alebo v zásadných veciach). A všetci majú záujem svojimi návrhmi zlepšiť súčasný stav (pokial do toho nezapracujú svoje individuálne záujmové trasy).
A čo sa týka špíny v dop.prostriedkoch a prístupu menovaného, jeho názory a sposoby riešenia neobhajujem, ale to je iná téma, iný problém ,to by som sem teraz neťahal, posobí to trochu ako podpásovka, snaha očierniť niekoho za každú cenu.
Mimochodom, nemám pocit ani skúsenosť, že by to s čistotou bolo dnes lepšie.
Štatistický koeficient čistoty v prostriedkoch mhd dpmk skokovo vzrastá zaradením nových vozidiel do prevádzky a priamo úmerne klesá s dobou ich zaradenia v prevádzke.
"Najviac, pätnásť miliónov, sa z mestských zdrojov vyčlenilo na prepojovaciu komunikáciu Moskovská-Klimkovičova na Sídlisku KVP, ktorá vyrieši problematickú dopravu MHD."
Arksun