Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m2001 #31806:
Tak som potom nepochopil, co tam robilo vyjadrenie generala z emtrestu...
Reply on: Axel #31804:
aby sme nenadávali len z princípu (hoci by to nebolo prekvapením), v tomto prípade soft do čítačiek ZSSK nedodala EM-T, ale iná firma.
Reply on: Axel #31804:
Co ten EM TEst este vobec robi na trhu nechapem....A Zeleznice naj naucia kontrolorov, ze ked je jalovy IS, tak sa maju kludnit, tak slusnym cestujucim hanbu robia. Cestujuci sa rovna Zakaznik, Hanba aj Em testu aj ZSR, ci co su to.Z takych firiem mi je na blitie
Dost OT, ale dobre chapem ze ZaTrest system blbne nielen v DPMK, ale maze aj ISIC karty na zeleznici?
http://www.sme.sk/c/3771505/Zeleznice-pokutuju-studentov.html
Reply on: BMko #31798:
? ? ? Tento delic je vyborna vec najmä v kopcoch, pisem z vlastnej skusenosti. ? ? ?
Reply on: KVKV #31791:
ale tam su aj tabulky ktorym smerom a ako dlho to bude treba slapať k cielu,navrhujem osadiť a zaroven pristaviť aj furikpre spolucestujuceho ?
Reply on: BMko #31798:
Ozaj, už je v predaji nové číslo príručky Gadžo v meste na marec? ?
Reply on: BMko #31798:
Deliče aj vyhybky tu možu byť aj neviem ake ale polovica vodičov cez nich bude jazdit ajtak 10km/h ?
Reply on: Nodes #31796:
28025 tak jazdi zaroveň s L3 od stanice až po Važec ? A to aj smerom na žel. stanicu aj smerom do Myšli
Reply on: RDZ 50 #31797:
Vlcak je najlepsie 😃


A pre panov VRBUSTOV a byvale velitela udrzby trolejbusov pana M. kusok inspiracna fotka http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=15974&idt=u&idg=1937&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Reply on: Nodes #31796:
Už je navyšší čas, aby začal používať slovo šahovina namiesto substrátu... ? ?
Reply on: KVKV #31791:
Ked by jazdila smradobusova linka, nerobila by nic ine, len by odoberala substrat elektricke.
Reply on: eMareq #31788:
boze moj to su sprostosti. Doprava je v katastrofalnom stave a oni si idu prerabat vymenniky a podobne hovadiny stvarat za miliardy... ? ? ☠ ?
Reply on: franco #31769:
Nie je pravda. Vzťah Mikovíniho-Spol.pavilón-NO zabezpečí silná linka 15.
Reply on: KVKV #31789:
Mňa napadajú linky len dve autobusové. Predtrolejbusová L30 a dnešná L34 (zlúčiť ju s L27 a na stanicu ísť s prestupom - práve pomocou tej predtrolejbusovej L30). Tie dve by mohli mať veľmi dobrý interval (7,5 minúty v sedle (i cez víkend s malými busmi), 10 večer, 5 ráno).
Reply on: KVKV #31790:
som za to, aby sa radšej jazdilo napr. len v 1 koridore s 5 min. intervalom ( teda 12 spojov za hod. ) než v 3 koridoroch so 7,5 min., 30 min. a 30 min. intervalom ( čo dáva súčet ( 8 + 2 + 2 ) tiež 12 spojov za hod. ). To je len príklad.

Kiežby sa podarilo raz a navždy zrušiť bus súbehy s ED. Ale už v tom neverím. Neprešlo to teraz, pochybujem, že to prejde v budúcnosti. Možno o nejakých 20 rokov, keď sa začne aj na Slovensku po vzore západu renesancia ED ( ak vôbec bude ešte ED ).
Reply on: Nodes #31767:

Od Cottbusu acelá táto oblasť je to pešo buď k zast.Astoria alebo Palackého alebo NO pešo na vzdialenosť jednej zastávky takže by tam už mohlo niečo jazdiť. V časti smerom na juh od Cottb. Je dostupnosť zastávky ešte horšia. MHD nie je o tom aby som jazdil pešo „...usmerniť cestujúcich do peších koridorov...“ som niekde čítal, hrozné. A nie je o tom či sa mi podarí niečim zviezť ,ale aby mi to jazdilo pravidelne v únosných intervaloch.
„...a pohodlne sa dostanem domov peso...“ Keď mi bolo dvadsať, tak som sa pohodlne dostal pešo z Hrebienka na Skalnaté pleso a potom do Lomnice. Dnes by mi to až tak pohodlné neprišlo.
Reply on: TA #31766:

To máš diametrálne odlišný náhlad. Na hlavných koridoroch má jazdiť minimalizovaný počet liniek jedna , max dva s dobrým intervalom a tie rozne polhodinové by mali zaistiť doplnkovú obslužnosť, obrazne „povymetať každý kút“.
Cestujúca verejnost je roznorodá a roznych vekových skupín. Rozne skupiny cestujúcich a ich nároky tu sposobovali všelijaké emócie až útoky. Dochodcovia, obyvatelia mestských častí atd. Nie sú len železiari, obyvatelia THC, študenti TU a substrát z Bardejovskej+okolie. Stačí zrušiť bus prieťahy cez Moldavskú, od spalovne a z Myšlí ,a ked nie zrušiť tak spočiatku aspon nenápadne obmedziť tie „moje milované posvätné kravičky-ráčky“ a budú na to vozkm.
Ked mi bolo dvadsať, tak mi nevadilo vybehnúť z centra Vojenskou na Terasu, ale už po tridsiatke človek mení názor (či zlenivie? , však to tiež poznáš) . A naviac, nie každý má auto a napríklad sa ťahať s nejakou batožinou do uvedených neobsluhovaných destinácií, to aj skautík si zanadáva.
Riešiť by sa to dalo takto:
Krosnianska – L27 predlžená z Exn k Lingovu
Považská – napríklad L15 (?) je viac riešení; alebo namiesto nezmyselnej trasy L34 (zmysel tej linky proste nepochopím)
Jantárova – už som spomenul minule ,L17 z Michalovskej cez Železniky Jantárovu –NO-stanica (okružná linka) Dochodcovia z Popradskej dostanú SUPERBUS ;stará nem.,nová nem., blšák, trhovisko, NMM, NO,
Žižkova-Kalinčiakova-Užhorodská – plánovaná L29.
Alvinczyho-Slovenská – len posíliť na 30min. (kórid NEBÚDET ! ponimáješ molodec?)
Reply on: eMareq #31764:

Pokial možno, uprednostňujem jednu linku v rámci minimalizácie počtu liniek, ale pokial sa to podla Vás nedá ,tak uvedte aj v tom prípade. (napr. u trolejbusu je logicky prekladanie ) Rozhodne by to mala byť zloženina z max. Dvoch liniek, inak z toho vznikne Schwartzova zmeť hromady nezladitelných liniek.
Tiež by ma zaujímalo, do akej miery sa zhodujú naše predstavy o trasách tejto nosnej „metropolitnej“ sieti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.