Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KVKV #31791:
Ked by jazdila smradobusova linka, nerobila by nic ine, len by odoberala substrat elektricke.
Reply on: eMareq #31788:
boze moj to su sprostosti. Doprava je v katastrofalnom stave a oni si idu prerabat vymenniky a podobne hovadiny stvarat za miliardy... ? ? ☠ ?
Reply on: franco #31769:
Nie je pravda. Vzťah Mikovíniho-Spol.pavilón-NO zabezpečí silná linka 15.
Reply on: KVKV #31789:
Mňa napadajú linky len dve autobusové. Predtrolejbusová L30 a dnešná L34 (zlúčiť ju s L27 a na stanicu ísť s prestupom - práve pomocou tej predtrolejbusovej L30). Tie dve by mohli mať veľmi dobrý interval (7,5 minúty v sedle (i cez víkend s malými busmi), 10 večer, 5 ráno).
Reply on: KVKV #31790:
som za to, aby sa radšej jazdilo napr. len v 1 koridore s 5 min. intervalom ( teda 12 spojov za hod. ) než v 3 koridoroch so 7,5 min., 30 min. a 30 min. intervalom ( čo dáva súčet ( 8 + 2 + 2 ) tiež 12 spojov za hod. ). To je len príklad.

Kiežby sa podarilo raz a navždy zrušiť bus súbehy s ED. Ale už v tom neverím. Neprešlo to teraz, pochybujem, že to prejde v budúcnosti. Možno o nejakých 20 rokov, keď sa začne aj na Slovensku po vzore západu renesancia ED ( ak vôbec bude ešte ED ).
Reply on: Nodes #31767:

Od Cottbusu acelá táto oblasť je to pešo buď k zast.Astoria alebo Palackého alebo NO pešo na vzdialenosť jednej zastávky takže by tam už mohlo niečo jazdiť. V časti smerom na juh od Cottb. Je dostupnosť zastávky ešte horšia. MHD nie je o tom aby som jazdil pešo „...usmerniť cestujúcich do peších koridorov...“ som niekde čítal, hrozné. A nie je o tom či sa mi podarí niečim zviezť ,ale aby mi to jazdilo pravidelne v únosných intervaloch.
„...a pohodlne sa dostanem domov peso...“ Keď mi bolo dvadsať, tak som sa pohodlne dostal pešo z Hrebienka na Skalnaté pleso a potom do Lomnice. Dnes by mi to až tak pohodlné neprišlo.
Reply on: TA #31766:

To máš diametrálne odlišný náhlad. Na hlavných koridoroch má jazdiť minimalizovaný počet liniek jedna , max dva s dobrým intervalom a tie rozne polhodinové by mali zaistiť doplnkovú obslužnosť, obrazne „povymetať každý kút“.
Cestujúca verejnost je roznorodá a roznych vekových skupín. Rozne skupiny cestujúcich a ich nároky tu sposobovali všelijaké emócie až útoky. Dochodcovia, obyvatelia mestských častí atd. Nie sú len železiari, obyvatelia THC, študenti TU a substrát z Bardejovskej+okolie. Stačí zrušiť bus prieťahy cez Moldavskú, od spalovne a z Myšlí ,a ked nie zrušiť tak spočiatku aspon nenápadne obmedziť tie „moje milované posvätné kravičky-ráčky“ a budú na to vozkm.
Ked mi bolo dvadsať, tak mi nevadilo vybehnúť z centra Vojenskou na Terasu, ale už po tridsiatke človek mení názor (či zlenivie? , však to tiež poznáš) . A naviac, nie každý má auto a napríklad sa ťahať s nejakou batožinou do uvedených neobsluhovaných destinácií, to aj skautík si zanadáva.
Riešiť by sa to dalo takto:
Krosnianska – L27 predlžená z Exn k Lingovu
Považská – napríklad L15 (?) je viac riešení; alebo namiesto nezmyselnej trasy L34 (zmysel tej linky proste nepochopím)
Jantárova – už som spomenul minule ,L17 z Michalovskej cez Železniky Jantárovu –NO-stanica (okružná linka) Dochodcovia z Popradskej dostanú SUPERBUS ;stará nem.,nová nem., blšák, trhovisko, NMM, NO,
Žižkova-Kalinčiakova-Užhorodská – plánovaná L29.
Alvinczyho-Slovenská – len posíliť na 30min. (kórid NEBÚDET ! ponimáješ molodec?)
Reply on: eMareq #31764:

Pokial možno, uprednostňujem jednu linku v rámci minimalizácie počtu liniek, ale pokial sa to podla Vás nedá ,tak uvedte aj v tom prípade. (napr. u trolejbusu je logicky prekladanie ) Rozhodne by to mala byť zloženina z max. Dvoch liniek, inak z toho vznikne Schwartzova zmeť hromady nezladitelných liniek.
Tiež by ma zaujímalo, do akej miery sa zhodujú naše predstavy o trasách tejto nosnej „metropolitnej“ sieti.
Reply on: Isidor #31787:
Keď už si tak zabŕdol do EHMK tak kus na pobavenie pridám aj ja.

Košice chcú preraziť aj výmenníkovými stanicami
http://www.kosice13.sk/aktuality/kosice-chcu-prerazit-aj-vymenikmi.php

Doporučujem pozrieť tie fotky čo sú dole. ?
Do prípravy kandidatúry Košíc na Európske hlavné mesto kultúry (EHMK) 2013 sa môžu odteraz prostredníctvom hlasovej odkazovej služby a internetovej odkazovej stránky zapojiť všetci Košičania. Svoj návrh, pripomienku či kritiku môžu obyvatelia mesta zanechať na bezplatnom telefónnom 0800 606 603. Odkazy zverejnia na stránke www.odkazovka.sk, kde si ich môže každý vypočuť.
http://www.cassovia.sk/newsread.php?newsid=13780

?
V Košiciach budú možno štrajkovať vodiči MHD
http://ekonomika.sme.sk/c/3772522/V-Kosiciach-budu-mozno-strajkovat-vodici-MHD.html

"V otázke miezd budeme hľadať rezervy a posudzovať priority naplánovaných akcií na rok 2008. V prípade nutnosti nezrealizujeme niektoré plánované opravy, čo však bude mať za následok presúvanie problémov na ďalšie roky. Na základe vyjadrení počas ostatného Mestského zastupiteľstva pripravíme návrh úpravy rozpočtu so žiadosťou o navýšenie prevádzkovej dotácie na pokrytie vyššieho nárastu miezd, ako bol v schválenom finančnom pláne na rok 2008,"
Reply on: eMareq #31783:
parkovat budu na konecnych zastavkach a o servis a udrzbu sa postara SADka ?
Reply on: eMareq #31783:
bez vyjednávania nedostanú ani korunu. To napadne každého normálne zmýšľajúceho a zdravého človeka. Alebo sú poslanci MZ skutočne až tak naivní, že im niekto hodí vyše 100000000 SKK len tak do náručia?

Čo sa týka parkovania na Americkej tr., tak nemám slov
?. Už len keď si spočítajú, koľko by stála SBS na stráženie busov, tak ich musí prejsť na to chuť. Ale má to aj 1 výhodu - odpadli by jalové km na a z THC ?.
Reply on: TA #31782:
No veď samozrejme, že futbalových fandov to nezaujíma (a ktovie koho vôbec). Vidím v tom určitú netransparentnosť. Ale výstavbu ako takú neodmietam. Zišiel by sa tu stánok na repre zápasy, koncerty (Steel Aréna je nevhodná).

Ja však narážam na tú skutočnosť, že magoriát bude akosi sám odseba očakávať (bez ďalšieho vyjednávania - tak ako to bolo v prípade Auparku, kde sa asi spoliehali na dobré slovo), že im to ten investor zaplatí. Však v tom článku sa jasne píše, že odkiaľ zobrať tých 130 M? Takže aby sa nestalo realitou, že busy budú parkovať na Americkej triede (ako to navrhoval jeden zamestnanec DPMK)...
Reply on: eMareq #31781:
lenže tá pochybná firma už takmer postavila celý štadión Slavie. Takže až taká pochybná nie je. Futbalových fanúšiskov určite nezaujíma, odkiaľ idú peniaze; hlavné je to, že môžeme mať štadión na úrovni.
Okrem toho, prečo by mala firma, ktorá ide postaviť miliardovú investíciu, ktorú po čase prevedie do vlastníctva mesta, platiť za presun autobusov ❓ To je taký prípad, akoby Aupark mal platiť mestu odškodné za to, že už nebude mať príjem z parkovania na NO ( nehovoriac o tom, že budova Auparku sa po žiadnych 15 rokoch nestane majetkom mesta ).
Reply on: mišo #31780:
No už vidím, ako pochybná firma E-Side Properties Ltd. http://totalsport.cz/index.php?typ=story&id=131&page=casak_f
http://totalsport.cz/index.php?typ=news&id=5273&page=casak_f
bude cvakať naviac 130 M. ? Tak ako teraz snívajú o podzemnom variante pri Auparku (je jasné, že nič z toho nebude), tak aj tu vidím "ochotu" čosi také zaplatiť (všetci budú čakať, že to investor MSŠA zaplatí). To bude zas len provizórium presunuté na iné miesto. Alebo ako vravela jedna osoba z DPMK, že sa presunú na Americkú triedu. ?
http://www.sme.sk/c/3772011/Mestsky-futbalovy-klub-v-Kosiciach-dostane-pozemky-za-korunu.html

"Dôsledkom prijatého uznesenia a poskytnutím pozemkov MFK je nutnosť presťahovať dočasné autobusové depo vrátane stanice stlačeného zemného plynu. Vedenie mesta informovalo poslancov, že autobusové depo sa presunie do súčasného areálu Dopravného podniku mesta Košice, ktorý sa rozšíri až po Popradskú a Moldavskú ulicu. Autobusy ostanú vo Všešportovom areáli (VŠA), kým to bude možné. Podľa vyjadrenia viceprimátora Jozefa Filipka preloženie depa na Bardejovskú si vyžiada okolo 130 miliónov korún. Mesto však v tohtoročnom rozpočte neráta sa takýmito výdavkami. Podľa niektorých poslancov, keďže ide o vyvolanú investíciu, tieto náklady by mal uhradiť investor. Jednoznačná odpoveď na túto otázku poslancov neodznela a je pravdepodobné, že to zaplatí."
Reply on: Peter55 #31777:
Ta dnes ho mal gazda ex. 4087 ?
Reply on: Nodes #31771:
Už mi s tym EHMK lezu na nervy...
Reply on: Diggi #31770:
No som zvedavy na toho noveho gazdu bazmek, už to vidim, že skonči jak 4211 ten voz ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.