Ono teória je jedna vec, ale v praxi to niekedy také stopercentné nie je. A názor má každý, podľa možnosti diametrálne odlišný (mesto, UHA, polícia, investor, poslanci, odborníci, laici, cestujúci) a teraz babo raď. Určite by bolo najkrajšie a najlepšie dať všetky zastávky MHD na NO na jednu kopu no ale to myslím každý triezvo uvažujúci vidí že sa to nedá.
Caute,
Tak Jazero robi peticiu ? ? Ako jazercan musim povedat, ze linka 38 je absolutna volovina. V posl. prispevkoch s PTI dost suhlasim.Saca sa mala riesit iba elektrickou pokial sa da a potom Abusy okrajovo.Nic viac k tomu.Peticia je blbost.
13ka je tiez volovina, ta ma byt iba ako pripoj po Vazec.
To za predpokladu ze ED z Jazera ZVLADNE prepravit vsetkych tych cestujucich min. tak ako doteraz.
Linka 19 je potrebna, zachadzka na stanicu- volovina.
Dopytove otvaranie - volovina
EM Test - volovina, dufam ze ludia za toto zodpovedni skoncia v base.
Aupark - suhlas s PTI , sklbit tak vela kriterii da hodne prace / poobne ako s LV/ . CO by som tam snad pridal, tak k tomu dodatku ED na hlavnu hadam aj kolajnice z Juznej
?
A tiez suhlas s PTI ,ze NO nieje IBA zalezitost MHD, ale ano, ako pise Nodes, urcite by mala byt prefer. pre IAD.
Nazdavam sa, ze v centre by mala byt MHD nadradena IAD. Najprv vyriesit MHD tak, aby zabezpecovala co mozno najpohodlnejsiu dostupnost do centra pri sucasnom umozneni prestupu na ine linky bez nutnosti nekonecneho presunu na inu zastavku cez dve ci tri krizovatky, az potom hladanie moznosti pre IAD.
A ešte k tej turistike: Spracovaných ozaj bolo cca 15 alternatív riešenia zastávok, vjazdov a výjazdov, smerovania MHD a pod. Aj varianta presmerovania BUSov od Metropolu na severnú stranu NO ku Slovanu, ale túto variantu mesto zamietlo.
Aj to je názor a celkom rozumný...
Teraz vážne: Námestie osloboditeľov je nutné brať nielen ako uzol MHD, ale najmä ako časť základného komunikačného systému mesta s počtom automobilov cca 25 tisíc denne v oboch smeroch. Na NO je nutné skĺbiť všetky druhy dopravy pri zabezpečení maximálnej plynulosti a bezkolíznosti jednotlivých druhov dopráv.
Takže nie len pozerať kde mám ktorú svoju zastávku MHD ale trocha viac komplexnejší pohľad.
Dík
Semafóry Roosveltova- Puškinova - už dnes sa tam nedá výjsť z Puškinovej, je to nehodová križovatka určite po otvorení AUPARKu a parkovacieho domu tie semafóry tam budú potrebné ako soľ.
Medzi obidve stanovištia (je medzi nimi cca 50 m - což nie je vzdialenosť) pribudne nadchod pre peších.
Zastávky bolo nutné skombinovať s rampami, skúste si sadnúť a urobiť lepší návrh, naviac je nutné rešpektovať požiadavku riešiť všetko tak aby sa mohla stavať ak budú financie aj druhá etapa - podjazd, ale MHD ostáva na povrchu - a toto všetko poskladať, s podmienkou zabezpečiť plynulý prejazd IAD. Sú tam plnohodnotné 3 pruhy v smere Z-V, určite je to lepšie ako dnešný stav.
Trolejbusová stopa je iba informatívna, samozrejme že pri plavárni budú stáť aj trolejbusy. Zastávka pri VšZP je pre vyčkávanie prázdneho trolejbusu pred pristavením pre cestujúcich pred Slovanom.
Pôvodné striktné stanovisko mesta - pred Slovanom len električky, ostatná doprava do južného koridoru. Aspoň to sa časom dohodlo, že pred Slovanom bude kľud a cestujúci tam budú mať väčší komfort, je to aj bližšie k Hlavnej, tak ostala BUS doprava V-Z pri Slovane. Opačný smer Z-V jednoznačne dole.
Ďakujem za optimistické stanoviská.
K zeleni - vyznačená iba zeleň v tesnom dotyku s komunikáciami, aj tak je tam 4 a pol tisíc štvorákov upravovanej zelene, dnes jej tam nie je zďaleka toľko.
ako mohol DP pripustiť takú diaľku medzi zastavkamy v smere na Palackeho a stanicu (pri parčíku), to už nebude ta prestupná tarifa? Konečna pred šaleným domom ma komu slúžiť? Keď bude L73 tak vyhodim ľudi na prvej zastávke smer Štefánikova a naberiem ich zase pred Slovanom a nebudem ich vliecť okolo celého Gayparku aby som ich vyhodil pred šaleným špitálom. Trolejbusy na zastávke Senný trh (krita plaváreň) stať nebudú? To keď bude chcieť nejaký KVPčkar isť na kupko, tak naj si vystúpi na NO? Je potrebná svetelná križovatka (Rooseveltova-Puškinova) pri parkovacom dome? a celkovo ten parkovací dom mohli šmariť na miesto toho Hotela Superior, načo nám v centre toľko hotelov.
tak napokon som sklamaný z toho riešenia. Stále nemôžem prísť na logckosť toho, prečo nemôže chodiť AD a TD rovnaskou stranou, ale po oboch stranách - asi preto, aby sa čo najviac komplikoval prestup. ďakujem pekne za také riešenie. ?
Nerozhoduje sa. Mesto na jednej strane deklaruje, ze chce podpovrchovu dopravu, na druhej strane velmi dobre vie, ze na to nebudu peniaze.
PTI: Vidim, ze nadalej odmietate vybudovanie prestupneho terminalu na NO. Situacia, ked substrat prestupujuci z elektricky na inu trakciu musie prebiehat cez cele uzemie NO je neprjatelna. Odmietam zastavkovu turistiku a mylsim, ze nie som jediny.
Sice to nie je k novemu LV ale tiež "košický názor" z vysielačky sa ozvalo niekedy pred včerom "povedzte totim hore naj zrušia toto otvaranie na gombik bo to ludia nevedia ta to totalna debilina naj to robia dakde v rumunsku a ne košiciach" ?
No, zial v Kosiciach sa moc beru do uvahy pripomienky starostov a dochodcov co prestup povazuju za vec porovnatelnu s obrovskym zemetrasenim. A mesto nema odvahu sa voci nim postavit. V tomto pripade (vynimocne) velmi ocenujem pristup Bratislavy, ktora v Petrzalke zaviedla nove linkovanie napriek neustalemu reptaniu cestujucich. A dnes - s odstupom casu - coraz viac ludi tvrdi ze je to naozaj pozitivna zmena (co vsak moze byt dane aj tym ze sa otvorilo niekolko novych LIDLov takze uz sa za nimi nemusi cestovat na druhy koniec mesta - ale urcite to nie je hlavny dovod).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter55