Reply on: Dimi #31388:
"Este vystupil aj poslanec, ktory povedal, ze mesto si uz konecne musi uvedomit, ze do vedenia DPMK nema nominovat politickych nominantov, ale manazerov, za ktorymi je urcita dopravna historia.. Vsetci sa vsak tvarili opat ako voskove figuriny."No tak na to prišiel ten poslanec nejak neskoro? Kde bol, keď tam došla Vozárikova banda? Či len tak zdvihol ruku (ta naj tam dakto šedzi)? ? Vyzerá, že došiel na psa ded moroz a bude štrajk, že možno nič(!!!), alebo minimum spojov nevyjde do ulíc.
- pri zaústení potoka pred Tescom chýbajú na jednej strane dlažobné kocky - aby mohla lokomotíva prejsť, tak ich museli odstrániť a odvtedy ich už niet.
KVKV
Historicky síce sa osvedčila dvojka zo stanice na Komenského ,ale CEZ HLAVNÚ ! V dnešnej podobe je to vlastne historická okružná trojka, ktorej vo vzťahu k NMM zrušili najdoležitejší úsek.
Ja som za odklon dvojky na B.N. ,ale tradičný spoj Komenského –NO je riešený 20min štvorkou nedostatočne.
Náväznosť z NMM na stanicu vyriešili linkotvorci dobre, prestupom na L17,19 cez Masarykovu.
Samozrejme to spojenie ed velmi chýba. Pokial ale viem, hovorili ste o nejakom projekte cestného výkonného prepojenia Masarykova – Prešovská a to je v kolízii so stavbou trate ed. Dokonca ani „virtuálny“ plán KORIDu nepočíta s touto trasou. A do tretice plánovaná zástavba staničného nám. Zcela znemožní priviesť kolaje od pošty2.