Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Alebo mi nič neposielajte. Stačí mi povedať či tie Karosy mali na bokoch také vlnité plechy alebo nie. ❓
Nemá niekto hocakú fotku košickej Karosy (ŠM?)? Ak áno tak Vás prosím aby ste mi ju buď poslali na e-mail alebo nahrali web. (prosím nie letecká pošta)
Ďakujem vopred. ?
Reply on: Sarko #30122:

Pripomienky!!!
Na rýchlodráhe NIKDY NEBOLI žliabkové kolajnice, dokonca aj na Terase boli „hlavové“ kolajnice železničného typu.
Už v 70-tych rokoch sa rozni „experti“ vodiči snažili jazdiť na erke 90 a viac. Technikou jazdy doslova huntovali tie vozy.
Konštrukčná rýchlosť vozov T je 65km/h a NEMALA BY SA PREKRAČOVAŤ. Dochádza k výraznému preťažovaniu a prehrievaniu el. výzbroje , nebezpečným vibráciám (kto takú jazdu zažil, tak vie) a mechanickému opotrebeniu výrazne znižujúcemu životnosť vozu.
Jazdiť takto , k tomu ešte s vypnutým reverzom a nepovolenými úpravami aj inými ,to naplnuje skutkovú podstatu trestného činu obecného ohrozenia , to nie je LEN dopravný priestupok. Ako je vobec možné, že sa také nepovolené úpravy na výzbroji robia dokonca v rámci dielenskej údržby !!! To je vedeniu firmy jedno? To chce zaviesť záznamy z tachogafu a každý vyhodnocovať ako je to bežné v iných mestách. S patričným postihom.
To nie že „SA NEDOPORUČUJE“ ale „PRÍSNE ZAKAZUJE!!!“ by malo platiť. Cestovné poriadky sa dajú pohodlne dodržať aj rýchlosťou nižšou než je max.povolená.

Stropné vykurovanie majú len KT8, T6 nie. Stropné je logicky , lebo sa ventilátorom vháňa vzduch ohriaty odpormi umiestenými na streche. Je to regulované elektronicky, na streche je klapka natáčaná servomotorom. Fakt je že to nebolo najštastnejšie vyriešené, v Prahe, Plzni sa menila elektronická regulácia, pri nových rekonštrukciách sa to ruší a osadzujú topné telesá do bočníc vedla sedadiel (je viac riešení).
To, že „prefukuje“ , je dielenský šlendrián, napríklad dvere sa dajú zoštelovať tak , že dokonale tesnia.
Reply on: eMareq #30136:
A môžu sa vôbec?! aj v učebnici Aj bola mrs.Green, vždy mrs.Green a nie pani Zelená...
Reply on: eMareq #30139:
L18 !
Reply on: franko5240 #30138:
Aké spojenie zrušiť z Furče odkiaľ kam?
Reply on: eMareq #30128:
vieš tu som si všimol trend zrušiť spojenie z furče a dať ho na Ťahanovce ... aspoň mamé trolejbusy tie presunúť nemôžu
Reply on: matway #30135:
Pavol Jozef Šafárik sa volal Pavol Jozef Šafárik alebo Paul Joseph Shapharick? Nezdá sa mi správne poangličťovať (naviac silene) mená ľudí (jedno koho). John Goodish sa volá John Goodish a nie Ján Gúdiš. The ice ring, Palace of art, Peace Marathon place a pod. schvaľujem.

Re #30134 Papyr: Samozrejme z každej zastávky, aby bola maximálna spokojnosť. Ale nie raz za hodinu, ale za dve. Každú párnu hodinu do jednej a každú nepárnu do druhej.
eMareq:vysvetlíš mi preklad zástavky UPJŠ,prečo nieje celá preložená?malo by to potom byť asi the university paul josehp šafarika a nie pavla jozefa šafarika,nie?
Reply on: eMareq #30128:
Sak zavedte okrem spojov RA aj spoje NA - nemocnicny autobus. Z kazdej stvrte k obom nemocniciam raz za hodinu, s tym, ze na medzilahlych zastavkach sa zastavovat nebude 😃 😃 😃
Reply on: eMareq #30129:
Cize nikdy. No ale potom sa nema kto co stazovat na to, ze vsetko ide naraz a potom dlho nic. Respektive kto sa stazovat bude, odkazeme ho na Filipka.
Reply on: Nodes #30127:
Sak bola na predaj v roku 1998. Lenze to by Kosice museli tramvaje kupovat a nie predavat.
Reply on: eMareq #30128:
pardon za čierny humor, ale vzhľadom k počtu zomretých by na cintorín stačila linka s 1 spojom denne, takže interval 24 hodín by bol až až luxusný. Tak nech sa im zavedie a nech zavrú ústa.
Reply on: Papyr #30125:
New Orleans.
Reply on: eMareq #30128:
"Návrh nového linkového vedenia je stále vo fáze pripomienkovania mestskými časťami. Proces musí zavŕšiť svojím súhlasom viceprimátor mesta Jozef Filipko (SMK). Ten vyhlásil, že kým nebudú spokojné všetky mestské časti, neschváli to."

A toto stojí za všetko. ?
Reply on: KVKV #30105:
Pošlem Vám mail zachvíľu (tam bude zvyšok). Isté kompromisy by som pripustil, ak sú opodstatnené. Vy tvrdíte, že o dva roky treba spraviť zmenu a dovtedy nechať všetko po starom. O dva roky (ak by mala byť vtedy zmena) budú ktovieaké požiadavky a ktovie čo z toho dnešného torza bude ešte jazdiť (výkony klesajú!!!). Nieže včera bolo na zmenu neskoro, ale pekných pár rokov...

Citát z toto článku v dnešnom korzári:

"Každý si môže naplánovať, kedy si pôjde vybaviť veci na magistrát, ale ak musíte cestovať z domu do nemocnice, vtedy si človek vhodný čas, keď nemusí prestupovať, nevyberie," komentovala na nedávnom rokovaní zastupiteľstva Furče starostka Monika Smolková (Smer-SD). Jej i poslancovi Jánovi Sekáčovi (SDKÚ-DS) prekáža, aby mamičky s kočíkmi, chorí a starí museli do nemocnice prestupovať."

Z furče priamo na magistrát 2x do hodiny a do starej nemocnice 2x do hodiny. Tak neviem, ale viac plánovať musím dnes. ?

"Poslankyňa Katarína Čižmáriková (SOS-SRS) doplnila, že keď Furčan cestujúci do novej nemocnice bude musieť na Mieri prestúpiť na tradične natrieskaný spoj z Ťahanoviec, pochybuje, že sa doň ešte zmestí čo len vzduch. Poslanec František Balún (KDH) pri predstave, že z Furče by nejazdilo nič priamo do nemocnice ani na cintorín, poznamenal: "To už Furčania nemôžu byť ani chorí, ani umierať?"

To už Furčania nemôžu byť chorí, ani umierať?

No chorí byť môžu (a sú aj inde chorí čo nemajú priamy spoj k obom nemocniciam), ale nevedel som, že MHD má zabezpečovať aj dopravu pre umierajúcich (ležiacich rovno na smrteľnej posteli) aj s "príslušenstvom" t.j. posteľou či rovno rakvou. Čo to tu ten kryptokádehácky posranec Balún pláca za bludy? ?

Ja by som ich odtiaľ vyhodil oknom z najvyššieho poschodia.
Reply on: Papyr #30125:
T6C5 by nasla hadam uplatnene aj v KE.
Reply on: absik #30119:
Tu je aj pekne vidiet unikatnu kratku obojsmernu tramvaj z CKD, povodne bola urcena myslim pre nejake americke mesto, ale nakoniec skoncila v Straussbergu. Na kazdej bocnici ma dvoje dvere, predne a stredne. V mieste, kde by mali byt zadne, je kabina vodica pre opacny smer.

http://www.bahnbilder.de/name/einzelbild/number/125208/kategorie/Deutschland~Stra%DFenbahn~Strausberg.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.