Reply on: sc_ke_sk #30065:
K tej mape : sú tam podstatné chyby.
Chýb v datovaní je možno viac, uvádzam tie najevidentnejšie, na základe vlastných spomienok a presnejších zdrojov.
A/odbočka k cintorínu existovala do r. 1965, do r.63-64 sa príležitostne využívala pre os.dopravu – dušičky. (na konci výhybňa , obojsm.mot.vozy +vl.vozy) Celoročne ako odstavná kolaj pre nákl.vagony.
B/vozovna na terase činná už od r. 1964
C/tehelne – trať ako nákladná vlečka existovala skor, od 1942 os doprava (L6)
D/Masarykova – Bencúrova ,trať existovala od počiatku prevádzky, za prvej čsr len pre nák.dop., rok 1946 je mi nejasný. Pravdepodobne už od r 42 zahájená os. Doprava na L5 stanica – múzeum, po r.47 doložené fotograficky, okružná L3 až pozdejšie .
A úsek Stromová – stanica zrušený už v r.1966 !!!
E/Nová trať (dnešná) na stanicu vznikla až pozdejšie, zač. 70-tych rokov, predtým bola povodná trať skrátená k starej vozovni okolo ktorej bola smyčka (v dnešných priestoroch abus stanice )
F/Do Ťahanoviec sa jazdilo dlhšie (66-67?) nakoniec téčka na predlženej L2. Odbočka k aničke činná ešte v r. 1965, príležitostne pre os.dopravu pri akciách na Aničke, osobne som sa zúčastnil s rodičmi ako dieťa akejsi velkej oslavnej akcie pri príležitosti 20.výročia oslobodenia, strašné davy ludí ,máj1965!!! Jazdila tam (okrem normálnej L5 do THC ) zvláštna linka X zložená mv+vv+mv , na Aničke nebola výhybňa , tak preto.
sc_ke_sk