Reply on: sc_ke_sk #30096:
To je chybná úvaha.
Práveže naopak. Nechcem sa tu rozpisovať o technike jazdy košických vodičov, ale o vhodnosti vozidiel.
Na rýchlodráhe, kde sú dlhé úseky s využitím plného výkonu trakč.motorov sa neuplatnia výhody bezstratovej tyristorovej regulácie, teda je výhodnejšie tam vypravovať vozy s tradičnou odporovou reguláciou.
V meste, kde sa využíva pomalá jazda, časté rozjazdy a brzdenie je výhodnejšia elektronická regulácia, teda vozy T6,KT8.
sc_ke_sk
Podla mna by takisto spoje oznacene ako „Z“, mohli zastavovat iba na znamenie vodicovi. Hlavne na Polove a Lud.dvore malo kedy niekto vystupuje alebo nastupuje. Zbytocnym rozbiehanim a zastavovanim by sa usetril cas aj nejake peniaze. Keby to bolo na znamenie, tak by asi bolo vhodne, keby po zahlaseni: „Nasledujuca zastavka xx“, bolo este doplnene: „zastavuje iba na znamenie“.