Čo priniesol dnešný deň: Cez emdžad som si kúpil 24hod. lístok /cez EP/, krabica vypísala "Časový lístok aktivovaný." Po pár zastávkach nastúpili revízorky a problém. Najprv sa ma snažili presvedčiť, že mi karta platí do 1.1.2008, keď som im ukázal, že na karte mám prolongačnú známku na r. 2008, tak stíchla a vybehla na mňa s takým, že mi nestiahlo kredit /vraj som mal na EP 86 Sk/, na čítačke jej svietilo dajakých 45 Sk /žeby cena 24hod lístka?/. Presvedčovanie nezabralo, vytiahol som OP. Išiel som do DPMK, tam mi jedna milá pani ukázala na čítačke, že mám kúpený 24hod. lístok. Poslali ma na odd. kde vybavujú pokuty, tam nevybavili nič, v pondelok budú dáta. /Inak načo sú tam dve prepážky+dve ženské, keď sa vstupuje po jednom? ? Ochota jedna radosť.../ Aby toho nebolo málo, večer som tie revízorky stretol znova. ? Znova skúšali, či im náhodou nevypíše ten nešťastný 24hod. lístok, no dajako nič, ale keď som sa jej spýtal, čo znamená tých 45 Sk čo jej tam píše, tak že je to stav môjho kreditu... ? ? ? Čiže, aby som nedotoval DPMK 1000 korunami, precestujem ďalších 14 Sk kvôli ich úchvatnému systému. Mor na toho vola, čo to dal kúpiť. ☠
Re #29732 grofmathias:
"Sú už všetky Tedomy v KE a jazdia? Sa mi zdá, že ich už je dosť, ale to môže byť klamný pohľad na vec."
Máš pravdu, je ich tu už dosť. ?
Re #29735 Diggi: No. Čo som ja počul, jednému odpadol výfuk. Namontovali nazad, odišiel bufik. ?
Re #29732 grofmathias:
"Sú už všetky Tedomy v KE a jazdia? Sa mi zdá, že ich už je dosť, ale to môže byť klamný pohľad na vec."
Máš pravdu, je ich tu už dosť. ?
Re #29735 Diggi: No. Čo som ja počul, jednému odpadol výfuk. Namontovali nazad, odišiel bufik. ?
Isidor
"Mestská časť s takýmto návrhom DPMK n e s ú h l a s í z nasledovných dôvodov :
- zavedením takejto „kyvadlovej dopravy“ s využitím električiek sa dvojnásobne predĺži čas potrebný na dopravu obyvateľov do centra mesta,
- po zvýšení tarify, prestupom pri OC Važec a ďalšími potrebnými prestupmi ( v prípade, že cestuje na iné sídliská ) cestujúci časovými prestojmi zaplatí DPMK za prepravu viac oproti stavu, ktorý je teraz platný,"
Zavedením zvážacej linky 13 ku konečnej električiek v intervale 10/15 minút a priamej náväznosti na L9 sa teda _dvojnásobne predĺži_ čas cestovania oproti dnešnej L13 s 30/60min. intervalom a 38 s podobným kvázipreloženým, čiže súhrnne (s prižmúrením oboch očí) 15/30. To je na Nobelovu cenu.
Ďalej vyberáme:
"- za posledné štyri roky v mestskej časti pribudlo 250 stavebných parciel a v nasledujúcich ďalších troch rokoch pripravujeme s investormi územie s približne 800 stavebnými parcelami, čo predstavuje v krátkodobom horizonte nárast približne o tri tisíc obyvateľov.
Tento značný, intenzívny územný rozvoj a nárast v počte obyvateľov si vyžaduje zo strany samosprávy zabezpečiť dostupné ( vzdialenosť od zastávky MHD ) a časovo primerané dopravné spojenie s ostatnými časťami mesta Košice. Tieto uvedené skutočnosti predložený návrh nerešpektuje."
a napokon čerešnička na torte, ako sami navrhujú riešiť linkové vedenie:
"1. alternatíva : ponechať linku č. 13 a č. 38 a skrátiť trasu obidvoch liniek ( konečná 38 – OC HYPERNOVA, konečná 13 štadión Lokomotívy ). V čase mimo dopravnej špičky zabezpečiť kyvadlovú dopravu podľa návrhu DPMK. Obidve linky by mali premávať ako zrýchlené spoje s maximálne dvoma zastávkami v Mestskej časti Nad Jazerom.
2. alternatíva : ponechať linku č. 38 a kyvadlovú dopravu podľa alternatívy 1. Začiatok linky č. 19 presmerovať do Krásnej a linku č. 13 v tomto prípade je možné zrušiť ."
Zdroj: http://www.abiz.sk/krasna/base.php?tid=3&aid=185