Ta gadzovia.Po prve ked uz tak OC OPTIMA.OC HYPRENOVA V KE NEEXISTUJE.
Po druhe na jaku chmaru im je autobus cez juznu triedu ak na nej vobec nestoji iba nou prejde ?
Dalej ze nebudu mat spoj cez opatske.No nenormalne kolko ludi cestuje z krasnej na opatske.Take ubohe primitivne sedlacke vyhovorky nic viac.
Akoze ten vajcak mi chce povedat ze za 20SK sa nedostane do mesta?Azda by nechel dat 5 sk za listok.
A ze zrychlene linky mimo spicky ? musim sa smiat.Take idiotiny som dost dlho nepocul.Tam by sa potom uz hodilo to pasmo TZR.
A uz im niekto povedal, ze tridsatminutovy interval je dlhsia doba prepravy ako patnastminutovy s okamzitym pripojom elektrickou? Ak nie, mal by.
Ja byt primatorom Kosic, tak ZAKAZEM mestskym castiam vyjadrovat sa k cestovnemu poriadku, mohli by sa vyjadrovat LEN k intervalu, ktory pozaduju zo svojej MC. Ziadne konkretne odchody, ziadne smery, ktorymi ma linka od nich ist. Bolo by to krute, ale inak sa tie Kosice optimalizovat nedaju. Kazdy nadava, ze mu chodi zo zastavky vsetky naraz a potom dlho nic, ale NIKTO nie je ochotny akceptovat posun odchodov tej jeho linky. Dost schizoidne myslenie.
"Mestská časť s takýmto návrhom DPMK n e s ú h l a s í z nasledovných dôvodov :
- zavedením takejto „kyvadlovej dopravy“ s využitím električiek sa dvojnásobne predĺži čas potrebný na dopravu obyvateľov do centra mesta,
- po zvýšení tarify, prestupom pri OC Važec a ďalšími potrebnými prestupmi ( v prípade, že cestuje na iné sídliská ) cestujúci časovými prestojmi zaplatí DPMK za prepravu viac oproti stavu, ktorý je teraz platný,"
Zavedením zvážacej linky 13 ku konečnej električiek v intervale 10/15 minút a priamej náväznosti na L9 sa teda _dvojnásobne predĺži_ čas cestovania oproti dnešnej L13 s 30/60min. intervalom a 38 s podobným kvázipreloženým, čiže súhrnne (s prižmúrením oboch očí) 15/30. To je na Nobelovu cenu.
Ďalej vyberáme:
"- za posledné štyri roky v mestskej časti pribudlo 250 stavebných parciel a v nasledujúcich ďalších troch rokoch pripravujeme s investormi územie s približne 800 stavebnými parcelami, čo predstavuje v krátkodobom horizonte nárast približne o tri tisíc obyvateľov.
Tento značný, intenzívny územný rozvoj a nárast v počte obyvateľov si vyžaduje zo strany samosprávy zabezpečiť dostupné ( vzdialenosť od zastávky MHD ) a časovo primerané dopravné spojenie s ostatnými časťami mesta Košice. Tieto uvedené skutočnosti predložený návrh nerešpektuje."
a napokon čerešnička na torte, ako sami navrhujú riešiť linkové vedenie:
"1. alternatíva : ponechať linku č. 13 a č. 38 a skrátiť trasu obidvoch liniek ( konečná 38 – OC HYPERNOVA, konečná 13 štadión Lokomotívy ). V čase mimo dopravnej špičky zabezpečiť kyvadlovú dopravu podľa návrhu DPMK. Obidve linky by mali premávať ako zrýchlené spoje s maximálne dvoma zastávkami v Mestskej časti Nad Jazerom.
2. alternatíva : ponechať linku č. 38 a kyvadlovú dopravu podľa alternatívy 1. Začiatok linky č. 19 presmerovať do Krásnej a linku č. 13 v tomto prípade je možné zrušiť ."
Montáž dopytových tlačítok.
...“sháňa sa výkresová dokum“... (???) preboha k čomu a načo ! A ako dlho už? DM musí mať ešte od čkd komplet schemy na T3, T6, KT8. Podla čoho robia VP a iné opravy ???
Firemná dokumentácia čkd pre tl.dopytu na vozy KT8 a T3 neexistuje, lebo sa to nikam nemontovalo.
Jedine snad archaické zapojenie nemeckýchT4D, ale toto by dnes bola hanba použiť.
Od vodiča ku každým dverám vedú dva alebo tri vodiče-rezervy, takže netreba ani búrať strop. Na funkciu dopytu mu stačia jeden alebo dva vodiče.
A ked sú tak blbí, že nedokážu vymyslieť vlastné reléové zapojenie, nech sa obrátia na dp v Ostrave alebo v Prahe (snád aj inde) tam to vyvíjali, dnes to v Prahe vyhadzujú a nahradzujú systémom s mikrokontrolerom (to v KE radšej ani neskúšajte, nemáte na to, a kúpiť nové ovládanie je drahé ).
Obrátte sa odd. Tech. Rozvoja dp. Praha na ing.Čápa, on sám kedysi tú reléovú „cvakatúru“ navrhoval. (možno by s tým pomohli v nejakom technickom krúžku pri dome detí a mládeže alebo ak máte známych na SPŠE tak nech to zadajú študentom prvého ročníku ako domácu úlohu)
S relátkami „Schrack“ a wagosvorkami to celé má rozmer 10x15cm, umiestniť to v kastlíku dverí snád už dokážete sami.
Pokial chcete použit tie staré velké tlačítka vnútri, tak už nezoženiete krabice na stlpiky ako sú v T6, doporučujem použiť modernejšie riešenie ako v reko KT8. A zvonku kvalitné nízkozdvihové, sú drahšie , ale oplatia sa, pretože z praxe viem, že tie čo ste oživili na T6, zakrátko začnú odchádzať, tomu verte.
Montáž dopytu na tbusoch neriešim, ale viem, že tam už bola z fabriky predpríprava, to jest vodiče, relé, miesto pre tl.
A prečo som taký skeptik ? Pretože VŠETKO do čoho sa dp pustil skončilo len tak napolo, nedorobené, sfušované. O tom sa možme denne všetci presvedčiť.
prečo nepovedali rovno, že s novým LV nesúhlasia, ale takto to omieľajú? ?
Re #29725 grofmatias : je to pekná túra. Zaujímavejšie by mohlo byť ísť červenou až na Sorošku. No je to dlhšie - hoci ako celodenná túra by sa to dalo zvládnuť. ( Alebo naopak zo Sorošky s tým, že to naj - Silická ľadnica a Gombasecká jaskyňa by boli zlatým klincom programu. )
Inak, spoje do Silice chodia aj v nedeľu - jeden spoj tam a jeden späť
MČ Darg. hrdinov (všímajte si tú logickú náväznosť pripomienok a návrhov na uznesenie):
Pripomienka / zapracovanie do návrhu LV:
1. riešiť linku 30 tak, aby bolo zabezpečené spojenie so železničnou stanicou / áno, zapracované,
2. prepojenie Ťahanoviec a Darg. hrdinov počas celého dňa / áno, zapracované.
Napriek tomu faktom je, že návrh LV má z pohľadu Furče jeden veľmi závažný nedostatok, o ktorom som tu už písal x-krát (... Sečovská - Palackého...) a ktorý je zatiaľ aj vďaka nekompetentnosti MČ autormi LV úspešne prehliadaný, zámerne nevidený alebo kamuflovaný lepšou ponukou v úplne inom vzťahu.
Ale viac ma zaujala pripomienka Košickej Novej Vsi - predĺžiť vybrané linky z Lingova k VVS – vodojem / zapracovanie do LV áno, po úprave otočky.
Kde sa tam vojde otočka?? Do lesoparku?
Vraj niektoremu Tedomu už kľakol motor po 10 tis km, neviem možno je to len fama, ale mechanici sú dosť skepticky voci tymto busom, a odhalili sa nejake vyrobne vady. ale keď si to porovnam s karosou z ktorej moze clovek sledovat cestu pod sebou, tak je to prijemna zmena ten Tedom ?
Marečku Ty si taky zbehly na Bardejovskej ? je to pravda, že sa uvažuje o GOčkach našich B932 v Starku, kvoli polamanym rámom? Či zase agantura JPP
?
Diggi
Marečku Ty si taky zbehly na Bardejovskej ? je to pravda, že sa uvažuje o GOčkach našich B932 v Starku, kvoli polamanym rámom? Či zase agantura JPP
?