Reply on: 5 #28997:
s týmto sa úplne stotožňujem.ešte by som spokojnosť verných zákazníkov spájal s nástupom cez predné dvere a na vybraných zastávkách aj počas celého dňa. zaplatil som dopravnému podniku za trojmesačník už v októbri a jeho vodiči ma nechávajú skoro každý večer mrznúť na zastávke, lebo nástup je len cez predné dvere. skutočne ma nezaujíma či dopravný podnik prevezie alebo neprevezie päť percent cestujúcich na čierno. jednoducho niekto nezaplatí cestovné v žiadnom prípade a nútiť ho k tomu všelijakými pascami s lístkami a dverami je skôr obťažovanie dlhoročných zákazníkov.
môže niekto namietnuť, že poďme teda na čierno cestovať všetci. na to vravím nie, ja si posledných pätnásť rokov cestovné vždy platím a aj v budúcnosti kupovať budem.
dragula