Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

*SOLARIS* maniak

Reply on: Dispecer #29023:
asi 6289.
Reply on: *SOLARIS* maniak #29019:
Neplánuje HSMD zachrániť aj nejakú obyčajnú B 732jku? ?
Reply on: 5 #28997:
s týmto sa úplne stotožňujem.

ešte by som spokojnosť verných zákazníkov spájal s nástupom cez predné dvere a na vybraných zastávkách aj počas celého dňa. zaplatil som dopravnému podniku za trojmesačník už v októbri a jeho vodiči ma nechávajú skoro každý večer mrznúť na zastávke, lebo nástup je len cez predné dvere. skutočne ma nezaujíma či dopravný podnik prevezie alebo neprevezie päť percent cestujúcich na čierno. jednoducho niekto nezaplatí cestovné v žiadnom prípade a nútiť ho k tomu všelijakými pascami s lístkami a dverami je skôr obťažovanie dlhoročných zákazníkov.

môže niekto namietnuť, že poďme teda na čierno cestovať všetci. na to vravím nie, ja si posledných pätnásť rokov cestovné vždy platím a aj v budúcnosti kupovať budem.
Reply on: *SOLARIS* maniak #29019:
Vieme s urcitostou, odkial je 4082 povodne?
Reply on: *SOLARIS* maniak #29019:
Aha, tak to som netušil. Fajn, že tu ešte niekto rozmýšľa... ?

*SOLARIS* maniak

Reply on: dragula #29017:
4082 je už zachránený pre HSMD.
Reply on: 5204 #29016:
mohli by sa, trebárs 4082
Budu chýbať,priráastli k srdcu ? ? .a čo takto petícia "Zachránme košicke Ikarusy"? 🙂 ?
Reply on: eMareq #29014:
Keď vyradia posledný ikarus, Irisb skončil s MHD. ? ?
Irisb bude plakať. ?

Z maďarského závodu vyjely poslední ikarusy
http://www.novinky.cz/clanek/128938-z-madarskeho-zavodu-vyjely-posledni-ikarusy.html

citát:
Bývalí pracovníci vzpomínají, že už koncem 80. let byl v Ikarusu zcela zastaven vývoj a na vyráběných autobusech se téměř nic neměnilo.

„Jezdili jsme dál na veletrhy a výstavy. Naši partneři se divili, že vystavujeme každý rok stejné autobusy. Moc jsem se tehdy styděl,“ přiznává János Irházy, který v závodě pracoval 13 let. Dnes je taxikářem v Budapešti. Závod tak skončil neslavně a značka autobusů Ikarus definitivně zmizí ze silnic
Reply on: Peter55 #29010:
ja som to pochopil dávno, že sa kvôli určitým hlúpym opatreniam DPMK prudko zvýšil doplnkový predaj a teraz ho chcú znížiť jeho zdražením namiesto toho, aby riešili pôvodný problém. Ide o to aby to pochopili tí, ktorí za to berú plat. Ja len DPMK sponzorujem cestovným ?
Reply on: Peter55 #29010:
? ? ? ?
Reply on: eMareq #29008:
Priemernosť, diletantizmus, všetci robia len toľko čo musia (do výšky svojho platu) a ani o nič viac...
A pečené holuby do huby a nepohnúť ani prstom. Ale nie je to len o mhd...
Reply on: Kari #29009:
No veď práve, že predpredaj supluje normálny predaj a tomu treba zabrániť. Ešte ste to nepochopili? To je akokeby pilot lietadla suploval letušku a nosil kávu cestujúcim ?
"Máš dojem, že doplnkový predaj (rapídne) zlepší PODMIENKY či aj MZDU? Ak áno tak ako? Inak našiel by si aj takých vodičov, čo súčasný stav plne obhajujú, lebo na tom zarobia... "

Nie, nepochopili sme sa. Vždy bude nejaké % čiernych pasažierov "z princípu". Potom sú takí, čo nemajú možnosť si CL kúpiť v štandardnom predaji, preto si ho kúpia v doplnkovom predaji. Avšak veľa z tých ľudí, čo si CL chcú kúpiť, ale nemajú možnosť (prístup DPMK v tejto veci tu bol veľakrát popísaný), nebudú ochotní dať 30 Sk za lístok. Pokiaľ bude zabezpečený štandardný predaj ako predtým, nech stojí CL v doplnkovom predaji aj 50 Sk. Dnes však tzv. doplnkový predaj nie je doplnkový, ale supluje normálny predaj. Asi tak.
Reply on: dragula #29005:
Lebo 40 rokov nebudovali presvedčivé zriadenie menom socializmus... Tu sme ho "budovali" a výsledok všetci vidíme. Priemernosť, diletantizmus, všetci robia len toľko čo musia (do výšky svojho platu) a ani o nič viac...

Re #28999 absik: Na každej zastávke v KE je automat nezmysel. Som za viac automatov (najmä centrum, sídliská), ale nie na každej zastávke (určite nie kdesi v Poľove, Pereši a pod.), tam sa ten doplnkový predaj hodí. Ale to máš tak, keď sa za vtedy štátne dotácie mohli kúpiť automaty (a aj iné veci - palubné počítače, displeje, akustický systém do vozidiel), kúpilo sa 10 SUčiek (z toho mal niekto profit, z tých podstatných drobností nikto). A zrazu bolo po nemalých prachoch. Tak to šlo rok čo rok, kým štát dotoval. Lenže raz prišiel 1.1.2005 a štátny prameň vyschol. 🙂 Teraz sa žne ovocie tej kúpy. 🙂 Nový autobus nie je všetko... Ale zvykli sme si a tí čo nie, tak si kúpili auto a nepotrebujú sa zháňať po žiadnych lístkoch u vodiča či v stánku, majú problém ho zaparkovať.

Re #28982 Kari: "Jasné že ľudia budú viac chodiť na čierno a tu prítomní vodiči, ktorí plamenne bojujú za zrušenie doplnkového predaja budú márne čakať na zlepšenie miezd a podmienok..."

Máš dojem, že doplnkový predaj (rapídne) zlepší PODMIENKY či aj MZDU? Ak áno tak ako? Inak našiel by si aj takých vodičov, čo súčasný stav plne obhajujú, lebo na tom zarobia...

Re #28984 Isidor: Súhlasím a cez víkend/noc by mal platiť 90 minút.

Mimochodom, kedže sa chystá prechod na €, budú tie nové automaty schopné akceptovať € mince?
Reply on: absik #28999:
napíš na DPMK. Možno Ti vrátia okrem automatom zhabaných mincí aj rozdiel v cene lístka v predpredaji a v doplnokovom predaji. ?
Reply on: Peter55 #28998:
Vanitas vanitatum et omnia vanitas. ?
potom zrušme doplnkový predaj a basta!
Reply on: Peter55 #29004:
A prečo sú vyspelejšie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.