z nevyužívaných výmenníkov a podchodov na sídliskách spraviť divadielka a galérie (19 miliónov)!!!!!
To aby sa poponáhľali. Na KVP z troch sú už dve ako krčma. Len teraz neviem čo je lepšie/horšie...?
A aké nevyužívané výmenníky?! Vilomeniny s Monsterovcami každý videl...
prerobiť kasárne kpt. Jaroša na kultúrne mestečko (110 miliónov)
Navrhujem prerobiť na hviezdne mestečko. Bajkonur v centre ešte nikto nemá ?
Niečo na zdvihnutie adrenalínu - z dnešného Korzára:
Európske hlavné mesto kultúry 2013 - Košice súťažia projektmi s nákladmi takmer 1,5 miliardy Sk:
- prerobiť kasárne kpt. Jaroša na kultúrne mestečko (110 miliónov),
- baňu Bankov na zázemie pre open air festivaly (130 miliónov),
- zastrešiť amfiteáter (110 miliónov),
- z nevyužívaných výmenníkov a podchodov na sídliskách spraviť divadielka a galérie (19 miliónov)!!!!!
O titul sa uchádza 9 miest. Pevne verím, že vypadneme v 1. kole. ?
No tak nadviažem na tému o nálepkách. Keď som nadával ako vyzerajú TEDOM-y tak sa to tu obhajovalo tým, že SPP si to tak objednalo lebo maju novú reklamu, jasne dnes som videl ? Na zelenom nacapená žltá reklama "SPP" jak vystrihnutá s B732 a žiadny nápis typu "Jazdím na zemný plyn" len ten kosoštvorec "CNG". To si DPMK nechá tak hovadiť busy? Som skoro zvracial keĎ som to videl. Mali mať taký lak ako 3701. ? ☠ ?
No je to mozno tak, ako vravis, ale ja som narazal v Redburgerovom prispevku na to, ze spominal len autobusy, tak som mu pripomenul, ze si Londyn sice 'odpiekol' ED+TD, ale ze to v pohode supluje metro. Na co reagoval, ze elektricky Londyn ma v Croydone, ale ja zase, ze je to akoby v KE s 1,5 km tratou niekde v Saci.
Metro ma tiez svoje negativa, preto Londyn planuje dalsi rozvoj elektrickovych trati a to nielen croydonskej Tramlink. Rozsirovat sa bude taktiez aj Docklands Light Railway, co je tiez alternativa ku elektricke.
Asi záleží na názore príslušného policajta ale v BA sme dlhé roky museli pri odbočovaní s električkou zo samostatného telesa doprava dávať gumokolom prednosť (pokiaľ nebolo miestnou úpravou stanovené inak) práve pre názor príslušného policajta, že sa jedná o vychádzanie z miesta ležiaceho mimo vozovku. Bohužiaľ. Snáď už je tam normálnejší policajt.
Keby mne niekto napísal takú spŕšku nehoráznych diletantizmov okorenených osobnými invektívami typu "ty truľo", možno by som mu dokázal odpovedať triezvo a vecne, ale nie každý ma sebaovládanie svätého...
Len taký subjektívny názor - pozri sa, ako vyzerali SADky a ich služby pred privatizáciou a ako vyzerajú teraz. Len tú privatizáciu treba urobiť poriadne a nie ako eldorádo pre pár vyvolených...
po skúsenostiach, aké som s niektorými mal v lete (elementárna neznalosť tarify, vymýšľanie si a obviňovanie zákazníka z podvodu a zneužívania), sa ani nečudujem.
Re #28550 Sarko: žiada sa dodať, že tá križovatka by sa to trochu inteligentnej rekonštrukcii vošla celá do vnútra kruhu aj bez preusporiadania na kruhový objazd. To, že teraz zasahuje až do cesty pre autá, je iba dôsledok primitívneho použitia "stavebnicových" výhybiek a krížení...
Pre porovnanie - niekdajšia pražská všesmerová križovatka Těšnov (rok 1948?): http://foto.prazsketramvaje.cz/2007/cerven/16062007/tesnov-02.jpg
Košice - VŠA (1989): http://www.dpmk.sk/img/galeryHis/1968-1988/dpmk043.jpg
dragula
To aby sa poponáhľali. Na KVP z troch sú už dve ako krčma. Len teraz neviem čo je lepšie/horšie...?
A aké nevyužívané výmenníky?! Vilomeniny s Monsterovcami každý videl...
prerobiť kasárne kpt. Jaroša na kultúrne mestečko (110 miliónov)
Navrhujem prerobiť na hviezdne mestečko. Bajkonur v centre ešte nikto nemá ?