Tak to po 4 dňoch neprítomnosti nejako zosumarizujeme:-):
Re #2522 Vladimír: No, ak vládnu v KE také pomery ako v BA, tak by som špičkové trolejbusy v sedle odstavené na konečnej nenechával. Ale mali by zaťahovať z miesta najbližšieho k vozovni.
Re #2533 Dopravák: A čo má byť? Ja by som tiež išiel a bonzoval. Ja som tiež mával všelijakých plyšákov, ale CD-čka sú vyslovene nebezpečné. Si typický vodič, ktorý si neuvedomuje potenciálnu nebezpečnosť svojho konaia. A za ten komentár Vladimírovi "nevoz a nepozeraj sa" by som z DP okamžite a bez milosti vyhadzoval. miláčik, vy ste tu pre cestujúcich, oni vás živia!
Re #2540 eMareq: Tak to mi zase vôbec nevadí. Sám som si za svojej vodičskej kariéry pravidelne kupoval pivo a počas služby som ho nepil:-).
Re #2556 Vladimír: Heh, to kam majú ten ohrievač zapojený? To asi nebude celkom kóšer:-). Ak myslíš piecku, tak tú predsa mali len staré 14Tr, alebo to u vás dorábali? Inak kávu som si nikdy v termoske nenosi, fuj, br, eklhaft, vždy som si varil čerstvú. Ale v búde na konečnej, nie v T-buse:-).
Re #2560 J: Ako v Bratislave:-). Len tak mimochodom, prečo museli zbytočne vyhodiť peniaze za žliabkové koľajnice?
Re #2562 Dopravák: Fuj Balkán. Presťahuj sa do Bulharska, tam si prídeš na svoje. To, čo tu popisuješ s nadšením, je podľa mňa vyslovené sedláctvo.
Re #2601 Sarko: Jedna česká 843 je podobne balkánsky vyzdobená a už si od ostatných fírov získala aj pekný nick: "Cigánsky kamión":-).
Re #2603 Dopravák: To nemá s rýchlosťou niš spoločného.
Re #2609 Dopravák: Je úplne jedno, či je to osobné auto alebo BELAZ a či to CD visí a či je natreté fixkou. NIKDY to neúčinkuje proti radaru, kto to hlása je diletant a kto tomu verí je tĺk.
Re #2617 Sarko: Kedysi som aj ja bol zástancom otvoreného zvršku ale dnes už nie. A to z prostého dôvodu: Vyzerá to odporne (hlavne keď sú tam naviate a nahádzané odpadky a nikto to nečistí) a zvyšuje to odpor verejnosti voči električkám.
Re #2623 Papyr: Lenže zrkadlo u lekára je parabolické, zatiaľ čo CD je ploché, takže svetlo nesústreďuje:-).
Re #2624 Sarko: odporný ČSAD systém.
Re #2635 Dopravák: Si mýliš pojmy s dojmami. My sme fanůšikovia fungujúcej MHD a nie balkánskeho bordelu, kde si každý robí čo chce. A to o nekultúrnych prostriedkoch a nednaí jesť ani piť, vieš ako sa tomu hovorí? Demagógia. Vodič má mať na konečnej kultúrne prostredie s chladničkou, mikrovlnkou, chladenou sódou, kávovarom a nie, že toto zanedbáme a miesto toho mu budeme tolerovať odbiehanie a ak sa niečo stane, tak ho potrestáme. Bohužiaľ, nedomýšľaš do konca.
Re #2641 Sarko: Hovoríš mi z duše. To je xoxotský vrchársky alibizmus. Dáme výhybku s konštrukčnou rýchlosťou 50, zavesíme tam 30, vodiči tam budú jazdiť 40, my sa vysexieme na údržbu a keď to náhodou niekto strhne, tak to zvalíme na to, že tam nešiel 20. Ja mám na toto jednoznačný názor, na ktorom budem za každú cenu trvať: Rýchlosť vozidla nesmie byť limitovaná trolejovými armatúrami. Inak môžu ísť s celými trolejbusmi do horúcich pekiel.
I.
Re #2522 Vladimír: No, ak vládnu v KE také pomery ako v BA, tak by som špičkové trolejbusy v sedle odstavené na konečnej nenechával. Ale mali by zaťahovať z miesta najbližšieho k vozovni.
Re #2533 Dopravák: A čo má byť? Ja by som tiež išiel a bonzoval. Ja som tiež mával všelijakých plyšákov, ale CD-čka sú vyslovene nebezpečné. Si typický vodič, ktorý si neuvedomuje potenciálnu nebezpečnosť svojho konaia. A za ten komentár Vladimírovi "nevoz a nepozeraj sa" by som z DP okamžite a bez milosti vyhadzoval. miláčik, vy ste tu pre cestujúcich, oni vás živia!
Re #2540 eMareq: Tak to mi zase vôbec nevadí. Sám som si za svojej vodičskej kariéry pravidelne kupoval pivo a počas služby som ho nepil:-).
Re #2556 Vladimír: Heh, to kam majú ten ohrievač zapojený? To asi nebude celkom kóšer:-). Ak myslíš piecku, tak tú predsa mali len staré 14Tr, alebo to u vás dorábali? Inak kávu som si nikdy v termoske nenosi, fuj, br, eklhaft, vždy som si varil čerstvú. Ale v búde na konečnej, nie v T-buse:-).
Re #2560 J: Ako v Bratislave:-). Len tak mimochodom, prečo museli zbytočne vyhodiť peniaze za žliabkové koľajnice?
Re #2562 Dopravák: Fuj Balkán. Presťahuj sa do Bulharska, tam si prídeš na svoje. To, čo tu popisuješ s nadšením, je podľa mňa vyslovené sedláctvo.
Re #2601 Sarko: Jedna česká 843 je podobne balkánsky vyzdobená a už si od ostatných fírov získala aj pekný nick: "Cigánsky kamión":-).
Re #2603 Dopravák: To nemá s rýchlosťou niš spoločného.
Re #2609 Dopravák: Je úplne jedno, či je to osobné auto alebo BELAZ a či to CD visí a či je natreté fixkou. NIKDY to neúčinkuje proti radaru, kto to hlása je diletant a kto tomu verí je tĺk.
Re #2617 Sarko: Kedysi som aj ja bol zástancom otvoreného zvršku ale dnes už nie. A to z prostého dôvodu: Vyzerá to odporne (hlavne keď sú tam naviate a nahádzané odpadky a nikto to nečistí) a zvyšuje to odpor verejnosti voči električkám.
Re #2623 Papyr: Lenže zrkadlo u lekára je parabolické, zatiaľ čo CD je ploché, takže svetlo nesústreďuje:-).
Re #2624 Sarko: odporný ČSAD systém.
Re #2635 Dopravák: Si mýliš pojmy s dojmami. My sme fanůšikovia fungujúcej MHD a nie balkánskeho bordelu, kde si každý robí čo chce. A to o nekultúrnych prostriedkoch a nednaí jesť ani piť, vieš ako sa tomu hovorí? Demagógia. Vodič má mať na konečnej kultúrne prostredie s chladničkou, mikrovlnkou, chladenou sódou, kávovarom a nie, že toto zanedbáme a miesto toho mu budeme tolerovať odbiehanie a ak sa niečo stane, tak ho potrestáme. Bohužiaľ, nedomýšľaš do konca.
Re #2641 Sarko: Hovoríš mi z duše. To je xoxotský vrchársky alibizmus. Dáme výhybku s konštrukčnou rýchlosťou 50, zavesíme tam 30, vodiči tam budú jazdiť 40, my sa vysexieme na údržbu a keď to náhodou niekto strhne, tak to zvalíme na to, že tam nešiel 20. Ja mám na toto jednoznačný názor, na ktorom budem za každú cenu trvať: Rýchlosť vozidla nesmie byť limitovaná trolejovými armatúrami. Inak môžu ísť s celými trolejbusmi do horúcich pekiel.
I.
eMareq