Urcite by z hladiska udrzby bolo najlepsie ak by bolo vsetko od Solarisu (osobne si myslim ze to niesu zle stroje len sa treba pozriet kto a ako sa o ne stara a po akych cestach musia-musime vsetci jazdit), kazdopadne suhlasim stebou ze mozeme byt radi ze nevyhral SOR, ale Tedom by som kazdopadne dopredu neodsudzoval treba skusit az dojde do KE, mne sa ako cestujucemu pozdaval aj ked som sa zatial vnom viezol len asi 6x.
Pri volbe medzi SOR alebo Tedom pripadne aj Karosa tak jednoznacne Tedom je najlepsi co sa tyka priestoru pre cestujuceho. Karosa zase posobi najserioznejsie co sa tyka konstrukcie a SOR no to je kapitola sama o sebe ak sa lepsie porozhliadnes tak najdes spustu veci ktore jasne ukazuju nato ze to robia na kolene ? takze to hovori o vsetkom.
Tiež by som tu videl radšej SU III G ? S tou elektronikou máš tiež pravdu. Stačí len pozrieť na palubovku..... ? A ešte k tej palubovke, tie gombíky vyzerajú ako nepodarené obliatky ?
SOLARIS ? ? ? (autobus nie uživateľ ?)
znie to, akoby už KE neboli zaujímavé odbytisko pre Solaris. Tomu sa mi však nechce veriť, lebo určite každá spoločnosť chce mať čo najväčší podiel na trhu. Takže otázka znie, prečo sa neprihlásil Solaris do súťaže?
ďalej, ako môže náš DP nakupovať Solarisy keď sa neprihlásili do Košíc, nakoľko majú 200 - 400 kusové dodávky do iných štátov. Toto nie je hračka, keď si zmyslíš tak si ju kúpiš.
Nestačím sa diviť... Ty si kedy prezliekol kabát... Roky tu hájiš Solaris a teraz toto... To Ťa v Poľsku nebudú mať radi... ?
Tedom, ako píše Irisb a aj Vševedko, je dosť veľký prúser... ? /aspoň to centrálne otváranie a zatváranie dvier by sa patrilo vybojovať/... Jedno, čo je pozitívne, že to nevyhral SOR...
Keď uz podnik ma cez 40 Solarisov /nie som jeho zastanca/, ale keď uz tu sú, tak sa mal obnoviť komplet park len týmto vozidlom a Solaris vyrába aj trolejbusy, tak nebol by problém ani toto ujednotiť... Ach joo... Ako tu niekto písal, ďalšia hračka do rúk vedenia... ?
pakistansky zajordanec tecie zo vsetkeho, to jeho nadsenie neries......moje referencie z Bratislavy kde testovali/mozno este testuju, neviem teraz presne/ su take, ze je to este vacsi nepodarok ako solaris, ani nie tak velmi co sa tyka motoru, ale skôr komfortu, ci elektroniky....takze sa mame asi naozaj naco tesit (v negativnom zmysle).....cize suhlasim s tebou, bude to dalsi srackotvor vo vozidlovom parku DPMK
to čo popisuješ je dynamická križovatka s premennými dĺžkami jednotlivých fází (zelený signál pre voľné smery - napr. voľné smery sú priame oproti sebe a pravé odbočenia, t.zn. že sa nekrižujú) a možnosťou zmeny ich poradia.... U nás sa takéto križovatky realizujú s jedným križovatkovým detektorom.
Takáto plne funkčná križovatka je v Považskej Bystrici (doplnená o ďalší vyšší systém riadenia), niekedy môžme ísť na kofču a poviem viac (hlavne o aktívnej preferencii, ktorou som sa zaoberal)....
No práve. Business street by nebola Podnikateĺská ale akási Podnikavá.
Ona slovenčina nie je o nič menej smiešna, viď napr. citrónová malinovka či ružová bielizeň ? .
A keď už TEDOM nedokáže do talianskych olejničiek dosadiť klávesnicu "DNR", tak prečo tam manuálna voĺba stupňov nebude? Inak, chcel by som mať Tvoje nadšenie. Ja si myslím presný opak - že to bude šialený prieser.
VLK
Takáto plne funkčná križovatka je v Považskej Bystrici (doplnená o ďalší vyšší systém riadenia), niekedy môžme ísť na kofču a poviem viac (hlavne o aktívnej preferencii, ktorou som sa zaoberal)....