Reply on: Axel #25881:
Ale zabúdaš na najdôležitejšiu vec a tou je PREDRAŽENIE lístka u vodiča. Ak nebude, tak každý bude lístky kupovať IBA U VODIČA a ten si to už môže naozaj hodiť. Veď ani mňa by nenapadlo si kúpiť lístok niekde inde ako u vodiča, ak by nebol predražený...a už sa dostávame ku sumám 6, 7, 8, alebo 9 korún a budeme sa točiť opäť pri drobných minciach. A špekulovanie typu: a na stanicu mi stačí ten, alebo onen... NEPRESTANE.Vodič má predávať jednoznačne jeden druh cestovného lístka, patrične predraženého, ktorý bude slúžiť na záchranu cestujúceho, nie na jeho dennú potrebu.
Ak sa toto nezavedie, tak budete hniť po zastávkach spolu s vodičom. Bude to aj Váš premrhaný čas.
Dávnejšie tu Vladimír oponoval argumentom, že to až tak nezdržuje. Súhlasil som, ale dnes je to ináč. Zisťovať niekomu či mu tam a tam stačí taký alebo onaký lístok, a či má zľavu...už teda poriadne zdržuje. Predsa tých 80 lístkov za službu predávam počas Vašej jazdnej doby, ak už okašlem svoje prestávky.
Re #25879 KVKV: Aha, takže by sa to cestujúcim raz zapínalo, inokedy nie. Má to potom nejaký zmysel? Nebolo by rozumnejšie zrušiť ten nešťastný nástup na predné dvere?
?
.. zda sa, ze dpmk dycha len tak tak
Vtedy sa tiež treba orientovať podľa odchodov z CP jednotlivých liniek, ktorými cestujem
Dispecer