Reply on: KVKV #25593:
Fajn. Takže si otestujme konzistentnosť Tvojich názorov. Navrhujem presmerovať všetky vlaky po hlavnom ťahu do Prešova, čiže na trasu BA - ZA - PO. Všetci cestujúci do Košíc si prestúpia v Obišovciach do plesnivých pantografov a šukafónov. Súhlas?
tento sa len ako keby vyhrabe:)
Stevqo
Re #25578 Sarko: V pohode, ja som len chcel uviest veci na pravu mieru. Ten teplovod by podla mna takisto nebol vacsi problem, ak by sa chcelo. Ono, najlepsim riesenim (ako pisal TA), by bolo zburat vsetky 3 podjazdy, kompletne cely usek zrekonstruovat na 3+3 (tym padom by nebolo treba rezervny pre zachranne zlozky), cele prostredie zrekultivovat upravenim svahov, nezastavanych ploch, vysadit travnaty porast. Vlastne, cele to tak seredne vyzera kvoli ZSR. Pretoze ti nemozu ist vyssie vzhladom na to, ze par metrov dozadu je stanica, takze stupanie na tak kratkom useku je takmer nemozne, resp. by bolo absolutne kontraproduktivne. Preto musi liezt cestu pod svoju uroven na Palackeho (cca 0,7 - 1,5 m), ved si vsimnite ako je umelo znizena nivelita vozovky, staci ak sa pozriete na sucasne chodniky, kt. su neskutocne vysoko. Tie obrubniky urcite nesplnaju ziadne normy. Tak sa veci maju, ale je pravdou, ze tento usek je vdaka ZSR nesmierne komplikovany, ale pravdou takisto je, ze dalo by sa to zvladnut aj lepsie ako sa deje v sucasnosti.