Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
DPMK zakúpi 5 ks vozidiel Solaris Trolino
Reply on: TA #22476:
dobry vtip. Mohol si si vymysliet aj prepracovanejsiu loz. Ved aj vystavba tbusovej trate MMM-KVP tak skoro nebude. ?
Reply on: detailista #22460:
Australska trieda, to je cesta od Madridskej smerom na S-SV ku Viedenskej ulici. Tam su najnovsie bloky. Australska trieda nie je dostavaná, mala byt spojena sa Azijsku tr. pori Hanojskej ulici, o com svedci aj cca 15m usek cesty (vyasfaltovanej) a potom sa to tam konci a dalej je len vychodeny chodnickek. Je tam aj verejne osvetlenie (az 1 lampa) - ale neviem kvoli kome a comu.
Reply on: TA #22476:
No to s tymi niskopodlagovimi T3 berem ako fór na 1. Apríl ? ? ?
Reply on: Pivix #22478:
? vidíš, už som celkom zblbnutý z tej práce. ?
Reply on: TA #22476:
Pozeram ze niekto nezabuda a niekto zabuda na 1 april. ? ? Tak si to uzite. Len dufam ze sa tu dnes nerozbehne diskusia ala kac kac... ? .

PS: dobry pokus az som sa musel zamysliet ? ?
Reply on: TA #22476:
? Ale no, drahý TA... informácie à la Solaris maniak ?
Včera som hovoril s jedným známym, ktorý má blízko k DPMK a dozvedel som sa dve zaujímavé veci, a to, že už do konca roku 2006 sa začne stavať električková trať na Ťahanovce s pripojeným cez Masarykovu a kvôli nej pôjdu čo najskôr na reko všetky KT8 a následne sa znízkopodlažní ďalších 40 ks T3.
Reply on: 5 #22468:
Však po reko dómu sv. Alžbety sa tam mala električka vrátiť. Ale to si myslím, že už bolo viac-menej rozhodnuté o jej zrušení (jednak tá reko trvala tak dlhú dobu a čakať kým sa tam bude dať opäť jazdiť asi nikto nemal chuť). Postupne to spočítali aj všetkým nočákom čo tam jazdili (tiež ich vylúčili z Hlavnej do súčasných obchádzkových trás).

Oficiálne sa 70tka zrušila až 1. apríla, ale keď sa to tak vezme, tak je to vlastne už dnes. 🙂
Reply on: Sheep #22471:
slovné spojenie " pešia zóna " je odvodené od slova " peši ", a teda po vlastných nohách. Čo je na tom nepochopiteľné. Aj električka je len 1 z dopravných prostriedkov, ktoré sú bežne v peších zónach vylúčené. ?
Reply on: Sheep #22471:
mne sa zda,ze problem bol v tom,ze Dom sv.Alzbety pomaly spadol...
Reply on: Sheep #22471:
Vrať sa späť s časom a skoč pod linghoferák ? a uvidiš
Reply on: TA #22465:
neviem ako elektricky rusili pesiu zonu ❓ ?
O tri týždne nám začína výluka Drevný trh (24.4-15.5), jar je už v plnom prúde, nie je nič nové s úsekom pri štadióne?
Reply on: 5 #22468:
Ja skôr rozmýšľam že ten kilometrový úsek trate na Hlavnej, ktorý bol (asi) novopostavený pri veľkej rekonštrukcii, mohol slúžiť prospešnejšie niekde inde....
Reply on: SHORTY #22453:
Prečo vlastne odrezali koľajnice na hlavnej od zvyšku siete? Toto som nikdy nepochopil... A ešte rozmýšľam, kam by sa dnes zavesili drôty...

Inak dnes to máme 1 rok od zrušenia najstaršej košickej trolejbusovej linky...
Reply on: TA #22465:
ja si to tiez myslim
Reply on: KVKV #22461:
aké mali trasy tie L 3 a L 7 ❓
prečo chcete silou-mocou MHD na Hlavnú? Podľa mňa v pešej zóne nemá čo robiť žiadna doprava. ( samozrejme napr. priestor medzi pamätníkmi je výnimkou ) Potom to už nie je pešia zóna. Ten, kto sa potrebuje dostať do centra, má plno možností, veď zo Štefánikovej je na Hlavnej do 5 minút, z Moyzesovej tiež, z Nám. MMM a NO je to doslova na skok.
Reply on: 3001 #22456:
Ja by som na Hlavnej videl rád opätovne nočáky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.