Reply on: Nodes #2226:
Mne je jasné, že tie slová patrili pánu Reiprichovi a nie Tebe 
Čo sa týka L4, teraz tu nebudem mrhať svojimi silami a vymýšľať riešenie. Ale v zásade treba v prvom rade odsledovať, ktoré spoje sú problematické pri nasadení sól a ktoré nie. Tých problematických nebude veľa. V maximálne exponovaných časoch sa vsunie medzi pravidelné odchy L4 nejaký posilový spoj alebo sa jednoducho na tento konrétny problémový spoj L4 zabezpečí kapacitné vozidlo (2xT alebo KT8D5). Ako to spraviť? Jednoducho to, čoho sa DPMK tak "bridí". Prejazd vozidla z inej linky. V čase odpoludňajšej špičky, a podotýkam, že dosť skorej špičky, zaťahujú nejaké R-ky do vozovne. Prečo by sa nemohli predtým presunúť do Barce a vykonať jeden spoj na L4 alebo aspoň nejakú posilu po zastávku Nám. osloboditeľov a ďalej do vozovne?
Dopravák
Rok 2004 bude rokom skvalitňovania dopravy na území mesta Košice a jej prepojenie na pripravovanú Košickú osobnú regionálnu integrovanú dopravu. Za týmto účelom sme v roku 2002 a 2003 vykonali generálnu opravu električkovej trate na Južnej triede, ktorú zavŕšime generálnou opravou dopravného uzla na Námestí osloboditeľov spolu s výstavbou novej cestnej svetelnej signalizácie. Za úspech považujeme okrem iného aj tú skutočnosť, že v roku 2003 sme zásluhou racionalizačných opatrení ako jedno z mála miest v SR nezvýšili cestovné.
V priebehu roka 2004 sa v dopravných prostriedkoch DPMK budú zavádzať cestovné lístky na báze bezkontatných čípových kariet obdobne, ako to má už zavedené SAD - KDS. Týmto opatrením sa podstatne zjednoduší preprava pasažierov u oboch dopravných spoločností, pričom bude postačovať jeden cestovný doklad.
JUDr. Zdenko Trebuľa - primátor mesta Košice
Tak tomu nerozumiem - primátor tu píše aké "super" novoty nás čakajú a na druhej strane mesto ukrátilo dotáciu pre DP.
A ešte jedna vec: každý rok vychádza tento "mestský" bulletin a až potom sa robia zmeny v MHD. Teda cca dva mesiace po jeho výjdení bude znova neaktuálny.