Ešte keď sa môžem spýtať trochu technickejšie otázky: sú niekde v Ke kolajnice upevnené pružnými svorkami? (zdá sa mi že na južnej triede nie), je niekde koľaj s prevýšením v meste alebo na rýchlodráhe? za odpovede thx ?
Áno, veď som v podstate povedal to isté (2x sólo električka=2x kĺbový bus).
Čo sa týka vyraďovania, aj keď z dlhodobého hľadiska sa vyraďovalo systémom, že sa najprv vozidlá odstavili a šrotovali sa až aj po uplynutí niekoľkých rokov, vždy sa však časom nakopilo toľko vozidiel, resp. prišla ďalšia vlna odstavovania a tie dlhšie odstavené električky sa už vyradili.
Niekedy išlo aj o električky, ktoré ešte nedovŕšili hranicu životnosti a proste sa len čakalo na ten správny čas. Vyradené električky sa však zásadne odstavovali na posledných koľajách do nemilosti počasia a výbornú príležitosť taktiežzamestnancov-vandalov, ktorí sa nezastavili ani pred historickými vozidlami (najstaršia T3 #246 z roku 1963 a posledná dochovaná T2 odstavená po absolvovaní prehliadky z roku 1962).
Čiže v konečnom dôsledku je výsledok rovnaký, či už sa električka v KE zatiaľ len odstaví alebo rovno vyradí. Od roku 1993, keď sa už električky nenakupujú a stav parku v tom čase dosiahol cca 250 vozidiel (+/- lebo píšem z hlavy), sa ich počet ku dnešnému dňu zredukoval na 105 ks, ale existuje ešte cca 25 odstavených T3, takže aj tak je to úbytok o viac ako 100 vozidiel!
nie je to vo svojej podstate porušenie zákona alebo nejakej inej právnej normy Čo ak by sa napríklad stala nejaká vážna DN a príčinou by bola konštrukčná chyba
Ahojte, aj ja som zvedavy na nove linkove vedenie, takze ak mate nejaky infosky, sem s nimi :)) A tiez by ma zaujimalo, preco tu chybaju informacie ohladom KIDS - trasy a odchody liniek 81-90... Ci je uz KIDS zruseny???
Vítame yetiho ?
Chcem sa opýtať: To nové linkové vedenie od júna počíta s tým prestupom na NO? Ak áno, môžete to trochu predstaviť? Alebo to bude tajnosť ako vždy?
O 11.50 bola ukončená mimoriadna udalosť pri Športovej hale. Voz 617 (od 11.09 alebo 11.29) vidlicová jazda - 1.podvozok smer MMM a 2. smer ČSA. Doprava bola čiastočne odklonená cez Terasu.
Info by Janoško: Zájazdový autobus MAN na skúšobných jazdách...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko
Čo sa týka vyraďovania, aj keď z dlhodobého hľadiska sa vyraďovalo systémom, že sa najprv vozidlá odstavili a šrotovali sa až aj po uplynutí niekoľkých rokov, vždy sa však časom nakopilo toľko vozidiel, resp. prišla ďalšia vlna odstavovania a tie dlhšie odstavené električky sa už vyradili.
Niekedy išlo aj o električky, ktoré ešte nedovŕšili hranicu životnosti a proste sa len čakalo na ten správny čas. Vyradené električky sa však zásadne odstavovali na posledných koľajách do nemilosti počasia a výbornú príležitosť taktiežzamestnancov-vandalov, ktorí sa nezastavili ani pred historickými vozidlami (najstaršia T3 #246 z roku 1963 a posledná dochovaná T2 odstavená po absolvovaní prehliadky z roku 1962).
Čiže v konečnom dôsledku je výsledok rovnaký, či už sa električka v KE zatiaľ len odstaví alebo rovno vyradí. Od roku 1993, keď sa už električky nenakupujú a stav parku v tom čase dosiahol cca 250 vozidiel (+/- lebo píšem z hlavy), sa ich počet ku dnešnému dňu zredukoval na 105 ks, ale existuje ešte cca 25 odstavených T3, takže aj tak je to úbytok o viac ako 100 vozidiel!