Takze posilnenie az od juna? Neustale sa to odklada, presuva, neustale su ine priority. Potom v juni povedia, ze budu prazdniny a ze sa to neoplati a na jesen nebudu peniaze....Nakoniec z toho nebude nic.
Táto avizovaná zmena sa má uskutočniť až v júni, neviem prečo to Korzár teraz vyhodil vonku.... Čaká sa na výluku na Drevnom trhu, ktorá by mala začať 24.3. a po nej by sa nabehlo na nový systém 12/20/30. Kilometer budú rovnaké preto, lebo sa zvýšili z L5 a z prvých/posledných spojov, ktoré sa zrušia (len tie neefektívne).
Výluka pri Aréne, ako sa písalo, že to bude prvé, čo sa na jar opraví, už neplatí... Aréna vypracováva projekt na výstavbu zastávok (ED,AD) pri nej - tak to bude až v rámci týchto prác.
" A že súprava takýchto reko električiek nahradí 2 kĺbové autobusy, resp. cca 4 sólo bez akýchkoľvek ďalších výdavkov na jedného až troch vodičov naviac..."
V meste, kde vladne taka neuveritelna tupost, ze vozokilometre pre dvojicku T3+T3 alebo dvojicku T6+T6 sa pocitaju dvojmo (pre kazdy voz zvlast) a vozokilometre pre KT8D5 sa pocitaju iba jedenkrat, aj ked hmotnost jednej KT8 je vyssia o 4 tony ako hmotnost dvojice T3 a pocet vodicov je rovnaky - v takom prostredi takymto logickym argumentom, ako uvadzas ty, asi nebude dopriate sluchu.
Lebo novostavba je schvalovanie typu, homologacia, nove normy ohladne vysky podlahy, nove normy ohladne otvaratelnosti okien, toto, tamto, potom pravne otazky, ci je mozne postavit novu T3, ked prava na vyrobu T3 ma nastupca povodnej Tatrovky (kto to vobec je? Mam dojem, ze Siemens Zlicin)... atd. atd.
Rekonstrukcia znamena, ze v Krnove vyrobia skrinu, v dielnach v dopravnom podniku v Prahe to skompletizuju, oznaci sa to za uz existujucu tramvaj, a hura do ulic. Povodna tramvaj sa v tichosti skanibalizuje. Vsetky administrativne ukony, ktore stoja cas i peniaze (castokrat DLHY cas a VELKE peniaze), odpadaju.
Re #21868 Sarko: Jeden solo voz T3 ma kapacitu totoznu, ako ktorykolvek klbovy bus, cini to okolo 150 osob.
Linkove vedenie nezavislej trakcie v KE je sice skutocne tragicke a odvsadial vsade s riedkym intervalom, ale za to si mozu do znacnej miery ludia sami, lebo za tento stav lobbuju jednotlive mestske casti, ktore skratka NUTNE POTREBUJU ten spoj o tej a tej hodine aby isiel tam a tam.
"tak najskôr sa zredukuje interval liniek ED na nerentabilných 20 až 30 min. a potom sa vyradením "dorovná" nadbytočný počet električiek. "
A tomu prave treba zabranit. Aj keby doslo k takemu scenaru - predlzenie intervalu na 20-30 min. - NESMIETE si tie elektricky, ktore su aktualne nepouzivane, vyradit!!! Ked je uz raz tramvaj vyradena, neda sa "rekonstruovat" novostavbou! Moze byt hoci stara, zhita, ale musi byt v evidencnom stave, hoci ako "dlhodobo nepojazdna".
Eliny budu chodiť kazdych 12 minut. Super. len dufajme, ze mimo spicku to nebude kazdych 30 minut ? .Lebo mi nejde to do hlavy, ze odjazdia podobny pocet kilometrov.Potom ked sa v spicke pojde 12 minut, tak dakde sa to musi kompenzovat.Alebo zeby boli zmeny aj v linkovom vedeni? Ale to od aprila este asi nie....huhm
A že súprava takýchto reko električiek nahradí 2 kĺbové autobusy, resp. cca 4 sólo bez akýchkoľvek ďalších výdavkov na jedného až troch vodičov naviac... A tak by sa dalo argumentovať ešte oveľa obsiahlejšie. Ale ak sa už konečne radikálne nezmení "chrbticová" autobusová sieť "odvšadiaľ všade" a jej nezmyselné súbehy s ED, tak najskôr sa zredukuje interval liniek ED na nerentabilných 20 až 30 min. a potom sa vyradením "dorovná" nadbytočný počet električiek. A potom sa už bude dať argumentovať iba systémom, "čo by bolo, keby...".
Vďaka za upresnenie a doplnenie. Trať teda existuje iba v rámci Straussbergu? Resp. tá údajne skrátena časť neviedla na predmestie Berlína?
Vozidlový park tvoria ex košické KT8D5 #21 (ex 527), 22 (ex 503), 23 (ex 505) a prototyp T6C5 #30 (ex bez ev.č., skúšaná v New Orleanse). Ex #503 mala ešte v KE kompletne vymenený predný "A" článok a ex. #505 mala vo vozovni škaredú vidlicovú jazdu s deformáciou všetkých hrán článkov na ľavej strane.
Pretože by to vyžadovalo:
- nové "papiere" pre vodičov
- homologizáciu (schválenie) - zdĺhavý, drahý a zbytočný proces
- splnenie nových noriem (platných v súčasnosti pre nové vozidlá), čo by zas prinieslo konštrukčné problémy a predražilo výrobu
Len tak medzi rečou... môžte už nahliadnuť aj na podstránku Historickej Spoločnosti Mestskej Dopravy (HSMD): http://kosice.ustecketramvaje.com/ke6.htm ...ktorá sa v súčasnosti vytvára.
Tak a máme to tu.... EMtest bol už definitívne namontovaný do 15 Tr #1004: -kabeláž, -predný, bočný, zadný, vnútorný panel, -el. označovače: jeden pri prvých dverách, dva pri druhých, dva pri tretích.
Ďalším "šťastlivcom" na EMtest je rozmrazovač #2002: - tri el. označovače + kabeláž. V súčasnosti prebieha inštalovanie EM-téčka aj do ostaných 14TrM-kových vozíkov.
Dnes bol opäť stiahnutý 3901 pre EMtest a na L18 zaňho dnes suploval 3534?
Ja viem, ze nie je ochota. Lenze oni sa budu pri ruseni elektriciek (ako vzdy) namiesto na neochotu odvolavat na nedostatok penazi a budu trepat take nehorazne blbosti, ako porovnanie ceny novej elektricky a noveho autobusu, spoliehajuc sa na to, ze realitu nikto nepozna a preto im kazdy uveri. Tak im mozete vpalit do ksichtov, ze reko T3 na uplne novy voz je lacnejsi, ako klbovy Solaris.
A co rekonstrukcie prazskeho typu, kedy sa z povodnej elektricky zachova technicak a vsetky (doslova vsetky) suciastky sa vyrobia nove? Stoji to vraj len par milionov Kc kus (nechcem kecat, ale pocul som taku famu, ze okolo desiatich?) a je to v podstate novostavba T3 s asynchronnou vyzbrojou, sedackami Fainsa Arianne, digitalnymi displejmi, protisklzovou podlahou atd. Stale je to sice vysokopodlazna T3, ale nova cenou sa blizi autobusu.
Jedine, co k tomu potrebujete, su nevelke peniaze a stara brika S EVIDENCNYM CISLOM A PLATNYMI PAPIERMI.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr
Rekonstrukcia znamena, ze v Krnove vyrobia skrinu, v dielnach v dopravnom podniku v Prahe to skompletizuju, oznaci sa to za uz existujucu tramvaj, a hura do ulic. Povodna tramvaj sa v tichosti skanibalizuje. Vsetky administrativne ukony, ktore stoja cas i peniaze (castokrat DLHY cas a VELKE peniaze), odpadaju.
Re #21868 Sarko: Jeden solo voz T3 ma kapacitu totoznu, ako ktorykolvek klbovy bus, cini to okolo 150 osob.
Linkove vedenie nezavislej trakcie v KE je sice skutocne tragicke a odvsadial vsade s riedkym intervalom, ale za to si mozu do znacnej miery ludia sami, lebo za tento stav lobbuju jednotlive mestske casti, ktore skratka NUTNE POTREBUJU ten spoj o tej a tej hodine aby isiel tam a tam.
"tak najskôr sa zredukuje interval liniek ED na nerentabilných 20 až 30 min. a potom sa vyradením "dorovná" nadbytočný počet električiek. "
A tomu prave treba zabranit. Aj keby doslo k takemu scenaru - predlzenie intervalu na 20-30 min. - NESMIETE si tie elektricky, ktore su aktualne nepouzivane, vyradit!!! Ked je uz raz tramvaj vyradena, neda sa "rekonstruovat" novostavbou! Moze byt hoci stara, zhita, ale musi byt v evidencnom stave, hoci ako "dlhodobo nepojazdna".