Reply on: dragula #21732:
Aj štyri (autobusy), keď si to prepočítaš na Sk. Ale pri tomto porovnaní sa pochopiteľne nedá ostať (jedine tak v DPMK), lebo električka má vyššiu kapacitu (konkrétne Astra oproti SU18 asi tak o 50 ľudí, tzn. tretinu), dlhšiu životnosť (skoro 2x toľko, po generálkach ešte viac), lepšie dynamické vlastnosti, je rýchlejšia, ekologickejšia, lacnejšia na prevádzku (pri splnení istých podmienok) atď atď., dalo by sa pokračovať dlho.Na druhej strane, letmý pohľad do českých dopravných podnikov odhalí, že nové vozy zo Škody či Inekonu tvoria zatiaľ všade menšinovú časť obnovy vozového parku (pochopiteľne, z finančných dôvodov) a v prvom rade sa robí všetko možné aj nemožné s vozňami radu T3/KT8 (a raz hádam dôjde aj na T6), aby sa im predĺžila životnosť za priaznivú cenu rekonštrukcie (viď pôvodný príspevok). Taký Liberec celkom odmietol koncepciu škodováckych pevných podvozkov a rekonštruuje svoje T3ky na T3R.P alebo "wany". Zatiaľ im tam tuším jazdí dokonca aj jedna súprava T2
redburger
Ja dufam, ze bude take linkove vedenie, co ED postavi na nohy.
Otazkou pre mna zostavaju linky AD, ktore kopiruju kolajnice napriklad.A tiez temer nulova preferencia, semafor pri druzbe,a bohove chronometraze , este neviem z akych cias.
A len taka mala prihoda.nemal som tu moznost posudit inu ED ako nasu (akurat raz v miskolci) ,ale myslim si, ze ti co vravia, ze BA a KE je velky rozdiel , maju pravdu.To je asi nieco ako nasa SADka. tak autobus sa vlecie a stale nadbieha oproti CP aspon 5 minut.Vcera som sa vozil medzi lucencom a Kotmanovou,resp.mytnou. aj tam aj nazad to tak mastilo, ze az som sa bal, ze sa vyvratime.tomu ja vravim doprava.
Ked som siel do lc, vodic siel na 60 tke 90 a na 80 tke kilo.A obehlo nas myslim jedine IAD vozidlo
? .