Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 384 #19946:
teda je to NO.

A čo keby sa zaviedlo výhybkové železo ako povinná výbava všetkých busov a tbusov ❓ ?
Reply on: TA #19944:
Neviem ani ja čo by som robil takže radšej sa k tomu nevyjadrujem. Tamto bolo zo srandy. ? každopádne vodič by mal mať nejaké páky, či už palicu, alebo nejaký paralizér. ? ?
Reply on: TA #19945:
To neviem. To v SCP nepíše. Asi áno. To prvé je cesta z Lingova. ?
Reply on: 384 #19937:
ten 400 - 500 m rozdiel u L 71 a 72 vzniká na NO❓
Reply on: 384 #19943:
no neviem neviem. Keby niekto začal rozbíjať autobus, tak ako by si ho tam udržal ❓ Na 2. strane, vži sa do situácie, že ideš v buse s bandou cigánov, kt. sú agresívni a vodič neotvorí dvere ❓ A aj keď otvorí bielym, cigánoc nechá vo vnútri, vieš čo za diskriminačný škandál by to bol ❓ Ešte aj sam Verheugen, či ako sa volá, by sa o to zaujímal...

do pekla s nimi všetkými ?
Reply on: mafo #19942:
? ? Súhlas ? ? Ale vodič 1020tky nemal otvoriť dvere ! Možno by ich nenapadol ten exkluzivný systém otvárania dverí v tak exkluzívnom vozidle #1020. ?
Reply on: *SOLARIS* maniak #19938:
nediskriminoval ich tam niekto nahodou, podla mna urcite ano, lebo ich stale niekto diskriminuje...

ja najdem 50 situacii, kedy rom, pardon deges (romov si vazim ako kazdeho ineho cloveka, rom je slusny, rom chodi do prace alebo si ju hlada; deges je sfetovana splodina spolocnosti) mna diskriminuje

ja si platim cestovne, deges si nemusi, preco? nema na to? nech chodi peso do frasa.. nastupi si do busu ako prvy (samozrejme pred tym ako niekto vystupi), cely autobus je ako keby jeho, rychlostou atleta najde volne miesto kde sa rozvali a zacne jest nejaky salat z rozkom, z ktoreho mu polka spadne na podlahu, potom skrici cez cely bus na Aranu ktora stoji z dvoma kocikmi a jednym deckom na rukach v predu, a zacnu viest konverzaciu na urovni tazko definovatelnej, a ako keby nestacilo ze sa dva tyzdne neumyl, este nam to ustami rozfuka aby o tom vedel aj vodic; o dve zastavky na to mu nastupi sfetovany syn ktoreho ma z inou Aranou, spolu z partiou rovnako sfetovanych individui, ktory len tak z flipu roz..u okno, sak je sranda ze?

sorry za prispevok, ale toto ma fakt serie tento system..
a ked sa niekto proti nim postavi .. tak je sam .. nikto v buse sa k nemu neprida .. raz som uz vyhadzoval spitu degesku z 34ky ktora nieco bublala mojmu kamaratovi a chytala ho pod krk, ale nikto sa po mne ani neobzrel .. jasne, co ta nepali to nehasim, ..potom ked ponaskaju 15ti z nozikmi, 'minule sme roztrebali okno, dnes si niekoho zarezeme, bude sranda', bude uz neskoro
ked neuvidia na displeji napisane LUNIK 9 tak asi len to by im nevadilo ?

*SOLARIS* maniak

Reply on: 384 #19939:
BUSEčko bolo asi to posledné čo si všímali. Ale pod tým exkluzívnym výnimočne nemyslím BUSEčko ?
Reply on: *SOLARIS* maniak #19938:
Asi sa im nepáčil ten exkluzívny font busečka. ?

*SOLARIS* maniak

Trolejbus Škoda 15 TrM, #1020 ? skončil svoju exkluzívnu jazdu(kto ho dnes videl, vie o čo sa jedná ? ) v službe 71021-2 predčasne (v tomto prípade sa jedná o č. 71022). Dôvodom bola dopr. nehoda. Od Námestia osloboditeľov nástúpila do vlečky vozidla skupina rómov (8), pričom vo vozidle vystrájali. Pokrikovali a nadávali cestujúcim, búchali do okien...z čoho sa dalo súdiť, že to asi dobre neskončí. Pred zastávkou Jakabov palác bolo počuť len taký tupý náraz. Po otvorení dverí som si všimol, že na ľavom krídle zadných dverí sa vytvorila obrovská pavučina po celej ploche sklennej výplne. Ten tupý náraz bolo pravdepodobne kopnutie, niektorého z tých dobrákov, ktorý ušli. Následne to bolo nahlásené vodičovi. Cestujúci boli nútení vystúpiť. Po nahlásení nehody bol 1020 posunutý za zastávku a stiahli sa mu zberače, aby "nezavadzal". Na miesto nehody prišiel pojazdný dispečer a policajti. K nehode došlo okolo 17:50 hod. Po spísaní zápisnice sa trolejbus manipulačne presunul do garáže. ? ?
________________________
2: 18/16/14.........4,2/4,2 km
3: 22/21/18.........7,7/7,7 km
4: 26/24/21.........8,2/8,2 km
5: 15/14/12.........4,3/4,3 km
6: 28/24/22.........7,2/7,2 km
7: 29/28/24.........9,7/9,7 km
9: 36/33/30.....11,9/11,9 km
R1: 30/29/26.....14,1/14,1 km
R2: 34/33/31.....17,3/17,3 km
R3: 38/35/33.....16,4/16,4 km
R4: 34/32/31.....15,2/15,2 km
R5: 31/30/27.....14,8/14,8 km
R6: 21/21/20.....12,4/12,4 km
R7: 29/28/26.....13,8/13,8 km
R8: 29/28/27.....14,6/14,6 km
________________________
71: 39/39/37.....11,7/12,2 km
72: 37/37/35.....11,4/11,8 km
_________________________

? ? ? ? ? ?
Reply on: Isidor #19932:
29BA; 26,4 km; 68 minút. 😉
Reply on: 5 #19926:
Kedysi sa oných čias mal DPMK družbu s tamojším JRD v Nižnej Myšli (opravovali im poľnohosp. stroje), myslím, že tam jazdí MHD s nejakou tichou dohodou (ale to je len úvaha), určite však v tom je nejaké spojenie ešte z oných čias. Do Klátova MHD chodila, teda ako predĺženie L20 v rámci rekreačnej dopravy, ale žiadať MHD kdesi do Hrašovíka, načo? Potom podobne budú pristupovať aj ostatné dediny neďaleko KE, tiež si budú nárokovať MHD. Im stačí SAD.

Re #19930 TA: Však sú to okruhové linky.

off topic
Re #19919 TA: Ten Lidl na jazere mal stáť na opačnej strane cesty (pri záhradkách) - to má byť priemyselná zóna. Lidl tam nechcel postaviť ani prechod, takže by ľudia museli utekať na druhú stranu cesty kvôli párkorunovému nákupu. Nehovoriac o tom, že (teraz príde iné hľadisko) Lidl by najpr nasadil tak malé ceny (na to Slovák skočí najskôr), tým by zlikvidoval všetky malé obchodíky živnostníkov čo sú naokolo (taký malý živnostník NEMôŽE jednoducho predávať pod výrobné náklady - nikto mu túto stratu nedotuje). A teraz príde opačná vec. Nie je konkurencia -> opätovné zvyšovanie cien potravín, ktoré môžu kľudne byť vyššie (a určie by tomu aj bolo tak) ako v tom malom obchodíku kdesi za rohom. A tak by si Lidl spravil z časť Jazerčanov vazalov (vyjma Billy a potravín v OC Važec široko ďaleko nič). Potom by však ľudia banovali ako dobre im bolo keď mali ten malý obchodík kdesi za rohom, aj keď predával drahšie. Ďalší aspekt je ten, že všetok zvyšok zisku z Lidlu (ak odmyslíme výplaty a všetko to čo Lidl musí odviesť) ide DO ZAHRANIČIA, teda nič naviac čo má Lidl nechať nenechá. Pomastí vrecká nejakému Nemcovi. Áno vzniknú aj nové pracovné miesta, ale za smiešnu mzdu.

Ja by som takúto vec nikdy nepodpísal, že ten obchod tam chcem. Treba sa na tieto veci dívať z širšieho aspektu ako pozerať len na to "že Lidl je lacnejší". Čo je lacné nemusí znamenať, že je to aj kvalitné a dobré (zvlášť to platí v našich podmienkach).
topic on
Reply on: 5 #19933:
nuž, to mas pravdu, len stale sa nam to kopiruje 😞
Reply on: redburger #19927:
Krásna je ďaleko od centra, je to dedina pomerne veľká a mám za to, že aspoň zopár rýchlych a priamych spojov ráno a poobede by si zaslúžila. Expres s 30' intervalom.
Jazerčanom nahustiť E linky ráno na 12' int. a to už máme spoj priemerne každé 4'. Čo by si si ako Jazerčan vybral?
a/ električku každú chvíľu, bez tlačeníc, i keď o pár minút dlhšie ako autobus?
b/ autobus každú polhodinu, sardinkáreň, o pár minút rýchlejšie?
Každý by si mohol vybrať...
Reply on: TA #19930:
Skoro. Dlhšia časovo je ale vetva L29 ZOO - Horný Bankov (55 min) a dĺžkovo napr. L38 (23,4 km) aj L25.
Reply on: TA #19930:
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Isidor #19922:
pre upresnenie treba povedať, že L 28 a L 22 sú " umelo " predĺžené vzhľadom na to, že 2x idú po tej istej trase. S ohľadom na tento zreteľ by najdlhšia bola asi L 31.
Reply on: redburger #19928:
no to som napisal teda - teda ta tvoja 52 pride skorej na No ako ktorakolvek elina.
A ten 30 minutovy interval plat pre tu linku mimo spicku po vazec ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.