Ja som na chybné CP už upozorňoval pár ľudí z DPMK v novembri a odpoveď ma dosť zaskočila: Vraj R1 nie je mestská linka, zo smeru USS na ŽST ju v meste málokto využíva a teda zlý cestovný poriadok linky R1 nie je problém, ktorý horí. Vraj sú aj dôležitejšie veci....a tak doteraz rozmýšľam aké ?
Nazdar chalani. Robim na regionalne dejiny prezentaciu o Kosiciach a chybaju mi nejake fotky, ktore by som rad ukazal, lebo su to podla mna pozoruhodne objekty. Ak z vas ma niekto fotky tychto objekotv mohli by ste mi ich poslat na tento mail?
juraj.tichy [zav.] gmail [.] sk
A to exterier aj interier:
> Kaplnka sv. Michala
> Univerzitný kostol sv. Trojice
> Univerzitný kostol sv. Trojice
> Súsošie imaculaty
> Seminárny kostol
> Mestské hradby teda to co znich zostalo
> Divadlo
Vopred dakujem, fotky budu pouzite len na premietanie cez data projektor.
Nielenze sa zmenene odchody objavili neskor, ale po zladeni odchodov L34 s L27 zabudli na L36, ktora ma skoro 75 percentne totoznu trasu s L34... a teraz lozi za nou s troj-pat minutovym oneskorenim ako chvost.... Toto je nase DPMK... ?
Co s atyka kurenia, presnejsie temperovania, elektriciek, su na to predpisy, kedy a akym stupnom sa moze ohrievat interier. NP KT8 maju prerobene kurenie. Teply vzduch neprudi na hlavy cestujucich, ale vykurovacie telesa su pod sedadlami.
a k tomu este : mame super nizkopodlazne vynovene kt čka, ale teplo je v nich malokedy a cez dvere duje jak slak zimny vzduch.... cestovanie v nich prirovnavam obcas k ikarusu pred go.
vono s tymi ikarusmi je to tak, ze to vela robi, ked je bus v blbom stave, ked sa to cestujuceho tyka.a sice, v namakanom, vyhriatom a poloprazdnom ikaruse sa cestuje rovnako pohodlne ako v solarise, neni vo cem. to ze v ikaruse sa cestuje blbo, nieje o tom, ze je to ikarus, ale o tom, ze je to rozpadnuty autobus....
som zvedavy, kolki ti, co teraz vravia, ze solaris je fasa a ikarus je šrot, kolki by vraveli a co by vraveli, keby im pristavil sedem rocny su a nejaky super vynoveny hoc aj 14 rocny ikarus.... myslim, ze zrazu by bol ikarus fajn a siolaris šunka........
takze suma sumarum - dobry bus je ten, ktory je rychly, pohodlny a kapacitne vyhovujuci - nesejde na znacke
Tak potom som cvok aj ja. ? Poradím Ti, zober si diktafón do nejakého vyhlasovaniu schopného autobusu, prilep ho k repraku, naštartuje si vyhlasovanie zastávok, prehlasuj a nahrávaj ... Z DPMK by sa dali zohnať mp3 cez (nie od, ale "cez") istého človeka, ktorý je účastníkom tém košickej diskusie pod čarovným nickom isteho nemenovaneho trolejbusu, ktorého čísla značia na hodinkách niečo po štvrť na jedenástu. Ale z jeho strany "salám" takže asi máš smolu. ?
Do kelu. Zabudol som to napisat do predosleho prispevku. Dnes som po prvykrat videl nazivo SU18III v DPMK, ked som isiel do skoly L51. Stoja si tam ako take vrby ?.
Kludne. Ja viem, ze tvrda vacsina forumakov zastavaju nazor, ze Ikarus je naj, ale ja osobne radsej preferujem jazdu rychlu, tichu, pohodlnu a nie hlucnu, pomalu, rachotiacu a vetrajucu sa cez dvere ?.
Na tejto linke som zažil napísaný aj odchod o 5:92 (piata hodina má zjavne viac než 60 minút), zhodou okolností senný trh (!!!). Napr. pre L16 na OD Beta chýba odchod o 23.04. Alebo na niektorých zastávkach sú občas také poriadky liniek, čo tam vôbec nejazdia.
Na zastávkach OC Optima, Krajský súd, Senný trh (a nemám dôvod domnievať sa, že na zvyšných je to inak) smerom do centra sú odchody linky R1 z USS po 22hod. uvedené nesprávne o hodinu skôr (teda napr. v zastávke OC Optima sú odchody smer ŽST nasledovné - 21hod: 28, 38, 53; 22hod: nič).
To, že zamestnávame tetušku na klepanie CP na písacom stroji je zjavne málo. Potrebujeme ešte jednu, ktorá to po nej bude čítať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
lavazo