Reply on: eMareq #18511:
Snaha bola urobit dokonalu koordinaciu tak, aby stale v 20 min intervale isiel od stanice k Optime spoj. Nakolko na :17 chodi R1, zvysne odchody by boli 37 a 57. Lenze nakolko v tych casoch odchadza aj linka 2 a aj linka 6 (16, 36, 56) , urobil sa tam 3-minutovy posun a tym padom odchody su (zdruzene) na 00, 17, 40. Okrem toho R1 je solo, takze ten maly posun je kapacitne vykryty. Posledny odchod je posunuty kvoli prichodu posledneho IC od BA. A hadam sa nemusime bavit o ceste z Optimy spät - ide predsa o jednosmerny zvoz a preto navrat vozidiel na stanicu nemusi byt koordinovany.
Stavanie CP vyhradne nadväzovanimi na vlaky nie je stastne riesenie - po prve preto, lebo sa nesleduje meskanie vlakov (vlak meska, elektricka odide a dalsia ide o hodinu ako pripoj k inemu vlaku) a po druhe preto, lebo na Stanicnom namesti mame aj Autobusovu stanicu a kvanta studakov prichadzaju aj spojmi SAD-ky.
Podla mojho nazoru je toto riesenie najoptimalnejsie pre vsetky strany - pre podnik (riesenie odvozu, setrenie km, pracovne podmienky vodicov) ako aj pre studakov. ?
, ale niektoré veci sú v kompetencii tvorcov. (Nič proti Tebe) 
Ak môžeme čerpať z kadejakých fondov EÚ, tak prečo sa o to aspoň nepokúsiť - na to, aby sme sa o to mohli pokúsiť, je potrebný projekt.
) ?
TA