Ta ňeže bi ši bul rad ,že še tu nenacahujeme... '-)
Má niekto bližšie info o začatí prevádzky KT8D5.RN2? Ak by sa niekto niečo dozvedel, nech to sem hodí.
Má niekto bližšie info o začatí prevádzky KT8D5.RN2? Ak by sa niekto niečo dozvedel, nech to sem hodí.
J
Problém tlačeníc sa týka hlavne L21 kde sa chystajú zmeny a L5 v Karlovke. Inak je tlačenica hlavne keď vypadne bus. Aspoň na linkách, ktorými ja chodím. Napríklad Petržalka nemá problém a to je 30% obyvateľstva Bratislavy. No a samozrejme študenstkých linky 39, 31, 84 a 61 ale s tým nič nespravíš, tie návaly by mala problém zvádnuť pomaly aj elina.
Ono ceny Solarisu na trhu oproti roku 2002 zrejme výrazne klesli, keďže napríklad ešte na začiatku roku 2003 bol jeden zloty za viac ako 12SKK. Teraz je to 8,8SKK. A keďže Solaris predáva v Eurách no nákup materialu, ktorý je určite z Polska a mzdy platí v Zlotých. A teraz za jedno euro dostane viac zlotých mohol Solaris znížiť ceny svojich busov a tým si polešpiť konkurencie schopnosť čiže aj odbyt a zvýšiť zisk. Ak by tak neurobil bol by sprostý. To je to, prečo nie je dobré pre ekonomiku keď SKK stúpa. A naposledy bolo Euro za 40,8 a CZK za 1,263.