Tbus: A mas aj svoje modely na prehliadkach? Ak ano, tak by to mohlo sediet. Alebo este, pocitas vlaky (t.j. solo/2xT/KT ako 1 vlak) alebo jednotky (solo=1 jednotka, 2xT/KT=2 jednotky)? Prepocitaj to, co mas nevypravene a v zalohe na jednotky.
Ja mam doma modely vsetkych elektriciek [mini rozmer 1:150 priblizne] a ked niekedy robim vypravu tak sa mi zvysi akurat menej ako 10 vozov. Neviem, ci mam spravne pocty vypravenych spojov, ale fakt mi to nejak nevychadza. Vzdy je ich menej ako 10
1018: No ja som uviedol, ze DPMK sa k tej hranici blizi pomaly, ale isto, nie, ze ju uz dosiahol. Z tych 23 vozidlovych jednotiek treba brat do uvahy, kolko ich je na poruche, po nehodach a kolko na roznych prehliadkach. V urcitych kritickych obdobiach sa to uz k tej hranici moze pokojne priblizit. No a este jeden argument, ja som zobral do uvahy vlaky, pretoze KE (najma cez PD) zatial maju a potrebuju pokrytie supravami/clankovymi elektrickami. Takze ak mame v sucasnosti stav vozidloveho parku zlozeny z 19x KT8, 10x 2xT6, 10x solo T6, 24x 2xT3 a myslim 5x solo T3, tak je to len 68 vlakov. Prepocitaj mi, prosim (alebo kto vie), sucasnu vypravu na vlaky, lebo z hlavy neviem kolko sluzieb a s akym zlozenim vlakov (solo/suprava alebo cl. elektricka) je vypravovanych a kolko je momentalne odstavenych vozidiel na MO, SP, VP a po DN. Myslim si, ze to uz bude naozaj natesno.
Ak mozem k hluku na zeleznici... V jednom z blokov 1km vzdusnou ciarou od michalovskej zel. stanice som prezil 30 rokov svojho zivota a Tebou popisovane rusive zvuky som akosi nepostrehol. A nejaky ten mesiac som v Mi aj pracoval ako vypravca. Co sa tyka Kosic, tak tu je hlavnym rusitelom nocneho kludu spadovisko, hlavne elektropneumaticke brzdy ktorymi sa reguluje rychlost odvesov pri ich jazde na smerove kolaje a sluzobny rozhlas, ktorym nadrazny informuje posunovacov zarazkarov o kolaji a hmotnostnej kategorii odvesu. Na tento rozhlas sme zaznamenali staznosti az zo Zeleznikov. Pouzivanie akustickych navesti na rusnoch upravuje predpis D1 a myslim, ze odkedy maju v Mi radiostanice, "dorozumievanie" trubenim je neznamym pojmom.
čo keby občas v rannej špičke na linkách č.15 a 55 šli aj článkové (dlhé) autobusy KAROSA B941E alebo ikarusy napr. IKARUS 280 alebo IKARUS 435 alebo občas aj KAROSA B731
Ty chceš T3 kompletne vybavené, s trakčákmi a elektrovýzbrojou kvôli EDB, ťahať ako vlečniaky? A to už čo tým získame? To je rovnako choré ako Tvoja teória o tom ,že vykucháme KT8 a získané elektrovýzbroje nadžgáme do T3Mod...
eMareq: ja sa nesnazim popriet, ze neonke (ktora vobec neon neobsahuje, su to ortutove pary a sodik) sa najlepsie dari pri 18kHz. Ja len kladiem otazku, ci sa to za danych okolnosti ekonomicky oplati. Nemam namietky proti vymene telies pri kompletnej reko a modernizacii vozidla. Ale pri modernizacii a nie pri tom, co nam tu prezentoval BMko. O spolahlivosti individualnych striedacov SEC sa vyjadrovat radsej nebudem. Opät len tolko - never vsetkemu, co citas. Hlavne nie tomu, co napise vyrobca.
Neviem, ako si dosiel k 100% hranici potreby vypravy vozidiel, cisla totiz nepustia. Momentalny stav vozidiel 121 (prepocet na jednotkove solo vozy), denna vyprava 82 jednotkovych vozidiel + prevadzkova rezerva 20% navrch je 98 vozidiel = k dispozicii 23 vozidiel v zalohe.
Tym ale nechcem povedat, ze vyradovanie aj 19-rocnych vozov je spravne.
PvvS a BigMac staci sa pozriet napriklad do Karosy mestska verzia otvorit svietidlo a je to tam napisane mikrochip control a uvidite ze eMareq ma pravdu ten striedac mam doma a vam to mozem ukazat a navise sa daju stmievat osvetlenia vo voze pokial bola u odberatela zadana objednavka svietidla s verziou setting.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko