Reply on: yeti #17564:
jemine tak to je amen MHD a DPMK v KE!!! A to myslím vážne... Ja Vám žiaľ vôbec nerozumiem!!!
Ja nie som odborník na dopravu, som len taký obyčajný fanda MHD, ktorý počúva z každej strany to a z druhej hento... Ale jedno viem, tiež som zo začiatku bol proti prestupnej tarife, veď my košičania sa vieme dostať skoro všade na jednu jazdu... A bumm zrazu má prísť zmena a to sa zrazu niekomu nepačí... Neviem, čo myslíte ////"Jednou zo zásadných vecí je cestovná rýchlosť (vrátane čakaní mimo vozidiel - to je čas, ktorý je cestujúcimi vnímaný ako najnepríjemnejší) a druhou minimalizácia prestupov (samozrejme len po hranice relatívne hustej intervalovej dopravy). "////. Veď čím je linka kratšia, tým je vyššia cestovná rýchlosť, pretože vozidlo netrčí v kolónach a je rýchlejší obeh na linke a cestujúci len prestúpi na prestupnej zastávke do vozidla, ktoré ho odvezie do ďalšieho koridoru... A práve tým sa aj dosiahne zhustenie intervalu na trati, teda cestujúci nebudú musieť čakať v sedle na spoj 30 minúť, čo je niečo nenormálne... Nechápem, keď máme v Ke 27 trolejov /z toho 7 krátkých stojí 5 dní vo vozovni/ a cez pracovné dni je výprava iba 12 vozidiel... To je proste choré... //Zrušiť všetky bus linky na Furču a KVP a troleje by tam mali frčať cca v 3 minútovom intervale//...
TA
1. trolejbus - lebo nejazdí po koľajniciach ? ;
2. kvapky dažďa pri veľkej rýchlosti rozpúšťajú vápnik, ktorý sa nachádza v skle. ?