Reply on: 1018 #16844:
...Co sa tyka subeznych liniek, tak aj ked je nelogicke tahat dve linky roznych trakcii na spolocnej trase, pri neprestupnej tarife sa tomu nevyhneme. Bolo by predsa na hlavu postavene nutit obyvatelov Lorincika, aby jazdili elkou na Optimu a tam prestupovali na bus o intervale raz za hodinu....Ved prave, je max. hlupost (zoberiem si konkretny pripad - L22) ist po stanicu nou, potom prestupit na L5, potom pri kaulflande znova prestupit na L22 a pri prichode ku Hornbachu z Lorincika vykonat tuto proceduru znova a zo stanice ist opat L22. ? ?
eMareq
Re #16825 TA: Pre autobus som rozmyslal preto, ze by mohol robit aj prejazd na inu linku. (17?, 23? alebo inu), kdezto v dnesnej situacii po prichode L5 na stanicu Ti prestoji polhodinu (rozmyslal som aj o presune do USS a nasledne ist ako R1 ci R7, ale to by vodic jazdil stale dookola bez prestavky - takze nie). Pozri sa mas linky 22, 23, ktore Ti trasu L5 takisto kopiruju (len nemaju tolko zastavok ako L5).