Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 1018 #16828:
Fiha, no to som zvedavy.

Re #16825 TA: Pre autobus som rozmyslal preto, ze by mohol robit aj prejazd na inu linku. (17?, 23? alebo inu), kdezto v dnesnej situacii po prichode L5 na stanicu Ti prestoji polhodinu (rozmyslal som aj o presune do USS a nasledne ist ako R1 ci R7, ale to by vodic jazdil stale dookola bez prestavky - takze nie). Pozri sa mas linky 22, 23, ktore Ti trasu L5 takisto kopiruju (len nemaju tolko zastavok ako L5).
Reply on: 1018 #16828:
spejeme k zrušeniu L 5 alebo spejeme k zrušeniu L 5 a skráteniu intervalov na 12 minút ❓
Reply on: SHORTY #16827:


Vobec nie je potrebne vymyslat co dalej s linkou 5. Jednoducho je potrebne ju zrusit, resp. ponechat v prevadzke len v case jej skutocneho vyuzitia - v nedelu popoludni pred vysokoskolskym vyucovacim dnom. Usetrene vozkm sa daju vyuzit na posilnenie ranneho spickoveho intervalu na 12 minut a natiahnutie popoludnajsej spicky. A to sa uz onedlho skutocne aj udeje, k tomu spejeme.
Reply on: 5 #16826:
A ešte mi ukáž vodiča, ktorý sa stihne "otočiť" zza 1 min!!!! Podľa môjho prieskumu poskytnutého p. K..... tam vychádza optimálny a reálny čas na "otočenie sa" (rozumej presun do opačnej kabíny a s tým spojené úkony) okolo 4 minút, na Amfiku by stačili aj 2 ale musíš prirátať prirodzené potreby vodiča... WC na Amfiku je ale neviem, či je tam pitná voda... a stráviť v KT-čku celú službu.... skús si to vyskúšať, keď bude vonku 34´C, budeš sa sťahovať z kabíny do kabíny...
a v neposlednom rade vyskočí aj koordinácia s linkami "R" pri Optime-skĺbenie 20 a 30min intervalov ?
Reply on: eMareq #16822:
Linka v úseku OC Optima - Amfiteáter by mala 14 minút. Ak by sa tam dal 20' interval, stačili by na to 2 KTčka? (Zdá sa mi to na hrane, preto sa pýtam.)
Ak áno, ešte aj tie dnešné prestoje na L5 by zmizli.

Odchody L6+9+R7 v dopolud. sedle od Amf. k Spol. pavilónu dnes: 02 12 18 22 32 42 52
Odchody L6+9+R7 v dopolud. sedle od Spol. pavilónu k Amf. dnes: 00 02 10 20 30 40 50

Ak by teda mohol byť 20' interval pri 2 KTčkach, odchody L5 od Amf. 07 27 47, následne pri OC Optima prestávka 1 min. a odtiaľ odchody 02 22 42, teda od Spol. pavilónu k Amf. 06 26 46, výsledné odchody L5+6+9+R7 by vyzerali takto:
od Amf.: 02 07 12 18 22 27 32 42 47 52
od S.P.: 00 02 06 10 20 26 30 40 46 50

V popoludňajšej špičke L6+9 nie je koordinovaná, to už radšej neriešim ?
Reply on: eMareq #16822:
ako bus v pôvodnej trase máš na mysli pôvodný Optima bus ( žel. stanica - OC Optima )? Ak hej, tak podľa mňa by to nebolo veľmi rozumné riešenie kvôli kopírovaniu električkovej trate. A tam, kde sa dá ísť električkou, by som zrušil takmer všetky bus linky, resp. nahradil ich električkou.
Reply on: eMareq #16823:
S tych 99,9% na cestovne nema 30%. Zvysnych 70% na to ma ale zistili ze nemusia mat lebo aj tak ich vsetci mozu... ?
Reply on: Papyr #16817:
Pasazierov tie linky maju, ale 99,9% (aby som niekomu nekrivdil ?) si neplati cestovne, lebo na to "nema".
Reply on: 5 #16820:
Re #16820 5: Cize nejaka skratena varianta niekdajsieho Vecka. Problem vsak nastava s prekladanim intervalov na tejto linke. Totiz ako vies 6 a 9tka jazdia cez terasu kazdych 10 minut. Aky by mala mat interval tato linka (ak by si zachoval sucasnych 30 min. tak Ti v jednom casovom useku za sebou pojde kazdych 5 min. elektricka - vyzeralo by to asi takto: 02, 07, 12, 22, 32, 37, 42, 52), zaroven v useku od amfiteatra jazdi aj R7 (i ked obmedzene, tam by koordinacia bola velmi tazka)? Ja som skor za autobus v povodnej trase.

Na L6 a L9 by bolo dobre zvysit interval pocas sedla na 15 minut a v spicke na aspon 12'. Snivajte s nami.
Reply on: 5 #16820:
Hej, dumam nad tym. Casto by tam pasovala T6C5. Ale jedina, ktora bola vyrobena, jazdi v Straussbergu,
Tak som dnes uvažoval nad našou L5. Už jazdí takmer 2 roky, no jej využitosť stále biedna. Paradoxne, na L5 by kapacitne asi najviac pasovali sóla, no práve na L5 jazdiť nemôžu. Blíži sa však vysokoškolský rok a s ním opäť preplnené električky po Tr. SNP v pracovných dňoch.

Nápad by bol teda takýto:
Od pondelku do piatku by L5 jazdila len v úseku OC Optima - Amfiteáter.
Cez víkendy v súčasnej trase, teda OC Optima - ŽST.

Myslím si, že cez pracovný týždeň by bola podstatne lepšie využitá pozdĺž Tr. SNP, zlepšila by sa kultúra cestovania študentom z Jedlíkovej do školy a taktiež Terasanom (z veľkej časti dôchodcom). Je mi až smutno, keď je električka na Terase tak plná, že ani 80-ročná babka nenájde miesto na sedenie, lebo všetky sedadlá sú obsadené ďalšími dôchodcami. A na druhej strane si dnes po Moldavskej L5 vzduch preváža.

Čiže by sa len presunuli kapacity odtiaľ, kde o ne nie je záujem tam, kde chýbajú. ?

*SOLARIS* maniak

Reply on: pedroke #16818:
Môžeš na moju adresu, teda solaris.maniak@centrum.sk. Poprosím Ťa o originál. Ďakujem za pochopenie.
Ahojte.Komu mozem poslat foto
Reply on: eMareq #16815:
Co keby sa nejakym sposobom zistilo, kolko ludi v useku Lunik IX - najblizsia zastavka v civilizacii MA platny cestovny listok? Keby sa zistilo, ze nikto, tak vlastne autobus nema pasazierov a pre nevytazenost je ho mozne zrusit uplne 🙂
Reply on: eMareq #16815:
slovo diskriminácia by som voči týmto našim " spoluobčanom " zakázal používať, lebo ( aj keď som to tu už veľakrát spomínal ) nie oni sú diskriminovaní, ale tí, čo platia a kupujú si lístky. ? ?
Este sa mi nechce spat, ale po dopisani tohoto tu slubujem cestne iskrickove, ze pojdem. ?

Nastup cez predne dvere neobhajujem, lebo to len zbytocne zdrziava. Ale su niektore linky, kde keby nebol zavedeny tento princip, tak to by mali neplatici raj (konkretne nocne spoje). Tu v tomto pripade to nejako velmi problem nevyriesi (uvazovalo sa o linkach 11, 17 a 34 o 20tke ci 31tke zmienka nebola. Nakoniec ocakavam rozhodnutie magistratu, ze sa jedna o diskriminacne riesenie. Ale... Neda sa stale doplacat na tuto skupinu spoluobcanov, ktori nemaju v umysle co i len si listok kupit. Treba to vsak riesit.
Reply on: Záchvat #16813:
tak nech to berie z tej pozitívnejšej stránky : hoci cestuje MHD v KE, ale má to zadarmo. Si predstav, že by teba platili za to, že cestuješ! ?

V každom prípade takýto krok môže len pomôcť MHD v KE k jej zlepšeniu, čo veľmi rád víííííítam.
Reply on: TA #16812:
No chudák bude už len preto, že musí cestovať v KE s MHD ?
...kým platí, môže byť aj chudák... ?
Reply on: Záchvat #16811:
prečo chudák policajt ❓ Teraz sa namiesto " parkovacích záležitostí " môžu venovať bezpečnosti občanov.
Ja by som skôr povedal, že teraz platí chudák cestujúci ( ( nielen ) na L 11 ).
Reply on: TA #16810:
Tak už si ich odhalil...
Už to tu bolo... Ale bude sa opäť sťažovať Krava Orgovánová. Chudák policajt...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.