Reply on: *SOLARIS* maniak #16788:
no lenže zober to aj z toho pohľadu že v sučasnosti už neplatí také že vodičovi bol pridelený voz.....tak robí len na nom......v dnešnej dobe robíš dnes s 5203 zajtra so 4087 a pozajtra so 3512.....a toto dožralo väčšinu vodičov.....a držia sa heslom nie je to moj voz tak kašlem na to a tak s ním aj zaobchadzajú.....aj ked česť výnimkam
cybernetic
Nemajú ´´záložný´´ zdroj energie určeného pre dojazd .
Z hľadiska poruchy trolejbusu v premávke,pri určitom druhu porúch nie je možné z trolejbusom manipulovať! Hrozí tam v takom prípade ešte vačšia škoda na el.zariadení trolejbusu ,aká vznikla pri poruche!Hlavne ako som už uviedol na tyristorových blokoch.Ak je porucha na jednom z týchto blokov,vodič musí bezpodmienečne vozidlo odstaviť!-porucha bloku a regulácie je hlásená kontrolkou na pr.doske.
Dielňa vtedy odpojí vadný tyri.blok,až vtedy je možné z vozidlom manipulovať,samozrejme iba na ´´jeden motor´´.
V prípade výpadku trolej.napatia sa nedá nič robiť iba čakať ?