Stými trasami maš pravdu,ale verím tomu že keby tý "ING" trochu " len kusok " viac porozmýšlali stými prepitými hlavami a urobili dobre trasy tak by to len doprave pomohlo.
argument, že niekde sa cestuje aj tak dlhšie je trochu zvláštny, nie? Keď sa niekde môžem dostať za kratšiu dobu, nepôjdem predsa spojom, ktorému to trvá dlhšie, či áno?
moj zlatý L53 je rano plná z oboch smerov.....také hluché miesto je len od NO po Jumbo....ale ostatná časť trasy je vyťažená viac ako dosť.....poradím ti....chod v čase najväčšej špičky urobiť jedno celé kolo s 53kou to znamená z Hanojskej na Madridskú a spať na Hanojskú.....aby si videl, že 53ka určite nejazdí prádzna......
dalej načo vracať L50, ked presne tú istú trasu ma L53 ked ide z Madridskej? až to by bolo plytvanie prostriedkami....
Voci L56 nenamietam-ten by som este posilnil v spickach, kvoli Saci...
L53 nejazdim na THC, ale v centre, od NO po Mier a veruze som castokrat sam. Preto by som bol len za skratenie trasy THC-Presovska - NO, pripadne za jej uplne zrusenie, ak by sa zahustil interval na L56.
Z THC cez Mier na NMMM v rannej spicke zahustit interval na L36, pripadne sa znova vratit k L50 (NMMM-Mier-THC)
L54,L55 nemam zmapovane do detailov, no z prispevkoch z fora som usudil, ze zahustenim intervalov na vybranych linkach by tiez stratili opodstatnenie.
no aj ja teba trošku sklamem.....nevieš ten zdravý rozum používať. Tou trochu prazdnejšou som myslel iba L55...pretože L53 a 56 chodia natrepané. A k tej 53ke ked čo ta rano robi menej kľudným a vyrovaným človekom, je predsa logické, že ak rano ideš expresom na THC tak bude prádzny, lebo všetok národ sa poberá predsa do práce, školy.....čiže opačným smerom ako ty.
Skus sa previesť L55 s konečnej na konečnu a potom hovor že aka je prazdna ja to mam cele zmapovane na L55 som takmer každy deň a viem ako to je. Ako povedal Sharky rano neni o nič prazdnejšia ako L15 a poobede tiež nevozi len vzduch L55 sa začina plnit na NO smer Exnárova a postupne sa vyprazdnuje po trase na Exnarovu smerom z Exnarovej ide poloprázdna a začina sa naplnat z NO na Lingov a prejde za par minut pol mesta, ked ide z Lingova na 13:56 tak je na NO o 14:06 a efektivna je preto lebo prejde cez centrum mesta za 10-15 minut a je naspäť na Furči.
Musim ta sklamat, ale mam zdravy rozum...A stve ma, ked rano od NO idem sam v L53!!!Skus si precitat moje starsie prispevky, kde som hovoril o efektivnosti zrychlenych spojov...
Rano ich zachovat, pripadne pozmenit niektore trasy..a poobede zahustit intervaly na beznych linkach.Sam si napisal, ze poobede jazdia "trochu" prazdnejsie.Hm, co znamena "trochu"?Lebo ja mam stale stastie na L5x s max. 10ludmi.
A co sa tyka jazdnej doby??Ze na THC, Furcu sa bude musiet cestovat o 10minut dlhsie?No a co, co taka Podhradova, Peres, Polov,Nad jazerom...tam sa tiez cestuje 20minut.
Re basta007 #15374: pre koho sú efektívne? maš zdravý rozum človeče? ak hej skus ho použivať občas.....a verím tomu, že už podobnú blbosť nevytrepneš.......chod na THC rano a pozri aké plné chodia autobusy.....11, 36,34, 27 atd atd....ved keby nie expresov.....ludia idú z tahanoviec "dva dni" do roboty resp. školy........a spať z mesta je to veľmi podobné.....a čo sa týka furčianského expersu L55 ráno nevyzerá byť o nič prázdnejší ako L15 alebo iná linka.....to že poobede jazdí trošku prázdnejšia je aj vina trasy.....pretože na furču ide z oboch strán a nijak raz poriadne.....velmi veľa ľudí vystupuje pri Toryse....a tam bohužial nejde L55 ani z jednej strany ani z druhej preto radšej ludia volia L15 resp. L18.....ale ráno a najmä z tych dvoch koncov ide veľa ľudí 55tkou, lebo L15 či L18 je uplne obsadená ľudmi zo stredu furče.......tak a teraz mi povedz či sú expresy neefektívne?.....
Re Zachvat: no moj zlatý ked už hovoríme o tom státi v kolone, tak si trošku zle vysvetľuješ ten čas strávený v kolone.......poviem ti to na príklade čo uviedol Ursus: z NO na THC expresom 53 za 10 min, L11 20 min.....státie v kolonach pre expres + 10 min napr., ale tých 10 min je aj pre L11, lebo aj tá sa dostane do tej kolony všakže, takže stále je tam rozdiel 10 min 20 ku 30 v prospech expresu......a keby ľudia v DP nespravili expresy tak, že stoja aj na nevýznamných zastávkach, čas expresov by sa ešte viac znížil......ale L11 nie......
A preco by nekrical??? Aj v KE to zacalo "len" s redukciou liniek, najskor L1, L8, L5, potom sa zvacsovali intervaly...Ved preco by ludia nekricali ako nepricetni...
Re #15375 Záchvat: Plny suhlas s tvojim prispevkom...Za sucasnej mizerie je luxusom prevazat vacsinou vzduch, par vyvolenych...a argumentovat tym, ze sa skrati jazdna doba na okrajove sidlisko...
Však sú to debili. Nikto žiadne električky neruší a rušiť nechce. Má sa redukovať počet liniek a záujme lepšieho intervalu na zostávajúcich a debilný substrát pritom ryčí ako nepríčetný a hyperdebilní novinári ho v tom ešte podporujú.
Ja nepochybujem že kdekoľvek inde, napr. aj v Rakúsku majú lepší dopravný systém, ale porovnávaj podmienky a hlavne finančné. Takto by si na expres mohla nárokovať každá jedná mestská časť!!!
Nechce sa mi veriť, že na troch vynechaných zastávkach nadbehne L 53 až 10minút!!! V špičke sa postaví do tej istej kolóny v zápche ako bežný spoj.
V dobe keď ma DP obmedzený ročný vozokilometer, má ich prejazdiť nejaký „akože expres“???
A v konečnom dôsledku, MHD je pre všetkých, nie len pre vyvolených!!!
Som za navrhovaný variant: sídlisko- centrum, ale keď na to bude.
P.S: Pre koho asi zriadili na L 53 zastávku „Pod furčou“???
Chces povedat, ze su efektivne??Pre koho??Niekedy len pre tych par ludi, co sa v nich vezu...trasy su zle navrhnute, v sedle by boli zbytocne, aby jazdili...
Nepíšte už konečne tote bludy o expresoch,že su nepotrebne a neefektívne.V každom väčšom meste su Expresy dôležite.určite je efektivnejšie keď autobus zastavuje na uzlových zástavkach a nie jak v KE že 25 spojov stojí na jednej,z toho 10 idu rovnakým smerom.Len v KE tý "ING" z DPMK urobia super linkove vedenie a "expres" zastavuje aj na zastavkach ako Termostav,pod Furčou-čo je nenormálne zbytočné.Choď sa pozrieť rano na 53 alebo 56 zo sídliska,môžeš len pozerať lebo do voza nevojdeš.Je rozdiel keď z NO ideš na THC 10 minut alebo "11" 20 minut.Je rozdiel v spotrebe keď z NO na THC zastavuješ 2x alebo 6x.Mohli by si uvedomiť "konečne" ING z DPMK v čom spočíva výhoda expresov.Mali by jazdiť celý deň 10-15 min. intervalom a obyčajne linky nadväzovať a obsluhovať aj zastavky kde expresy nestoja s 20 min. intervalom.Kopa zástavok je zbytočných.Napr:Expres mestka časť-centrum-mestka časť,už som to videl v Rakusku-tam už dávno vymrel system zastávka každých 200 metrov,nato su tam Električky,trolejbusy.Čo vy nato?
peto5220