ale no! Su linky, na ktorych sa permanentne meska aj pocas sedla, ked je minimum aut na cestach (L18, 19, 32 (!!), 34...) a to nehovorim, co nastava pocas spicky! A co myslis, kto a co s tym urobi? Nikto nic a nikdy! Uz vidim ako bude DPMK prerabat cele cestaky liniek kvoli tomu, ze je "par" nespokojnych ludi... A tak isto su neni schopni upravit linky, na ktorych sa musi vodic doslova plazit, aby siel ako-tak na cas a nenadbehol si (L36, 55...). Tak teda z toho jednoznacne vyplyva, ze pokial si vodic nebude kontrolovat casy a neprisposobi im rychlost jazdy vozidla tak mozes ty ako cestujuci zabudnut na vcasne dojdenie do "miesta B".
A ked sa mam vratit ku vcerajsej havarke 5241, jednoznacne stojim za vodicom a kvitujem mu to, ze je jeden z mala vodicov, ktory dokaze chodit na cas (mozno obcas na hrane), ale nerobi si 7-8 min meskania a nepristupuje k svojej praci stylom "ved ja som v robote, ty mi mozes vies co..."
ak by sa ľudia sťažovali, že L 20 chodí vždy neskôr a nie podľa CP, kompetentí v DPMK by s tým museli niečo robiť. A aspoň dúfam, že by ich napadlo aj prehodnotiť časové úseky medzi zastávkami. Na 2. strane nemôžu s tým urobiť niečo aj vodiči?
sa spamätaj, ved keby vodič nezačal brzdiť tak nie len tí v aute pred ním ale aj viac cestujúcich v buse by sa zranilo a to nehovorim o tom ako by stúpla výška škody na autobuse a dlžka doby na opravu .Podľa mna vodič zareagoval najlepšie ako sa v danej situácií dalo. Treba uznať, že tento vodič je veľký srandista ale na tejto nehode nenesie žiadny podiel viny.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Diggi