Hlavne sa upokoj a posudzuj to bez emocii. Popoludnajsia spicka na TD bola doteraz akysi hybrid 20minutoveho intervalu v case 13 - 15 a 16 - 18 hod a 15 minutoveho, ktory trval len jednu hodinu od 15 do 16 hod. Pocas spicky teda bolo vykonanych 36 + 12 = 48 spojov, tretinu z nich vykonali solo trolejbusy, ponuknutych teda bolo 32x150 + 16x80 miest = 6080 miest.
Teraz ostane v spicke jednotny 20 min interval, bude teda vykonanych celkovo 30 spojov, pricom vsetky budu clankove, cize ponuknutych bude 30x150 = 4500 miest.
Jedna sa teda nie o setrenie o polovicu ale len o zhruba 25 percent. A ak sa nepozeras na celu tuto situaciu ako zaryty obyvatel Furce, ale ako objektivny obyvatel mesta, musis sam uznat, ze v spicke trolejbusy skutocne predimenzovane boli.
Co sa tyka nevyuzivania malych vozov, tak to je ina kapusta. Male tbusy sa nikdy nemali kupit, toto bola chybna volba. DPMK si to uvedomuje, ale co uz. Mozno sa opat v pracovnych dnoch zjavia v prevadzke az po spusteni novej trate na buduci rok. Zatial ostanu na vikendovych sluzbach linky 72 a nocnej 71.
Nodes:
Veduci, nepletme si jablckja s hruskami. Jedno su investicne peniaze, ine prevadzkovy kapital. Setrit sa musi na vykonoch a vozkm, investicne sa musia pouzit na vystavbu a rozvoj.
To by stálo v garážach 14 dlhých trolejbusov...
Tak či onak, kým sa nesprevádzkuje nová trať, bude polovica trolejbusov len tak stáť... ehm, že mi to pripomína príbeh košických električiek...
V popoludňajšej špičke sa pre Furču zruší POLOVICA trolejbusových spojov - takto sa preferuje ekologická doprava.
Všetky krátke trolejbusy budú stáť 5 dní v týždni v garážach - takto sa efektívne využíva disponibilný majetok.
Takéto šetrenie je úplne nemiestne a neopodstatnené.
Intervaly na novych 71 a 72:
rano 15 minut,
poobede a sedlo 20 minut,
okrajovy rezim 30 minut.
Suhrnny interval teda:
rano 7,5 minut cize 8 spojov za hodinu,
poobede a sedlo 10 minut cize 6 spojov za hodinu,
okrajovy rezim 15 minut cize 4 spoje za hodinu.
Zajtra 31.3.2005 nám konči prevádzku L70 jazdiaca od 27.9.1993. Posledný spoj z Lingova ide o 17:46,z Mlynskej Bašty o 18:06. Posledne kolo by mal jazdiť voz #2006
čiže v popoludňajšej špičke namiesto 12 spojov za 1 hodinu z Furče bude teraz odchádzať len 6 - polovica? Veď to je až absurdné skresať počet pojov na polovicu.
Za komancov si mal skoro na kazdom stlpe verejneho osvetlenia nejaky ten tlampac, ktory vyhraval pracujucim (prip. na 1. maja, aby rezko pochodovali do rytmu). Tu je to na to iste, len sa to nevyuziva lebo tie doby su davno prec a je to namontovane len z recesie (keby sa tie casy vratili) ? ? .
K zmene na L71 a L72:
Videl som CP L71 a L72, spickovy interval je rano minimalny (vyzera asi takto: 6:07, 26, 41, 56; 7:11, 27, 47) a poobede vratane spicky sa jazdi trvale every 20 minut. Vecer je situacia insia, tam doslo k naprave a jazdi sa kazdych 30 min dtto aj skoro rano. Pocas VD je to obvykle 20/30.
Dnes pri prejazde 7-ky cez križovatku ( #398 + 399 ) z Južnej triedy na NO to vodič trochu prehnal. Po tom, čo dostal zelenú, sa pohol dopredu, hoci musel vidieť i počuť, že od Štúrovej sa blíži sanitka. A keďže to potom chcel napraviť, tak poriadne pridal, aby stihol prejsť ešte pred ňou. Tým pádom cez výhybky na NO prešiel určite vyššou rýchlosťou, než je max. povolená ( teraz presne neviem - 10 km/h ). Navyše tá sanitka musela aj tak trochu spomaliť.
Ako tu uz spominal Furcan, stavat by sa malo zacat do dvoch mesiacov. Trasa povedie od Jumba po Hviezdoslavovej, Moyzesovej, Vojenskej, okolo spitalu, na KVP. Ci budu nove trolejbusy? Podla mojho odhadu nebudu velmi potrebne.
Ano, aj v Ostrave je to ako rekonstrukcia, nie novy typ. Keby to malo byt ako novy typ, bolo by to o dost drahsie kvoli roznym administrativno - technickym postupom, navyse, je predpoklad, ze by to Drazni urad neschvalil. Tak ako reknstrukcia je to ovela dostupnejsie. V KE vidim pre Ivanu sirsie moznosti uplatnenia.
Poviem len tolko, ze vedenie Prevadzky KD je tomuto pocinu zvanemu T3LF velmi naklonene a pozorne sleduje cele dianie okolo tohto projektu. Nepouzil by som vyraz, ze je to vo hviezdach, ale hadam ze je to niekde v atmosfere ? a ak sa Ivane bude darit, mozno nam nejake dobre vetry znesu T3LF z tej atmosfery na kosicke kolaje...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
1018
Hlavne sa upokoj a posudzuj to bez emocii. Popoludnajsia spicka na TD bola doteraz akysi hybrid 20minutoveho intervalu v case 13 - 15 a 16 - 18 hod a 15 minutoveho, ktory trval len jednu hodinu od 15 do 16 hod. Pocas spicky teda bolo vykonanych 36 + 12 = 48 spojov, tretinu z nich vykonali solo trolejbusy, ponuknutych teda bolo 32x150 + 16x80 miest = 6080 miest.
Teraz ostane v spicke jednotny 20 min interval, bude teda vykonanych celkovo 30 spojov, pricom vsetky budu clankove, cize ponuknutych bude 30x150 = 4500 miest.
Jedna sa teda nie o setrenie o polovicu ale len o zhruba 25 percent. A ak sa nepozeras na celu tuto situaciu ako zaryty obyvatel Furce, ale ako objektivny obyvatel mesta, musis sam uznat, ze v spicke trolejbusy skutocne predimenzovane boli.
Co sa tyka nevyuzivania malych vozov, tak to je ina kapusta. Male tbusy sa nikdy nemali kupit, toto bola chybna volba. DPMK si to uvedomuje, ale co uz. Mozno sa opat v pracovnych dnoch zjavia v prevadzke az po spusteni novej trate na buduci rok. Zatial ostanu na vikendovych sluzbach linky 72 a nocnej 71.
Nodes:
Veduci, nepletme si jablckja s hruskami. Jedno su investicne peniaze, ine prevadzkovy kapital. Setrit sa musi na vykonoch a vozkm, investicne sa musia pouzit na vystavbu a rozvoj.