Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
5:

Hlavne sa upokoj a posudzuj to bez emocii. Popoludnajsia spicka na TD bola doteraz akysi hybrid 20minutoveho intervalu v case 13 - 15 a 16 - 18 hod a 15 minutoveho, ktory trval len jednu hodinu od 15 do 16 hod. Pocas spicky teda bolo vykonanych 36 + 12 = 48 spojov, tretinu z nich vykonali solo trolejbusy, ponuknutych teda bolo 32x150 + 16x80 miest = 6080 miest.
Teraz ostane v spicke jednotny 20 min interval, bude teda vykonanych celkovo 30 spojov, pricom vsetky budu clankove, cize ponuknutych bude 30x150 = 4500 miest.
Jedna sa teda nie o setrenie o polovicu ale len o zhruba 25 percent. A ak sa nepozeras na celu tuto situaciu ako zaryty obyvatel Furce, ale ako objektivny obyvatel mesta, musis sam uznat, ze v spicke trolejbusy skutocne predimenzovane boli.
Co sa tyka nevyuzivania malych vozov, tak to je ina kapusta. Male tbusy sa nikdy nemali kupit, toto bola chybna volba. DPMK si to uvedomuje, ale co uz. Mozno sa opat v pracovnych dnoch zjavia v prevadzke az po spusteni novej trate na buduci rok. Zatial ostanu na vikendovych sluzbach linky 72 a nocnej 71.

Nodes:

Veduci, nepletme si jablckja s hruskami. Jedno su investicne peniaze, ine prevadzkovy kapital. Setrit sa musi na vykonoch a vozkm, investicne sa musia pouzit na vystavbu a rozvoj.
Reply on: Nodes #12308:
To by stálo v garážach 14 dlhých trolejbusov...
Tak či onak, kým sa nesprevádzkuje nová trať, bude polovica trolejbusov len tak stáť... ehm, že mi to pripomína príbeh košických električiek...
Reply on: 5 #12306:
Len aby tie 14Tr.M. neboli na l.72 aj cez tyzden...
Reply on: 1018 #12305:
Ked sa musi setrit, na aky element sa ide s tolkym hurhajom stavat nova trat? ?
Reply on: 1018 #12305:

V popoludňajšej špičke sa pre Furču zruší POLOVICA trolejbusových spojov - takto sa preferuje ekologická doprava.
Všetky krátke trolejbusy budú stáť 5 dní v týždni v garážach - takto sa efektívne využíva disponibilný majetok.

Takéto šetrenie je úplne nemiestne a neopodstatnené.
Reply on: TA #12299:


Intervaly na novych 71 a 72:
rano 15 minut,
poobede a sedlo 20 minut,
okrajovy rezim 30 minut.

Suhrnny interval teda:
rano 7,5 minut cize 8 spojov za hodinu,
poobede a sedlo 10 minut cize 6 spojov za hodinu,
okrajovy rezim 15 minut cize 4 spoje za hodinu.

To setrenie je uplne na mieste a opodstatnene.
Reply on: bystrik #12303:


40 km/h cez den kvoli prejazdom automobilov a castym koliziam a v noci 25 km/h kvoli staznostiam obyvatela Kuzmanyho 41 na hluk...
chcel by som sa opytat, preco maju elektricky na Kuzmanyho obmedzenu rychlost? kvoli trati? kvoli castym koliziam s autami alebo kvoli hluku?
Reply on: Furčan #12300:
jedna sa o službu 70 02 5 "c"
Dopravák:prve a posledne spoje boli obmedzovane.Teraz je ten interval rovnomerny pre obe linky.Viac zajtra.
Zajtra 31.3.2005 nám konči prevádzku L70 jazdiaca od 27.9.1993. Posledný spoj z Lingova ide o 17:46,z Mlynskej Bašty o 18:06. Posledne kolo by mal jazdiť voz #2006
Reply on: eMareq #12297:
čiže v popoludňajšej špičke namiesto 12 spojov za 1 hodinu z Furče bude teraz odchádzať len 6 - polovica? ❓ Veď to je až absurdné skresať počet pojov na polovicu.
Reply on: eMareq #12297:
Jemineeee ? ? ? ... taký interval...
Len nerozumiem tomu večernému 30min (že došlo k náprave)... A doteraz bol aký?... ?
Reply on: IKS #12283:
Za komancov si mal skoro na kazdom stlpe verejneho osvetlenia nejaky ten tlampac, ktory vyhraval pracujucim (prip. na 1. maja, aby rezko pochodovali do rytmu). Tu je to na to iste, len sa to nevyuziva lebo tie doby su davno prec a je to namontovane len z recesie (keby sa tie casy vratili) ? ? .

K zmene na L71 a L72:
Videl som CP L71 a L72, spickovy interval je rano minimalny (vyzera asi takto: 6:07, 26, 41, 56; 7:11, 27, 47) a poobede vratane spicky sa jazdi trvale every 20 minut. Vecer je situacia insia, tam doslo k naprave a jazdi sa kazdych 30 min dtto aj skoro rano. Pocas VD je to obvykle 20/30.
Dnes pri prejazde 7-ky cez križovatku ( #398 + 399 ) z Južnej triedy na NO to vodič trochu prehnal. Po tom, čo dostal zelenú, sa pohol dopredu, hoci musel vidieť i počuť, že od Štúrovej sa blíži sanitka. A keďže to potom chcel napraviť, tak poriadne pridal, aby stihol prejsť ešte pred ňou. Tým pádom cez výhybky na NO prešiel určite vyššou rýchlosťou, než je max. povolená ( teraz presne neviem - 10 km/h ❓ ). Navyše tá sanitka musela aj tak trochu spomaliť.
Reply on: Nodes #12294:
ked este aj 70 zrusia to bude zvysnych vela.
Reply on: giorgio #12292:
Ako tu uz spominal Furcan, stavat by sa malo zacat do dvoch mesiacov. Trasa povedie od Jumba po Hviezdoslavovej, Moyzesovej, Vojenskej, okolo spitalu, na KVP. Ci budu nove trolejbusy? Podla mojho odhadu nebudu velmi potrebne.
Reply on: Balky #12290:
Ano, aj v Ostrave je to ako rekonstrukcia, nie novy typ. Keby to malo byt ako novy typ, bolo by to o dost drahsie kvoli roznym administrativno - technickym postupom, navyse, je predpoklad, ze by to Drazni urad neschvalil. Tak ako reknstrukcia je to ovela dostupnejsie. V KE vidim pre Ivanu sirsie moznosti uplatnenia.
Kedy sa začne stavba nového trolejbusového vedenia? Kade pôjde? Znamená to nákup nových trolejbusov?
Reply on: Balky #12290:


Poviem len tolko, ze vedenie Prevadzky KD je tomuto pocinu zvanemu T3LF velmi naklonene a pozorne sleduje cele dianie okolo tohto projektu. Nepouzil by som vyraz, ze je to vo hviezdach, ale hadam ze je to niekde v atmosfere ? a ak sa Ivane bude darit, mozno nam nejake dobre vetry znesu T3LF z tej atmosfery na kosicke kolaje...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.