Prepac, netusil som, ze sa budes vyjadrovat ku kazdemu prispevku.
Takze este raz moj zaver:pravidelny cestujuci si radsej kupi "mesacnik", lebo je to pre neho vyhodnejsie. Obcasny cestujuci je sice ten, co cestuje nepravidelne-obcas, no nie je to zanedbatelne percento prepravenych osob. Teda DP by sa nemal zamerat len na pravidelnych cestujucich, ale dopravu by mal zatraktivnit aj pre obcasnych cestujucich. A to zavedenim mnozstevnych zliav pri viacnasobne vyuzitelnych CL. Pretoze ti, co by o inich vedeli, by to aj vyuzili.(ako ty aj ja v Blave)
Re #11085 Vševedko: BMKo tvrdil, ze sa nesmyka, lebo to nezazil #10989) a ze je to zle vybrusena kolaj #11031), no potom sme si to vysvetlili, ze on to bral za sucheho pocasia #11036), kym mi sme sa bavili o vlhkej kolaji.
Vševedko : Ja sa nevyznám v autách tak dobre jak ty. Ale je to to isté auto ako vo filme. Mám fotku. A potom som ešte písal opraavu, že nemá chrbtovú plutvu. ?
Vševedko z Bratislavy : Ano . Vy ste nám zožrali dotáciu. Ke´d raz dostane mesto na obyvateľa niekoľkonásobne vyššiu dotáciu na MHD, tak jak sa to dá nazvať ? A rozdeľovalo sa ta v Bratislave. ☠
Nebol som týždeň tu a čítam odspodu. Viem viesť konštruktívny dialóg s ľuďmi, s ktorými sa dá.
Uveď mi láskavo môj scestný záver, po prečítaní celej diskusie vidím, že som dosšiel k rovnakým záverom ako Papyr či Vladimír. Je zaujímavé, že s nimi viem viesť konštruktívnu diskusiu stále, aj keď spolu nesúhlasíme. Ale to bude asi tým, že oni nie sú ublížení košičania. Taktiež viem diskutovať napr. s Esíčkom, dokonca viem aj nemať pravdu, keď ju nemám.
Len isté indivíduá zle znášajú, keď niekto niečo vie.
Česť!
No moment, moment:
1) Žiadna stará Praga nemala "chrbtovú plutvu", to mali tatrovky.
2) Warszawa nebola licencia žiadnej Pragy ani Tatry, Warszawa bola licnecia sovietskeho automobilu Pobieda (v ZSSR vývoj pokračoval Volgami M21, M24 atď.), ktorý bol zase produktom vývojových laboratórií ing. Kopírenka a len čiste náhodou sa podobal na predvojnový automobil Buick z produkcie imperialistických USA, ktorý bol cez vojnu dodávaný do ZSSR ako vojenská pomoc od USA.
Shorty môže mať najazdený aj milión kilometrov bez nehody, môže vedieť, že niekde dochádza k sklzu ale ešte stále nemusí vedieť, prečo k nemu dochádza. A dokonca to ani nijako neznižuje jeho kvality ako vodiča.
To je to isté ako keď nejaký highendista začne riešiť jednosmerné signálové káble a matlanie CDčiek zelenou fixkou (ako človek z IRŠ by si o tom mohol niečo vedieť, preto takýto príklad).
No tak v kauze dvojcestových, štvorcestových a kombinovaných lístkov sa nezhodneme a to veľmi tvrdo! Sám pri návštevách BA pravidelne používam lístky na 4 cesty a ich existencia je možno jedným z dôvodov, prečo som ešte v BA neprešiel plne na taxíky.
Množstevná zľava je úplne bežný marketingový nástroj používaný prakticky vo všetkých odvetviach.
Viď moja odpoveď Isidorovi.
Ten istý, čo si kúpi pollitrové mlieko za 15,-, hoci litrové stojí 22,-, ten, čo si kúpi 125 g maslo za 30,-, hoci 250 g stojí 40,-, ten, čo si kúpi jednu fľašu piva za 10,- SKK, hoci kartón šiestich stojí 50,- atď.
Proste ten, kto potrebuje len jeden lístok.
Výraz množstevná zľava je psychológovi neznámy?
No comment.
Po prve: Tema bola uzavreta
Po druhe: Ak sa chces k niecomu vyjadrit, tak citaj poriadne, lebo tvoje zavery su scestne
Po tretie: Nedokazes vies konstruktivny dialog, lebo len ty mas vzdy, vsade a za kazdych okolnosti pravdu a ta musi platit za kazdeho pocasia, v kazdu sekundu... Vies len rypat
A za to všetko môžu bratislavčania! MY sem znížili platy vašim vodičom, MY sme vám zožrali dotáciu, MY! MY vás nemáme radi, MY vám ubližujeme kade chodíme!
Aby ste sa nepoxxxli z tých vašich KOMPLEXOV!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Balky
Takze este raz moj zaver:pravidelny cestujuci si radsej kupi "mesacnik", lebo je to pre neho vyhodnejsie. Obcasny cestujuci je sice ten, co cestuje nepravidelne-obcas, no nie je to zanedbatelne percento prepravenych osob. Teda DP by sa nemal zamerat len na pravidelnych cestujucich, ale dopravu by mal zatraktivnit aj pre obcasnych cestujucich. A to zavedenim mnozstevnych zliav pri viacnasobne vyuzitelnych CL. Pretoze ti, co by o inich vedeli, by to aj vyuzili.(ako ty aj ja v Blave)
Re #11085 Vševedko: BMKo tvrdil, ze sa nesmyka, lebo to nezazil #10989) a ze je to zle vybrusena kolaj #11031), no potom sme si to vysvetlili, ze on to bral za sucheho pocasia #11036), kym mi sme sa bavili o vlhkej kolaji.