Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vševedko #10251:
?
Reply on: Nodes #10244:
Niekde tam bolo aj, že "štvrtý podovzok opustil súpravu" ?.
HN.HNONLINE.SK 27.1.2005 00:00
DOPRAVA V KOŠICIACH CHCE BYŤ EFEKTíVNEJŠIA
Dvaja bývalí manažéri Dopravného podniku mesta Košice (DPMK), generálny riaditeľ Igor Reiprich a technický riaditeľ Imrich Fraj, ktorí odišli do dôchodku, dostanú od radnice "odchodné" spolu takmer 1,25 milióna korún. Zaručujú im to manažérske zmluvy z predchádzajúceho volebného obdobia.
Reply on: eMareq #10157:
Haldy predpripravených CP nie sú dôvodom ich klepania na stroji. Dôvodom je jedine NE-ZÁ-U-JEM zo strany kompetentných. Viem o čom hovorím. Kompetentná osoba MNE OSOBNE povedala, že v písaní CP cez PC nevidí žiaden prínos. Tak to nezvaľuj na nejaké haldy, ktoré môžu ísť kedykoľvek do zberu.
Reply on: Isidor #10225:
Len či naozaj vie. V Prešove v súťaži na dodávku displejov bola podmienka, že musia spolupracovať s PP R&G. EMtest sa prihlásil a kompatibilitu svojich výrobkov vysvetlil tým, že ich displeje s R&G spolupracujú, ale aby sme ich mohli (s ručným nahadzovaním) pouťívať, primontujú nám tam ešte svoj PP ? Z toho sme pochopili, že niektoré firmy za kompatibilitu považujú aj bezkonflitnú paralelnú existenciu, t.j. že oba systémy spolupracujú tak, že každý robí po svojom len jeden druhý neobmedzuje ?

Re #10241 LUK: Práve som ho prečítal - už v tejto chvíli ma to stojí 41 Sk. Snímam pred sebou svoj vlastný klobúk, ktorý nemám 🙂
Reply on: Isidor #10102:
Len zopakujem, že výčitky kratšej dennej premávky či dĺžky intervalov SÚ scestné. Musíš to brať pomerovo.

Tiež musíš brať do úvahy konkrétne mesto a jeho štruktúru. Ak je Prešov "rezancového" vzhľadu s množstvom dlhých, no pritom riedko osídlených ramien, je logické, že to nutne vyústilo do vzniku viacerých, no intervalovo slabších liniek.

Re #10108 ketrinke: Tak to je pre mňa novinka. Ak je to ale pravda, beriem.

Re #10113 Balky: Ak je na CP napísané "Na tejto linke premáva nízkopodlažný autobus", za garantovanú by som to považoval aj ja. Aké však bude moje prekvapenie, keď po 20 min. čakania na L19 mi príde nejaký delenkársky klbák...

Re #10119 5: Presnéééé. Zabudol som na L60. Tá jediná je ako celkok v KE garantovaná. Až na to, že vozí vzduch, čo je zas vecou toho, že jej vodiči svojvoľne "normálnych" cestujúcich do vozidla nevpúšťajú. Aj to je jedna z mojich výčitiek voči DPMK - nevie si spraviť poriadok s vlastnými zamestnancami. Už dávno mali byť na ulice v tomto prípade.

Re #10124 eMareq: Scestné porovnávať obhospodarovanie vozidiel DPMP s obhospodarovaním vozidiel DPMK by bolo vtedy, ak by oba podniky mali rovnakú dotáciu. No dotáciu majú Košice nielen vyššiu absolútne, ale aj v prepočte, čo dáva logický predpoklad k tomu, aby si Košice mohli zabezpečiť IS do všetkých vozidiel skôr. Toho sme však svedkami neboli.
Reply on: LUK #10100:
Prešov si z Košíc môže vziať príklad napríklad v týchto veciach:
- Košice majú najdokonalejšie intervalovú dopravu na Slovensku. Také veci ako napr. že prechod z 15 min. intervalu na 20 min. interval sa nemôže diať cez 30 min. skok, to netreba v DPMK vôbec vysvetľovať.
- Košice majú oproti Prešovu špičkový prístup k aktuálnosti zastávkových CP. V DPMK neexistuje "prešovský syndróm", že "na linke posunieme len tri spoje, tak to nemá zmysel prelepovať".
- Košice majú oproti Prešovu špičkový prístup k informácii o číslach zastavujúcich liniek. Na označníkoch sú takmer vždy správne čísla liniek. Čísla zrušených liniek sú bezodkladne odstránené, čísla nových liniek sú ihneď lepené. Niečo také bežné v Prešove, ako že po dvoch rokoch od zmeny sú na označníkoch stále staré čísla liniek, to je v Košiciach raritou.
- Košice majú oproti Prešovu dômyselnejšie a logickejšie zastávkové názvoslovie. Neexistuje tu, aby na štvorkilometrovej ulici niesla jedna z mnohých zastávok na nej PRÁVE názov tejto ulice (čo je zmätočné a v Prešove žiaľ bežné).
- Košice dlhé roky mali lepšiu schému liniek vo vozoch a na zastávkach. I keď v tomto Prešov vyrovnal.
- Košice majú oproti Prešovu lepšiu linkovú orientáciu. Pôvodné tabuľky boli síce po vzhľadovej stránke dosť hnusné, ale vždy boli. Niečo ako v Prešove, kde občas ide kĺbový autobus s jednou tabuľou, lebo viac v garáži nenašiel, v Košiciach nie je alebo je vzácnosťou.

Dúfam, že sa na mňa teraz neoboria "červení" (Prešovčania). Ja sa snažím byť objektívny. Tak ako viem, v čom Prešov predčí Košice, nezakrývam si oči pred vecami, ktoré majú lepšie práve Košice.
Reply on: Nodes #10244:
Ale skreslené informácie tam sú, až to bolí. Najprv sa "silný nárazový vietor pohral s idúcou električkou", o pár viet ďalej sa už odrazu píše, že "príčina vykoľajenia nie je zatiaľ známa" a následne je hneď vyslovená hypotéza, že "vietor nafúkal do výhybky piesok z posypového materiálu a zablokoval ju." Tak na to sa nechytá ani Sherlock Holmes ?
Reply on: Diggi #10240:
Tak som sa zanovu raz pobavil pri citani clanku o nasej doprave. Vyjadrenia ako "dvojvoznova elektricka" alebo " tri napravy odisli smerom na Jazero, stvrta sa vybrala smerom na Terasu" mi vyludili usmev. ?
Reply on: BMko #10236:
To moze byt blok VI alebo IX. Oba su medzi menzou a Billou, VI je blizsie k Hlinskej, IX je dalej od Hlinskej. Na sestke som kedysi tiez byval 🙂
Ak ma niekto nahodou fotky z tej vcerajsej vykolajky prosim ozvite sa na 0902885384 alebo na pavuk13@pobox.sk diky
No po včerajšku Vladimír označí toto fórum za chat... 🙂 140 príspevkov za jeden deň... Ak to celé prečíta, tak klobúk dolu. 🙂
Reply on: Diggi #10239:


Vykoľajená električka zablokovala dopravu na tri hodiny

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=27.1.2005/54756K
Ďalší konkurz na riaditeľa DPMK vypíšu v I. polroku

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=27.1.2005/54700K
Reply on: BMko #10236:
Podľa toho opisu býva na 9ne. 10je ten oproti menze. Ten bližšie k zastavke Mostna je 6ka. Ja tu bývam už rok a pol a tiež mám problém sa v tom zorientovať. Ale dik za info.
Teraz musím vypátrať kto je pôvodcom tých CP na 5ke.

Ozaj ty ako webmaster ke.imhd.sk, nemal by si záujem o dáke fotky z Košíc z http://www.valec.wz.cz/go.php?id=galeria&akcia=mhd-sk
Ak hej tak ich pre imhd môžeš použiť. Nemám totiž čas sa tomu webu venovať. O ostatných už d3k0 vie, je to len otázka času.
Tuším že zajtra ráno bude veselo pri cestovaní MHD do práce. Tak sa nechajme prekvapiť, čo nám nachystá pani ZIMA ráno. ? ❓
Reply on: Valec #10235:
1018 je cestar, byva v tom bloku ako zadny vychod ku intraku z vyhladom na Billu. Myslim, ze 10 na bola blizsie k zastavke Mostova a 9 bola uz za ihriskom. Neviem to tak presne, je to uz kusok davnejsie co som tam bol
Reply on: BMko #10234:
Rapešácke štúdio je na 10ne. Blok 10 je niečo ako garzonky pre VIP (doktoranti, niektorí profesori a pod.). Na bloku 9 sú väčšinou cestári, mám tam takmer všetkých spolužiakov.
Reply on: Valec #10233:
Pokial viem tak byval na 10 alebo na 9 ne. na 5ke pokial si pamatam, je Rapesacke radio a tam bol 1018 boss slovesno-pravopisnej sekcie
1018, chcel by som sa ťa spýtať, či (ak ešte stále študuješ v ZA) náhodou nebývať na Hlinách blok 5.
Lebo na nástenke na vrátnici sa objavili CP trolejbusov napísané rukou na tých vašich košických tlačivách cestovných poriadkov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.