Reply on: LUK #10100:
Prešov si z Košíc môže vziať príklad napríklad v týchto veciach:- Košice majú najdokonalejšie intervalovú dopravu na Slovensku. Také veci ako napr. že prechod z 15 min. intervalu na 20 min. interval sa nemôže diať cez 30 min. skok, to netreba v DPMK vôbec vysvetľovať.
- Košice majú oproti Prešovu špičkový prístup k aktuálnosti zastávkových CP. V DPMK neexistuje "prešovský syndróm", že "na linke posunieme len tri spoje, tak to nemá zmysel prelepovať".
- Košice majú oproti Prešovu špičkový prístup k informácii o číslach zastavujúcich liniek. Na označníkoch sú takmer vždy správne čísla liniek. Čísla zrušených liniek sú bezodkladne odstránené, čísla nových liniek sú ihneď lepené. Niečo také bežné v Prešove, ako že po dvoch rokoch od zmeny sú na označníkoch stále staré čísla liniek, to je v Košiciach raritou.
- Košice majú oproti Prešovu dômyselnejšie a logickejšie zastávkové názvoslovie. Neexistuje tu, aby na štvorkilometrovej ulici niesla jedna z mnohých zastávok na nej PRÁVE názov tejto ulice (čo je zmätočné a v Prešove žiaľ bežné).
- Košice dlhé roky mali lepšiu schému liniek vo vozoch a na zastávkach. I keď v tomto Prešov vyrovnal.
- Košice majú oproti Prešovu lepšiu linkovú orientáciu. Pôvodné tabuľky boli síce po vzhľadovej stránke dosť hnusné, ale vždy boli. Niečo ako v Prešove, kde občas ide kĺbový autobus s jednou tabuľou, lebo viac v garáži nenašiel, v Košiciach nie je alebo je vzácnosťou.
Dúfam, že sa na mňa teraz neoboria "červení" (Prešovčania). Ja sa snažím byť objektívny. Tak ako viem, v čom Prešov predčí Košice, nezakrývam si oči pred vecami, ktoré majú lepšie práve Košice.
Valec
Teraz musím vypátrať kto je pôvodcom tých CP na 5ke.
Ozaj ty ako webmaster ke.imhd.sk, nemal by si záujem o dáke fotky z Košíc z http://www.valec.wz.cz/go.php?id=galeria&akcia=mhd-sk
Ak hej tak ich pre imhd môžeš použiť. Nemám totiž čas sa tomu webu venovať. O ostatných už d3k0 vie, je to len otázka času.