Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Záchvat #15244:
lenže pán Titl o osadení CSS nerozhoduje
Reply on: Isidor #15246:
A pritom tú knihu mám doma... len kam mi ju ten Nemec strčil...
Reply on: Isidor #15246:
Ó, tak v tom prípade sa ospravedlňujem, o tomto som nevedel. Sypem si na mozgovňu odpadný produkt horenia:-P.
Jedna malá otázka: pracuje sa na dokončení Katalógu vozidiel MHD DPMK?
(toto nie je vyrývanie, len otázka)
?
Reply on: S499.1023 #15245:
Radlice, koniec 40. rokov:
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr1.jpg
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr2.jpg
Most Legií:
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr3.jpg
ÚD Rustonka:
http://prago.info/paulie/obrazky/history/tr4.jpg
(z: Trolejbusy v pražských ulicích)

A áno, v "normálnej" prevádzke (Brno) bol v dostatočnej vzdialenosti (alebo o čosi vyššie) natiahnutý druhý drôt pre trolejbusy... toto je len taká kuriozitka ?
Reply on: Isidor #15234:
No, to je trošku zmätočné.
1) Nebolo to v Brne a v Prahe ale v Brne a v Plzni.
2) Druhý zberač nebol napojený na žiadny kovový vozík, lae pre trolejbus bol natiahnutý ešte jeden drôt pre + (Brno), resp. - (Plzeň) pól.
3) Používalo sa to dlhodobo ale len v manipulačnej prevádzke.
Reply on: Sarko #15243:
Mám ciťák, že tam pán Titl naseká semafory a to bude výhra...
Reply on: Záchvat #15228:
Prerábať? Veď tá križovatka (Hlinkova - Severné nábr.) je už prerobená... V smere k mimoúrovňovej križovatke Tri brody je pripájací pruh, i keď len krátky, ale inak to ani nejde, keďže potom už nasleduje odbočovací pruh na Prešovskú cestu.

Možno by sa to dalo prerobiť na trojprúdovú časť, lenže autobusy by odbočovali až za mostom smerom na Sídl. Ťahanovce a rozšíriť most, to nikto nezaplatí.

V smere k Tescu pripájací pruh ani nie je potrebný, lebo sa tam dá plynule odbočiť.

*SOLARIS* maniak

Aha čo som našiel:
http://busztipus.fw.hu/kep/kassa/kassa.htm

a načo sa tam dá prekliknúť... (viď dole v rohu)
Reply on: TA #15226:
Veď práve o tom sa celý čas bavíme. Ľavobrežná je dôležitou súčasťou stavby križovatky Sečovská - Prešovská. Bez úseku medzi Starou prešovskou a Priemyselnou by nemolo možné urobiť presmerovanie dopravy bez jej prerušenia a bez úseku medzi Priemyselnou a Rampovou nebude možné presmerovať autobusovu dopravu, ak sú takéto zámery.

Čo sa týka máp VKÚ, tak Ľavobrežná, len ešte bez názvu, figurovala vo všetkých vydaniach. To 3. vydanie som uviedol len ako príklad. Nebyť môjho a Vladimírovho zásahu do 4. vydania, Ľavobrežnú máme v celom jej plánovanom úseku odjakživa 🙂

Čo sa týka nepresností, garantujem Ti, že 4. vydanie mapy od VKÚ je 100%-né. Nie nadarmo som kvôli tomu bol na každučkej zo 700 ulíc mesta a nachodil sa vyše 800 km...

*SOLARIS* maniak

Reply on: VILL #15238:
niektorým by nestačil aj 5minútový ?
Reply on: Isidor #15235:
Električka = 600V a trolejbus = 750V
VILL: No ako na KVP bez L 54 ? Dá sa to aj bez?
Reply on: *SOLARIS* maniak #15237:
No to je svatá pravda,len aby im stačil 40 minútový interval ? ?
--------------------------------------------------------------------
? ? ? ? ?

*SOLARIS* maniak

Reply on: VILL #15233:
veď ľudia chodia do práce aj v júly a auguste, a žiaci tvoria z toho len asi 40% a čo zbytok má chodiť pešo?

*SOLARIS* maniak

Reply on: VILL #15231:
zbytočná ani nie, lebo bere hlavné ťahy: ako napr.: Nám.osl., FNsP, Amfiteáter... a tam je vždy veľa ľudí, to nezáleží od šk. vyuč. Keď ostáva L53 ta by bolo namieste nechať aj L55.
Reply on: Isidor #15234:
Oprava: samozrejme viem, že v Košiciach sa to nikdy ani neskúšalo, len neviem či je to tu vôbec technicky realizovateľné (polarita, napätie v troleji a pod., fyzika mi nikdy nešla 🙂 )
Reply on: peto5220 #15221:
Ja som to myslel tak, že keď už, tak sa rovno vykašlime na električky (nebrať vážne!) a pusťme na tie trate naše prebytočné trolejbusy 🙂

Re #15222 TA: No, drážneho úradu by sa asi týkalo, že niekto chce premávať s trolejbusom po električkovej trati ?
Neviem ako je to v Košiciach, ale minimálne v Brne a Prahe sa to kedysi skúšalo (možno aj prevádzkovalo? neviem)... A keďže trolej má električka jeden, a trolejbus potrebuje dva, tak druhý zberač bol pripojený na kovový vozík ťahaný po koľajniciach ☺
Reply on: Irisb #15232:
Ale nemyslím si že aj cez LP,kto v nej bude cestovať?Pokiaľ si spomínam už v tom šialenom 40 minútovom intervale niekedy jazdila cez prázdniny.Oprav ma keď sa mýlim ?
Reply on: VILL #15231:
medzi 7 - 8 hodinou rannou určite nie je zbytočná....
Reply on: *SOLARIS* maniak #15230:
Nič proti L55,ale nie je cez LP trošku zbytočná? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.