inak chcem sa opytat vramci MET sa planuje aj vymena stlpov? (kedze som nasiel vramci popisu prac 614 ks: počet osadených stĺpov trakčného vedenia) resp skor by ma zaujimalo ci budu menit aj stlpy co neboli menene vramci uzlov(len ich eurovia vtedy natrela narychlo-s tym ze sa hovorilo vtedy ze sa budu menit vramci MET neskor.. tak chcem sa spytat ci to stale plati..
Ja by som zase uvítal, keby bol urobený systém možnosti prestupovania odvšadiaľ všade. O "náveznosti" 2/4 smer NO na 6tku smer Terasa na zastávke dom umenia som tu už písal. A verte či nie, v prípade, že mi priamy spoj ujde, takto ušetrím značné množstvo času. Hádam sa toho po výluke konečne dočkáme.
A už keď sme pri tom, čo má na ktorom ostrovčeku zastavovať, bolo by dobré ponechať L7 zastavovať na ostrovčeku L6/9 smer Amfiteáter/Zimná. Počul som kladný názor cestujúcich na také riešenie. Tak keď prestupujem (väčšinou viac ľudí prestupuje) z L7 na L9 na Terasu, väčšina spojov 6/9 mi ujde. A starším občanom sa asi tiež nechce prechádzať cez križovatku.
V doterajšom stave nevidím žiadnu výhodu.
Ako sa zvýši počet chodcov týmto zásahom? Pešie trasy sa nijakým spôsobom nepredlžujú, ak nerátame "prestup" zo štvorky od Barce na štvorku do Barce, čo asi nerobí nik.
Naproti tomu tu máme zvýšenie priepustnosti križovatky. Križovatky, v ktorej stoja aj prostriedky verejnej dopravy...
Tá križovatka je súčasťou hlavného severo-južného prepojenia (D1-R14), osobne si myslím, že čím menej chodcov na tak dôležitom uzle, tým lepšie. Nehovoriac o praktickosti toho, keď sú všetky zastávky čo možno najbližšie k sebe.