Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mesto informovalo vo februári takto:

Kino Družba – Ulica ČSA – termín realizácie: jún2017/júl 2017; vylúčená el. doprava z úseku Kino Družba – Amfiteáter – Radnica St. mesta. Okrem toho, nejazdia električky ani na Komenského a na „juhu“ z dôvodu pokračujúcej rekonštrukcie križovatky VSS - výmena trakčných stĺpov v obratisku Amfiteáter, rekonštrukcia meniarne „D“.
Reply on: 5801 #81622:
mení sa aj N2...tá totiž cez TUKE nejazdila nikdy....
Reply on: Isidor #81617:
ale zas musím povedať, že tá pasáž o Triede SNP nie je pravdivá
ako pozerám do toho harmonogramu, tak jún a júl je síce zakreslený, ale svetlejšou farbou čo znamená - "procesy výstavby s minimálnym obmedzením dopravy, bez výluky električkovej dopravy" a to sa dodržalo, akurát sa odstavila meniareň (ale to je taktiež napísané v harmonograme)
Reply on: 747 #81618:
Za tým je bolo slovo *****
Reply on: Isidor #81617:
To je asi ako keď poviem, že pani Linda je ešte neznamená, že som povedal, že pani Linda je .
"...ukončenie prác podľa daného harmonogramu ešte neznamená, že sa v tom – ktorom úseku prestane pracovať,“ reagovala hovorkyňa mesta Linda Šnajdárová ?
https://kosice.korzar.sme.sk/c/20576552/mali-skoncit-v-juni-neskoncili-mesto-harmonogram-sa-dodrzal.html
Reply on: mi.v #81615:
Skutocne ti ukaze grafiku nakupu listka, lenze citaj co tam je napisane - 90 dnovy listok platny po zastavku... Samozrejme ti to kredit nestiahne, lebo platny listok uz mas. Zislo by sa dat inu grafiku pre prilozenie s mesacnikom
Reply on: mi.v #81614:
Odskúšal som to. Po priložení karty s mesačníkom a kreditom čítačka ukáže smajlíka, že lístok bol zakúpený. A vtedy je tam aj čierne tlačidlo v pravom dolnom rohu s ikonami ďalších postáv a batožiny. Takže tlačidlo "Zakúpiť pre spolucestujúcich" tam existuje.

Veľmi zmätočné je na tom to, že čítačka pri priložení karty zobrazí správu o nákupe lístka, aj keď mám mesačník! (A že na ďalšej zastávke si môžem označiť výstup.) Na Rooseveltovej mi povedali, že vtedy sa v skutočnosti nestrhne žiadny kredit. Tak prečo potom to ukazuje nákup lístka?
Reply on: monoblok #81613:
Asi som robil chybu tam, že som najprv stlačil "Zakúpiť CL" a preto tam neboli tie možnosti. Manuál uvádza, že najprv treba kartu priložiť a vtedy je tam tlačidlo "Zakúpiť pre spolucestujúcich" a odlišná ponuka možností. Také jednoduché, až som na to predtým neprišiel. 🙂

(Bolo v tom aj trochu irónie. Pretože keď chcem zakúpiť cestovný lístok a vidím tam tlačidlo "Zakúpiť CL", tak ho stlačím a iná možnosť ma ani nenapadne. Možno mali na obrazovku po stlačení "Zakúpiť CL" v prípade, že je nahratý mesačník, dať aj tlačidlo "Zakúpiť pre spolucestujúcich".)
Dáš kúpiť CL na čítačke a tam ti ponúkne lístky, kúpiš čo potrebuješ, ale neviem koľko Max je možné mať
Ak mám mesačník a zároveň kredit v elektronickej peňaženke, označovač mi ponúka kúpiť si cestovný lístok 30-minútový, 60-minútový a 4-zastávkový. Ale ako si kúpim lístok za batožinu?

(Doplňujúca otázka: Podobne, ako kúpim lístok spolucestujúcemu ak nechcem kúpiť sebe?)
Reply on: tedom-cng #81602:
Do Krásnej ti predsa bude premávať Regio-električka z Kuzmányho priamo po železnici. Prepojenie vlaku a MHD je už vymyslené ?
Reply on: veteran #81607:
Pomery sa ale zmenili a 70-te a 80-te roky sú dávno preč.
Reply on: Granite01 #81606:
Samozrejme, že tam musí vzniknúť nová (aj) bytová zástavba a to by chcelo zmenu územného plánu. Košice sa rozširujú na polia a zasypané jazerá, kde masívne vzniká nová zástavba a pritom v intraviláne je množstvo nevyužitých plôch, resp. využitých nevhodne. A jednou z celkom zaujímavých je aj oblasť o ktorej je reč, plus celý pás západne od Slaneckej. Nie je to nič nové, že sa na druhej strane cesty zvažuje zmena na nízkopodlažnú bytovú zástavbu. Hovorilo sa o vybudovaní akéhosi násypu/valu popri železnici, pred ktorým by smerom k Slaneckej vznikla nová obytná štvrť.

Súhlasím ale, že predstavitelia mesta si nevidia ďalej, ako na koniec nosa. Respektíve do konca volebného obdobia... Nie je náhoda, že o novom územnom pláne sa hovorí už viac, ako desať rokov.
Pokial este potrva cesta do mesta 25 min tak sa na to KS,Po a pod vyprdnu a aj tak pojdu autom. V ke nie je rychly nosny system, ktory by umoznil taky prevoz ludi po meste.
Reply on: Granite01 #81606:
A čo iné spraví zo stanice v Krásnej miesto, kde budú ľudia nastupovať/vystupovať? Jedine kombinácia bývanie/OV (= polyfunkcia).

Čo sa týka električky do Krásnej, tak tá určite nemala končiť pred stanicou v Krásnej. Posledná zastávka mala byť na úrovni križovatky Golianova × Traťová a ďalej bol ťahaný vjazd do obratiska, ktoré obkolesovalo samotnú remízu. Za budovou bola kreslená preložka II/552 (1+1 a druhý jazdný pás ako výhľad). Za cestou bolo vynechané miesto pre autobusovú garáž. Čiže skutočne ťažko hovoriť o nejakom prestupnom termináli, ktorý by sa niekedy bol plánoval.
Reply on: veteran #81605:
Aha, takže prekresliť na bývanie. Tak to by tam už IDS terminál nikdy nebol. Hneď by stúpla cena pozemkov a mesto by nebolo schopné s tým urobiť nič.
Čo sa týka električky na stanicu Krásna, jedná sa o cca 10 - 13 000 metrov štvorcových, čo pri cene cca 80 eur za meter štvorcový nie je ani pre mesto nedosiahnuteľná suma (len sa musí chcieť).
Samozrejme problém s mestom je úplne iný. Teraz rýchlo projektujeme cestu a rýchlo chceme stavať. Proste žiadna seriózna diskusia. Len minieme eurofondy. (A nejde len o diskusiu. Aj o časovú postupnosť).
Vieme, že v minulosti tam bola dokonca plánovaná vozovňa električiek (áno, smerom ku stanici Krásna). Takže nie je to až tak nelogické mať predĺženú električku na stanicu Krásna.
Okrem toho by to znamenalo zrušenie obratiska Važecká, vlastne by sa len presunulo ku stanici.

Ale ako hovorím, magistrát je zdecimovaný a nemá žiadnu dlhodobú koncepciu, nemá projektovú dokumentáciu, nemá stavebné povolenia (a to sa netýka len situácie na Jazere). A potom, huj-buj rýchlo ideme robiť niečo.
Reply on: Bjorn #81603:
Predstava o termináloch IDS je v Košiciach poriadne skreslená a zbalkanizovaná. Ale proste dokým sa nenájde katarský šejk, ktorý skúpi územie medzi Jazerom a železnicou (resp. Barcou), tak železničná stanica v Krásnej mať nejaký extra zmysel nebude.

Prvým krokom by malo byť prekreslenie priemyslu na územnú rezervu na bývanie a OV, no na toto nemá nikto na ÚHA gule ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.