Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mache #58197:
Možné to je.

investicia do vyasfaltovania trati - tie by sa asfaltovali tak či tak
moznost rychlejsieho opotrebovania trate / autobusov ? - v akom zmysle?

Ja osobne som si nevšimol nejaké zásadné zádrhele prečo by to nešlo aj tu spraviť. A taký nápad tu už bol. Urobiť spoločnú zastávku na Spoločenskom pavilóne, ale "technický" úsek to zamietol.
Reply on: veteran #58193:
keď pozerám na sklon kopca, brána bola kedysi západnejšie, ako stojí dnes, či nie? Teda akoby električka končila na mieste dnešného cintorína.
Reply on: mache #58201:
Ankety na imhd nie su urcene na vyjadrenie ludi. Vacsinou su odpovede formulovane tak, aby si musel kliknut na tu odpoved, ktoru si praje autor ?

Napr: Ste za spolocne zastavky A+E?
-Ano, a aj za nadvazovanie spojov.
-Nie, je to komplikovane a drahe.
-Neviem, dopravu nevyuzivam.

Pricom podla mna by stacilo Ano/Nie/MF
Reply on: Nodes #58200:
No len aby sme nesli az tak daleko ako na ukrajine kde veselo rusia aj trate elektriciek ved naco ...

Hm skusim napisat adminom imhd mam celkom dobry namet na anketu .. ved nech sa ludia vyjadria ci by to bolo prenich zaujimave
Reply on: mache #58199:
Musime prejst asi rovnaky vyvoj, ako zapadna Europa. Najprv si pustit do mesta mnozstvo aut a potom hladat moznosti, jak ich z mesta dostat prec.
Reply on: tbus #58198:
Hm ... no asi by to nerozdychali ako by ich v rannej spicke predbehoval uz 2 autobus ...

Medzi tym som nieco pogoogloval .. mhd takto funguje v Brne takze to nemoze byt velky problem - napr s opotrebovanim a pod.

Inak je az zarazajuce ako sa opakuju problemy ktore mali v 70 rokoch mesta v zapadnej europe. Ale zjavne niesme schopny sa poucit z ich chyb ...
Reply on: mache #58197:
Je to možné, dokonca na Jazere sa to istý čas používalo na prestup z linky 13 na konečnej na Važci, alebo pri výlukách. Ale prečo sa nevyužíva? Ľudom, čo rozhodujú o financiách na rozvoj a zatraktívnenie dopravy (mestskí poslanci), je to úplne jedno. Oni chodia autom.
Uz dlhsie rozmyslam: Preco na niektorych usekoch nejazdia autobusi po tratiach elektriciek a nezastavuju na zastavkach elektriciek ?

Vyhody / nevyhody
+ lepsie prestupovanie
+ v centre zrychlenie premavky autobusov
- investicia do vyasfaltovania trati
- moznost rychlejsieho opotrebovania trate / autobusov ?

Aky je vas nazor ? Je nieco take mozne ? Ak ano preco sa to nevyuziva ?
Reply on: RDZ 50 #58107:
Konečne som tu našiel aj niečo rozumné
Reply on: milos #58194:
Nevieme o tom, že by bola. ?
Nakoľko moc košickú diskusiu nesledujem, položím jednu otázočku: ? Je momentálne nejaká KT8 v Krnove ? Ja len či bude nejaká.RN2 v nových farbách. Dík
Reply on: Tatranka #58183:
Presne tam som tie knihy kúpil ☺

Inak, všetkým fanúšikom histórie košickej MHD dávam do pozornosti málo vídaný záber na konečnú električiek na cintoríne z 20. rokov. http://yfrog.com/5or0000566j
Reply on: Yogi616 #58191:
Ďakujem za vysvetlenie
Reply on: MHDmarek #58189:
je rozdiel T2 a TZR
Reply on: MHDmarek #58189:
isteže.
Reply on: Isidor #58188:
Do 2007 to bolo 2.pásmo
Reply on: MHDmarek #58187:
pásmo T2 existuje od 1.7.2007.
Reply on: MHDmarek #58186:
Oprava: USS v pásme T2 boli okolo 2003-2006
Reply on: Isidor #58185:
boli okolo 2003-2004
Reply on: MHDmarek #58184:
Nikdy tam neboli.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.